Fel

AudiArt
1 november 2007 ·

Okey. Jag ställer denna enkla fråga : Vad skulle rekomndera för pris ?!?! Alla andra inlägg är ointressanta. Om ni inte vet vad en stylad supra står i för pris så chansa inte. Tänk innan ni skriver något

Senast redigerat av AudiArt (1 november 2007)

Caffe
1 november 2007 · 1 436 Inlägg

Nu ska du nog inte fokusera på stylingen utan det faktum att den är trasig i drivlinan, saknar front och har pangade rutor.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
camaro67 Meister
1 november 2007 · 6 763 Inlägg

Nu har jog tittat på blocket och jag hade inte gett en spänn över 20k för din, tyvärr. De flesta ligger runt 30-35k och det är helt fungerande bilar som är körklara. Din bil har trasig låda vilket många drar sig för att köpa plus att det kostar pengar att fixa. Trasig ruta och en olackad front som inte ens sitter på plats. Jag vet inte vad en låda till en sån där kostar men går den på 10? Då är nog till och med 20k för mycket. Du har helt enkelt ett ganska saftigt överpris..

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
AudiArt
1 november 2007 ·

Tackar för dom som är ärliga och inte snackar skit.. Camaro67 tackar jag. Alla andra som egentilgen inte borde ha ett tangetbord igonerar jag wink sänker priset radicalt nu!

CC72
1 november 2007 · 1 661 Inlägg

Ingen har väl snackat skit?!  Du frågade en fråga och fick ärliga svar! Nog om det, hoppas du får den såld smile

camaro67 Meister
1 november 2007 · 6 763 Inlägg

AudiArt skrev:
Tackar för dom som är ärliga och inte snackar skit.. Camaro67 tackar jag. Alla andra som egentilgen inte borde ha ett tangetbord igonerar jag wink sänker priset radicalt nu!

Det är tråkigt att behöva göra sånt. Jag kan tänka mig att du gör en ganska saftig förlust affär på den här bilen men så är det ibland roll

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Hmm.
1 november 2007 ·

Strax under 20 k. Tyvärr inte mer än så.

NickeR32
1 november 2007 · 870 Inlägg

AudiArt skrev:
Tackar för dom som är ärliga och inte snackar skit.. Camaro67 tackar jag. Alla andra som egentilgen inte borde ha ett tangetbord igonerar jag wink sänker priset radicalt nu!

Såg att mitt namn inte stod med där, då tål du helt enkelt inte att höra sanningen?

camaro67 Meister
1 november 2007 · 6 763 Inlägg

NickeJ89 skrev:

AudiArt skrev:
Tackar för dom som är ärliga och inte snackar skit.. Camaro67 tackar jag. Alla andra som egentilgen inte borde ha ett tangetbord igonerar jag wink sänker priset radicalt nu!

Såg att mitt namn inte stod med där, då tål du helt enkelt inte att höra sanningen?

Tror att de är så att jag gav en mer detaljerad förklaring än vad du och många andra har gjort

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Muttley
1 november 2007 ·

säg 10 papp för kass växellåda, stylingen skiter de flesta i! man betalar inte för styling. 
sen är de en gammal supra ju, mk4 är inte så dyra att köpa nu längre.

40 tusen då får den vara i toppskick med rejält fin lack alltså som glänser i allafall när man lägger ut de på försäljning.

min morbror gav runt 40 för sin, dock med en variant av kameleont och nyskick, 2 uppsättningar fälgar pluss massa mer. nu står den dock bara.


tyvärr är de sanningen.. sen är väl de andra att de inte är så billiga att äga ?

Caffe
2 november 2007 · 1 436 Inlägg

nu ligger den ute på 40k och det står prutbart, jag tror inte du får 40k men annonsen är ju lite bättre iaf.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Thorssa
2 november 2007 ·

Kikade lite snabbt på blocket och noterade att de flesta ligger mellan 30000-40000, med tanke på att det är en del att göra på din måste du ligga MINST 15000 under dessa priser. Dels för att täcka kostnaden det medför att laga bilen, men dessutom för att någon ska orka fixa den istället för att köpa en klar bil som bara är att tuta och köra.

Mitt tips: Fixa allt som behöver fixas på bilen, det kommer knappast vara ekonomiskt sämre och bilen kommer bli mycket enklare att sälja.

Senast redigerat av Thorssa (2 november 2007)

Kjellander
2 november 2007 · 112 Inlägg

AudiArt skrev:

Kjellander skrev:
Du kanske skulle ändra rubriken från utställningsbil till renoveringsobjekt. Samt fixa fler och framför allt bättre bilder, det gör stor skillnad! Även på ljudbygget!
0-100 km/h under 5 sekunder låter lite för bra för att vara sant. Har du mätt med G-tech eller är det bara en ren uppskattning?

g-tech pro 4.95 men vågar man lite på en sådan till 100 procent ?!

Tycker att det låter otroligt. Visserligen mäter ju de flesta g-tech 0-96 km/h men det skiljer ju inte många tiondelar. Om det stämmer så är det ju bara att gratulera, jag skulle dock inte lite på de siffrorna...

Tycker fortfarande att priset är för högt.
Om jag vore du skulle jag byta hjul och sälja 19"arna för sig och begära max 20000:- för bilen. Växelådsras är varken roligt eller billigt att fixa. Man vet ju inte heller om det finns andra dolda fel om bilen inte går att köra. Lycka till i alla fall!

Senast redigerat av Kjellander (2 november 2007)

Bära eller Brista?!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang