4716
Sök

240 problem

Lindahls Gräv AB
716 Inlägg
24 oktober 2007
Trådstartare
fick lite problem med min 240 igår,
tankmätaren och motortemp mätaren la av, + att fläkten la av, jävligt störande nu när det börjar bli kallt
har bytt alla säkringar framför förardörren! men funkar ändå inte, vad fan är felet?
fläkten slutade funka på läge 1 och 2 först men funkade lite på läge 3, men nu funkar den inte allas:S Hjälp

4 506 Inlägg
24 oktober 2007
Vilken tur för dig att jag har el i skolan nu, Läraren sa något om det, att det är ett klassiskt fel på 240 att temp och tank mätarn lägger av, Ska fråga han vad det var i morgn så skriver jag det ngn gång på eftermiddan i denna tråden, skika ett gb i morgon till mig för säkerhets skull!

MVH _Wallis_

Kan du andas kan du dö.

Lindahls Gräv AB
716 Inlägg
24 oktober 2007
Trådstartare
_Wallis_ skrev:
Vilken tur för dig att jag har el i skolan nu, Läraren sa något om det, att det är ett klassiskt fel på 240 att temp och tank mätarn lägger av, Ska fråga han vad det var i morgn så skriver jag det ngn gång på eftermiddan i denna tråden, skika ett gb i morgon till mig för säkerhets skull!

MVH _Wallis_

Hehe okej, snällt:)

4 506 Inlägg
24 oktober 2007
Jo för fan, Man får väll ställa upp för dem som bor förlångt ifrån en, annars hade jag lagat det för en billig pening wink haha

Kan du andas kan du dö.

Sök