3840
Sök

Praktikplats Billackering

1 Inlägg
29 oktober 2007
Trådstartare
Hejsan, Jag är ny här och hoppas att jag placerat min tråd rätt.

Jag heter Sara, är 20år och håller för tillfället på med mitt körkort precis påbörjat utbildningen, jag ska utbilda mig till billackerare, det är mer än ett intresse, det är en passion som ger mig energi till allt. Min dröm är att jobba på ett ställe där de bygger streetcars där jag lackerar.

Eftersom 80% av min fritid går åt att inte göra något och jag vill vara aktiv så undrar jag om där finns någon billackerings firma i Helsingborg eller Landskrona som hade kunnat ta emot mig? Lära mig osv. Det vore jättefränt verkligen smile

Tackar på förhand..

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
29 oktober 2007
Är det inte smartare att kanske åka runt till dom och fråga?

Att säga att man 80% av tiden inte gör nått och sen postar en fråga på ett forum, får en att tänka på att denna brud är både slö och slapp.
Senast redigerat av KottenV70r (29 oktober 2007)

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

Bilvårdstekniker
253 Inlägg
29 oktober 2007
åk till dem o fråga istället... uppskattas alltid.. elr ta deras nummer o ring,!!

ılı.lılı.ılı InZZanE ılı.lılı.ılı

Got VTEC?
1 593 Inlägg
29 oktober 2007
Håller med både KottenV70r och InZZanE, åk till olika Billackeringsfirmor och fråga eller så ringer du dem.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

346 Inlägg
29 oktober 2007
Jag rekomemnderar att du åker förbi och presenterar dig istället för att ringa. Då kommer du garanterat göra mer intryck. .

Sök