Lätta droger?? Snabba svar!!!

baca Os Difuntos
2 november 2007 · 1 822 Inlägg

vi har en diskution hemma här nu där jag bestämt hävdar att amfetain klassa som lätt drog stämmwr det??  (uräkta stavningen jag har druckit lite)

lätta droger!

tobak, alkohol, svamp, maja, hasch, amfetamin, Det e vad jag klassar som lätta doger

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
Hmm.
2 november 2007 ·

vet inte direkt,,.. men skulle inte tro det tongue

MilleN
2 november 2007 · 9 108 Inlägg

Det lär det absolut inte göra. (Vet dock inte säkert)

WasteGate
2 november 2007 · 397 Inlägg

Jag är ingen drogexpert men tror att gräs och gränsfall hasch går på lätta droger antar jag.. men syntetiska droger osv är nog tunga grejer!

//stoffe

blacken
3 november 2007 ·

Nej vare sig tjack eller svamp är en "lätta" droger. Bortsett tobaken så är dom andra gränsfall. Det är ganska korkat att försöka dela in droger (sinnesförändrade/verklighetsförändrade) i olika klasser en drog är en drog vare sig den klassas "lätt" eller "tung så blir det samma resultat i det långa loppet nämligen "you loose".

baca Os Difuntos
3 november 2007 · 1 822 Inlägg

Jag hade fel jag ringde polisen... kommer lägga upp samtalet på video snart jag blir krossad av snuten.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
Squadron
3 november 2007 · 1 833 Inlägg

höhö, klart att amfetamin är lätt, Alkohol väge ju mer big_smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
Germax
3 november 2007 · 12 086 Inlägg

Amfettamin är en tung drog, men vanlig.. kanske därför du gör kopplingen.

MrTobias
3 november 2007 · 1 297 Inlägg

baca skrev:
Jag hade fel jag ringde polisen... kommer lägga upp samtalet på video snart jag blir krossad av snuten.

haha va annars ska dem säga? "jo amfetamin är en lätt drog, ta de me måtta bara" smile

LIVINL0UD
3 november 2007 · 1 582 Inlägg

Amfetamin är en tung drog. Efedrin är så kallad "Amfetamin light" så Efedrin hade ja sagt som lätt drog wink

aenfors
3 november 2007 · 375 Inlägg

har mkt svårt att tro att amfetamin är en lätt drog. Som jag har fattat det är det bara tobak och alkohol som är "lätta" droger. Sen kan man ju diskutera om alkohol är så mkt "bättre" än hasch. själv tycker jag dom är ganska jämförbara.

Jimm
3 november 2007 · 1 661 Inlägg

Varför svarar folk som inte läst tråden? Som vanligt....
Han skrev att han hade fel!
Ser fram emot din videosnutt med snuten. smile

Hee-Maan
3 november 2007 · 3 113 Inlägg

har ingen aning om amfetamin klassas som lätt.. men är gräs verkligen en "lätt" drog? Maja är ju asstark emot hasch.

vad är en tung drog då? tongue hehe nee men allvarligt.. är det typ LSC, Ecstasy m.m.?

(har ingen aning hur det klassas i drogform, som ni säkert märker big_smile)

Semper Fi
Killr0y_swe - De är jag de.
3 november 2007 · 354 Inlägg

Onödigt vetande:
Man kom på amfetamin och aspirin samma dag i samma labb.

Man kan ju undra hur nyttigt de är med aspirin smile

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1
OverBoosted AUTOBAHNRASER
3 november 2007 · 3 804 Inlägg

baca skrev:
Jag hade fel jag ringde polisen... kommer lägga upp samtalet på video snart jag blir krossad av snuten.

HAHA lägg upp det nu nu nu nu! wink


Bmw osv..
Tomas_H
3 november 2007 · 486 Inlägg

Om du torskar med typ 10 gram kokain så blir det grovt narkotikabrott. Men med amfetamin är gränsen runt 250 gram har ja för mig. För att det ska vara grovt alltså. Så rent staffmässigt är det en lättare drog.

// Tomas

En marginal är alltid tillräcklig så länge den existerar!
Volvo 760 (1987)
Germax
4 november 2007 · 12 086 Inlägg

Tror den "tyngsta" drogen man gjort är LSD, kommer inte ihåg några siffror men det är ju en syntetisk drog och de hade koncentrerat den till vansinne =P

Bara en notis smile

John87 Stolt Volvoägare
4 november 2007 · 4 913 Inlägg

JapMax skrev:
Tror den "tyngsta" drogen man gjort är LSD, kommer inte ihåg några siffror men det är ju en syntetisk drog och de hade koncentrerat den till vansinne =P

Bara en notis smile

Har dessutom för mig att LSD var lagligt fram till sent 70-tal nånting i USA.
Blev "drog-stämplat" ganska sent jämfört med andra droger.

Bara en notis smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Smiley Legitimerad Lamphållare
4 november 2007 · 369 Inlägg

Amfetamin var prestations höjande medel under 2:a världskrigen har jag för mig (amerikanska soldater fick det)

" köpa nytt och köpa nytt... här på landet bygger vi om så att de passar! "
MawE
4 november 2007 · 517 Inlägg

Smiley skrev:
Amfetamin var prestations höjande medel under 2:a världskrigen har jag för mig (amerikanska soldater fick det)

jupp dom kunde vara vakna längre och kände inte lika stor hunger heller.. någe för dom som bör banta.. tongue

/Martin - Wolfsburg GTI
Volkswagen Golf GTI "Joanne" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang