4761
Sök

Ännu en om luftfilter,,,

Mollllgan
30 oktober 2007
Trådstartare
Har en s40 2,0 se 97:a Sitter nu o funderar på Luftfilter??? Men ju mer jag läser om det i forum ju mer nojjig blir jag... Behöver jag har en avskiljare eller inte??? Jag har ju bara ca 140 hönor
i den... Och vad för luftfilter??? Öppet lr inte??? Vad är skillnad på öppet o stängt *Hahhaha*
Jag ni fattar nog va ja menar..

Ha det bra alla..

Mvh Talken

.......
2 655 Inlägg
30 oktober 2007
köp ett öppet filter eller ett öppet filter i orginalform som du sätter i orginal lluft burk, köp ett lite dyrare kvalite filter så behöver du inte oroa dej att nått ska gå sönder som många säger att de ska göra smile.

(när ja köpte min så hade den gått runt 600mil me ett äckligt billigt 200kr filter som typ biltema har men hade inte gått sönder nånting, men onödigt att chansa)
Senast redigerat av beemern (30 oktober 2007)

Mollllgan
30 oktober 2007
Trådstartare
Menar du att jag ska sätta ett filter i den där svarta lådan??? Inte då att jag plockar bort den lådan och sätter i ett konformat???

9 108 Inlägg
30 oktober 2007
Låser med hänvisning till rubriksanvisningarna, var så tydlig som möjligt med vilken bil det gäller osv redan i rubriken så är det större chans att få hjälp.

Testa även att söka lite på S40 och filter t.ex. i sökfunktionen så ser du att ämnet har diskuterats förr smile Hittar du inte vad du söker får du starta en ny tråd helt enkelt, mvh.

Sök