1627
Sök

buckla

78 Inlägg
28 oktober 2007
Trådstartare
Hejhopp!!

köpte en ny 240 igår med en buckla på bagageluckan ( mjukbuckla )

tänkte se om någon här har erfarenheter om att slå ut sådana ??
eventuellt tips på nån verkstad som är billig i borås - alingsås trakten ? 

ska försöka på volvo P-v  i veckan å kolla vad dom säger om det, men dom brukar ha fixa pris lappar dom me.. //kim

Från dom djupa skogarna i Hedared

2 122 Inlägg
28 oktober 2007
är den stor så kan du ju prova att trycka ut den själv med handen

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

78 Inlägg
28 oktober 2007
Trådstartare
går inte förhand  hmm 

vågar inte ge mig in på att knacka själv big_smile åker förbi volvos plåtverkstad imorgon å pratar med dom istället smile

Meister
6 763 Inlägg
28 oktober 2007
Är det värt att lägga de pengarna på en 240? Kan du inte hitta en fräsch lucka och bara skruva dit för jag tycker det låter som att de blir dyrt att åka till Volvo och banka ut den

buffys
28 oktober 2007
ta kontakt med ett företag som heter cardent, finns i hela sverige o drar ut alla typer av mjuka bucklor....ganska prisvärda har jag för mig..

324 Inlägg
28 oktober 2007
Som sakt. Är det värt det?
Dom tar säkert bara i rikt arbetet vad en beg lucka kostar på skroten, om inte lite mera ändå. + ca 2000:- i lacken.

Fiesta XR2 1.6 -87
Focus HGV -99

78 Inlägg
28 oktober 2007
Trådstartare
hmm.. åker la förbi å kolar med dom hur mycket dom tar för å rikta luckan,. annars har jag la 2 andra luckor . men vore gött å slippa byta luckan å lacka en ny smile 

men men ska kolla på saken iaf.

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
28 oktober 2007
Volvo i stan brukar ha ngn som kommer dit och fixar lite åt dem och vet man när de kommer så brukar de ta 500:- per karossdel. Typ en eller två spelar ingen roll men sitter de på högerdörren så blir det 500:- men sitter det en på höger fram och en på höger bak då blir det 1000:-

-Mike-

78 Inlägg
28 oktober 2007
Trådstartare
okey denna sitter dock på bagage luckan får se va dom säger annars fins ju perfektbilvård på ramnaslätt smile

Sök