Ingen solfilm fram överhuvudtaget!Rutorna är fabrikstonade till det som är lagligt. Hur svart som helst på bakdörrarna och bakåt! Du kan mer eller mindre lacka rutorna svart om du gör en tittglugg i bakrutan!
eller så gör man som jag, köp film och 2st dörrar i samma färg eller lacka några i samma färg åså tonar du ena dörrarna å har dom andra vid bes . lättare att bara slänga om dörrarna me 4st bultar än att hålla på att byta ruta , ska montera toningen nu efter helgen .
eller så gör man som jag, köp film och 2st dörrar i samma färg eller lacka några i samma färg åså tonar du ena dörrarna å har dom andra vid bes . lättare att bara slänga om dörrarna me 4st bultar än att hålla på att byta ruta , ska montera toningen nu efter helgen .
Beror på vilken bil man har ju!Hade nog kört med rutbytet på de flesta! Mycket el i dörrarna numera! Ljud och dylikt! Men ha ett par rutor liggandes till besiktning är ju alltid bra att ha! Man får in snitsen på att byta rutor efter ett par gånger och gör det utan solfilm tills du är säker på hur man gör!
Ingen solfilm fram överhuvudtaget!Rutorna är fabrikstonade till det som är lagligt. Hur svart som helst på bakdörrarna och bakåt! Du kan mer eller mindre lacka rutorna svart om du gör en tittglugg i bakrutan!
Vad säger dom på besiktningen om jag skulle komma med solfilm på alla rutor bakanför förar och passagerar rutorna som har "Mörkhet 95%"? Skulle dom bli arga då eller är det helt OK?