1 november 2007
Trådstartare
wimhed skrev:
Mankan1978 skrev:
volvo_Tobias skrev:
Du ska ju börna när det är torrt.Blir fan så mycke roligare o ryker mer.
Jo men då sliter det ju även mer...

Ser säkerhet före allt, jag serru... Vill inte förstöra något, eller slita onödigt mycket på delarna...
Det är klart att bilen slits .. Men det får man väl räkna med .. En bil är väl inte direkt gjord för att börnas med .. Är det ingen skrothög kommer nog inget gå sönder .. Varva bara inte ihjäl den på ettan så ska du nog se att det kommer och gå haha .. Tänkte på det, har du aldrig burnat innan? Det är ju det första man testar med en bil, Bara föratt se så det går haha

.. Och däckrester på alufälgar, det är ju bara att ta och tvätta dom senare .. Skulle däcken inte gå bort så tar du det poleringsmedlet du har till bilen och putsar fälgarna lite .. Så ser dom nya ut på samma gång

.. Go for it, ta slut på däcken och be en polare filma .. Mvh Johan
Näe, visst man har väl fått till någon liten rökare någon gång bara, men då har man ju åkt iväg också direkt efteråt. Alltså ingen "stående" burn...
Försökte idag, men jag vet inte om jag gör fel liksom. Handbromsen åtdragen, 3-4000rpm, antispinnen urkopplad o bilen går ändå framåt.

Provade även o koppla ur den o dra iväg ifrån noll, men då hoppade det o small som fan i fram. Vart rädd att jag skadade något, så jag slutade...

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!