Lätta droger?? Snabba svar!!!

ESTRANDBERG88 Hojmek
10 november 2007 · 748 Inlägg

Skulle aldrig själv komma på tanken att prova, en nära vän till min pappa hade varit ren i 7 år från droger men när hans sambo lämnade honom bröt han ihop och började med skiten igen. Tråkigt men sant

Coffe
10 november 2007 · 124 Inlägg

Detta kanske är lite off topic men har ändå med droger att göra.

Någon som har provat I-Doser? Det är ett program på datorn, man lägger sig ner och slappnar av, sätter på sig hörlurar och får höra olika frekvenser. Det finns olika droger att välja bland.

Jag har själv programmet på datorn men har inte provat mer än en sak som va på 5 minuter som skulle fungera som koffein och göra en piggare och en annan som skulle göra en lite gladare men märkte ingen större skillnad. Jag kände mig faktist gladare av den sistnämnda men antog att det bara var inbillning.

Här e en länk till hemsidan http://www.i-doser.com/
Eftersom det kostar pengar att köpa finns den såklart här me http://thepiratebay.org/search/i-doser/0/3/0 wink

D_MAN ?
10 november 2007 · 1 038 Inlägg

Allting är farligt om man missbrukar det big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
evilaudio
10 november 2007 · 16 195 Inlägg

droger över huvudtaget är för "folk" som inte klarar av vardagen å vill fly för att dom e rädda i mina ögon..

det är farligt så enkelt är de annars skulle de inte va förbjudet..

själv varken röker elle snusar ja å dricker inte allt för ofta heller.. 

tycker mest synd om alla som "brukar" skiten.. å en sak till.. har man satt sig i skiten så får man fan klara sig ur de oxå..  neka dom läkarvård.

Senast redigerat av evilaudio (10 november 2007)

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
LocKtar Herr
10 november 2007 · 1 722 Inlägg

Jag har nära polare som brukar åka utomlands nån gng varje år o prova diverse droger, men dom håller sej ifrån skiten när dom är hemma.. Så visst finns det folk som kan kontrollera knarkandet allt!

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
volvo_muzze Bilmekaniker
10 november 2007 · 14 Inlägg

jaa, och droger har ju verkligen med bilar att göra också, passa inte direkt in här på garaget.org!

Lardi SQ
10 november 2007 · 1 343 Inlägg

de är juh OT.. ge dig smile  då kan man juh tjöta på om lite allt möjligt!

Ljudnörd!
blacken
11 november 2007 ·

LocKtar skrev:
Jag har nära polare som brukar åka utomlands nån gng varje år o prova diverse droger, men dom håller sej ifrån skiten när dom är hemma.. Så visst finns det folk som kan kontrollera knarkandet allt!

Tja.. man kan ju  spela Rysk roulette också. Det ska vara rätt coolt har jag hört smile

Onee
11 november 2007 · 342 Inlägg

Jag skulle inte ens få tanken att prova droger överhuvud taget.. Bara idioter som tar det som vill förstöra sina liv

GrebyAxel
11 november 2007 · 524 Inlägg

Jag skulle inte testa droger här tror jag men sitter man me ett gäng kompisar i ett land med medelhavsklimat å de e fest varje dag så skulle jag nog kunna tänka mej att testa...

_Wallis_
11 november 2007 · 4 506 Inlägg

GrebyAxel skrev:
Jag skulle inte testa droger här tror jag men sitter man me ett gäng kompisar i ett land med medelhavsklimat å de e fest varje dag så skulle jag nog kunna tänka mej att testa...

Varför?

Droger är skit,
Vart nära på att förlora syrran OCH min bror i det!

Räddat livet på en polare 2ggr då han fått överdos, Ena gången fick dom återuppliva han påvägen in till sjukhuset.
Hade det inte vart för att jag var där så hade han vart död idag,
Hans f.d Pundar "polare" ville att jag skulle köra upp han till en sjö så dom kunde fortsätta
punda, Det var ingen fara med min kompis försökte dom övertyga mig,
Sedan försökte dom ta han ur min bil för att sätta han på en moppe å  åka dit,
Ringde 112 och larmade om min Polares tillstånd, Och då blev hans såkallade kompisar
vansiniga och började säga både det ena och det andra, Innan dom smet för att dom var
rädda att åka fasst......

Bor i ett väldans drog metropol och det är inte skoj, Finns ett gäng sjysta människor som man kände förr som idag är helt andra människor, Vissa är rena Vrak.

Det finns ingen anledning till att testa droger,
Skulle du göra det, Finns risken för att frästelsen blir stor efter det, Om det inte blir obehagligt första gången, Och då kan du fastna i skiten.

Sedan kan du få "dåligt" knark, Och då kan det vara kört direkt..

+ Att du får en helt annan syn på det om du testar det, Då kan du bli så jädrans korkad att du tycker att det inte är så farligt,
"Har jag gjort det en gång, Kan jag väll lika gärna göra det en gång till"

Har sett många som började med att ta en "spliff" (Hash eller majja?) nått sådant iafa..
Och gjorde det någon gång, Sedan gjorde dom det igen lite senare.
Slutade med att det blev kortare intervaller mellan Rökandet.
Och idag så är det 3 av 7 som inte rör det mer, Rästen har fortsatt med drogerna, Och "levlat" upp.. Och blivit "mer" krimminella än vad dem var innan för att ha råd.

Så ge fan i det, Om du frågar mig, Som har mycket erfarenhet av det,
Utan att enns ha provat det..

Man ska inte behöva prova det för att förstå det tycker jag.

Och mår man dåligt psykiskt, Så finns det Psykologer & Anti-deppresiv medicin om du värkligen behöver det Och det funkar bra,

Tänk på att shansen är större om man umgås med Missbrukare,,,
"Man blir som man umgås" Inte nödvändigt vis, Men det händer offta, Oavsett vad det gäller droger eller musiksmak..

//

Senast redigerat av _Wallis_ (11 november 2007)

Kan du andas kan du dö.
FL3JM Inga konstigheter
11 november 2007 · 2 064 Inlägg

Vem behöver droger när det finns V8'or smile

jokke_b
7 december 2007 · 315 Inlägg

ALLT som gud har skapat är lätt droger gräs... de växer ju fan i naturen  hasch e också en lätt drog men amfetamin e bara en massa jävla kemikalier ingen expert men TA INTE DEN SKITEN  lyckas du få en överdos utav gräs så e du inte dålig allså men de e lätt me amfetamin allså..

Allt eller inget!!!
blacken
7 december 2007 ·

jokke_b skrev:
ALLT som gud har skapat är lätt droger gräs... de växer ju fan i naturen  hasch e också en lätt drog men amfetamin e bara en massa jävla kemikalier ingen expert men TA INTE DEN SKITEN  lyckas du få en överdos utav gräs så e du inte dålig allså men de e lätt me amfetamin allså..

Brass spöar din hjärna mer än vad tjack gör. Och bara för det faktum att det växer vilt till höger och vänster, så betyder det inte att det är ofarligt att peta i sig!.

Hmm.
7 december 2007 ·

jokke_b skrev:
ALLT som gud har skapat är lätt droger gräs... de växer ju fan i naturen  hasch e också en lätt drog men amfetamin e bara en massa jävla kemikalier ingen expert men TA INTE DEN SKITEN  lyckas du få en överdos utav gräs så e du inte dålig allså men de e lätt me amfetamin allså..

Så allt som växer i naturen är "ofarligt" phaha!

Andreashakansson Jag är en av dom, Busen på vägarna
8 december 2007 · 277 Inlägg

finns inget värre skit än droger,  har aldrig testat några droger och tänker inte göra det heller! Lika så alkohol är ju en drog, och när det gäller alkohol så dricker jag nästan 1 flak öl på ett år. dom som vet hur det funkar med droger så lyssna på dom, då dom vet vad som händer som _wallis_ skrev.
Ha en trevlig helg på er alla wink

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"
decib3L Körv
8 december 2007 · 3 535 Inlägg

_Wallis_ skrev:

GrebyAxel skrev:
Jag skulle inte testa droger här tror jag men sitter man me ett gäng kompisar i ett land med medelhavsklimat å de e fest varje dag så skulle jag nog kunna tänka mej att testa...

Varför?

Droger är skit,
Vart nära på att förlora syrran OCH min bror i det!

Räddat livet på en polare 2ggr då han fått överdos, Ena gången fick dom återuppliva han påvägen in till sjukhuset.
Hade det inte vart för att jag var där så hade han vart död idag,
Hans f.d Pundar "polare" ville att jag skulle köra upp han till en sjö så dom kunde fortsätta
punda, Det var ingen fara med min kompis försökte dom övertyga mig,
Sedan försökte dom ta han ur min bil för att sätta han på en moppe å  åka dit,
Ringde 112 och larmade om min Polares tillstånd, Och då blev hans såkallade kompisar
vansiniga och började säga både det ena och det andra, Innan dom smet för att dom var
rädda att åka fasst......

Bor i ett väldans drog metropol och det är inte skoj, Finns ett gäng sjysta människor som man kände förr som idag är helt andra människor, Vissa är rena Vrak.

Det finns ingen anledning till att testa droger,
Skulle du göra det, Finns risken för att frästelsen blir stor efter det, Om det inte blir obehagligt första gången, Och då kan du fastna i skiten.

Sedan kan du få "dåligt" knark, Och då kan det vara kört direkt..

+ Att du får en helt annan syn på det om du testar det, Då kan du bli så jädrans korkad att du tycker att det inte är så farligt,
"Har jag gjort det en gång, Kan jag väll lika gärna göra det en gång till"

Har sett många som började med att ta en "spliff" (Hash eller majja?) nått sådant iafa..
Och gjorde det någon gång, Sedan gjorde dom det igen lite senare.
Slutade med att det blev kortare intervaller mellan Rökandet.
Och idag så är det 3 av 7 som inte rör det mer, Rästen har fortsatt med drogerna, Och "levlat" upp.. Och blivit "mer" krimminella än vad dem var innan för att ha råd.

Så ge fan i det, Om du frågar mig, Som har mycket erfarenhet av det,
Utan att enns ha provat det..

Man ska inte behöva prova det för att förstå det tycker jag.

Och mår man dåligt psykiskt, Så finns det Psykologer & Anti-deppresiv medicin om du värkligen behöver det Och det funkar bra,

Tänk på att shansen är större om man umgås med Missbrukare,,,
"Man blir som man umgås" Inte nödvändigt vis, Men det händer offta, Oavsett vad det gäller droger eller musiksmak..

//

Amen brother!

Kristinehamn är också en riktig pundarhåla.. Lika långt till Oslo, Sthlm och göteborg härifrån. Så självklart är detta typ "porten" till sverige..

Jag har så många kompisar som hamnat i skiten och inte tar sig ut. Jag ska själv medge att jag prövat lite maja, men det var i utforskningssyfte. Nu vet jag bättre och håller mig bara till alkohol/tobak.

Men personligen vill jag nog påstå att hasch/maja är den farligaste. Inte fysiskt, men psykiskt. För det är inkörsporten, och har man väl börjat med det så tar man värre saker.

Droger? NEJ TACK!

Och _Wallis_ , Been there. Done that! Min bäste vän var fast i skiten och jag ställde upp för honom, och nu är han ute ur sitt beroende.

Han mår bra idag, men är väl lite konstig tongue Men det är nog medfött.. hehe smile

Edit: haha, har en film med massa droger på i bakgrunden tongue (American Gangster)

Senast redigerat av decib3L (8 december 2007)

Truckdriving Man
P-G Säl-Tämjare...
8 december 2007 · 1 024 Inlägg

decib3L skrev:

_Wallis_ skrev:

GrebyAxel skrev:
Jag skulle inte testa droger här tror jag men sitter man me ett gäng kompisar i ett land med medelhavsklimat å de e fest varje dag så skulle jag nog kunna tänka mej att testa...

Varför?

Droger är skit,
Vart nära på att förlora syrran OCH min bror i det!

Räddat livet på en polare 2ggr då han fått överdos, Ena gången fick dom återuppliva han påvägen in till sjukhuset.
Hade det inte vart för att jag var där så hade han vart död idag,
Hans f.d Pundar "polare" ville att jag skulle köra upp han till en sjö så dom kunde fortsätta
punda, Det var ingen fara med min kompis försökte dom övertyga mig,
Sedan försökte dom ta han ur min bil för att sätta han på en moppe å  åka dit,
Ringde 112 och larmade om min Polares tillstånd, Och då blev hans såkallade kompisar
vansiniga och började säga både det ena och det andra, Innan dom smet för att dom var
rädda att åka fasst......

Bor i ett väldans drog metropol och det är inte skoj, Finns ett gäng sjysta människor som man kände förr som idag är helt andra människor, Vissa är rena Vrak.

Det finns ingen anledning till att testa droger,
Skulle du göra det, Finns risken för att frästelsen blir stor efter det, Om det inte blir obehagligt första gången, Och då kan du fastna i skiten.

Sedan kan du få "dåligt" knark, Och då kan det vara kört direkt..

+ Att du får en helt annan syn på det om du testar det, Då kan du bli så jädrans korkad att du tycker att det inte är så farligt,
"Har jag gjort det en gång, Kan jag väll lika gärna göra det en gång till"

Har sett många som började med att ta en "spliff" (Hash eller majja?) nått sådant iafa..
Och gjorde det någon gång, Sedan gjorde dom det igen lite senare.
Slutade med att det blev kortare intervaller mellan Rökandet.
Och idag så är det 3 av 7 som inte rör det mer, Rästen har fortsatt med drogerna, Och "levlat" upp.. Och blivit "mer" krimminella än vad dem var innan för att ha råd.

Så ge fan i det, Om du frågar mig, Som har mycket erfarenhet av det,
Utan att enns ha provat det..

Man ska inte behöva prova det för att förstå det tycker jag.

Och mår man dåligt psykiskt, Så finns det Psykologer & Anti-deppresiv medicin om du värkligen behöver det Och det funkar bra,

Tänk på att shansen är större om man umgås med Missbrukare,,,
"Man blir som man umgås" Inte nödvändigt vis, Men det händer offta, Oavsett vad det gäller droger eller musiksmak..

//

Amen brother!

Kristinehamn är också en riktig pundarhåla.. Lika långt till Oslo, Sthlm och göteborg härifrån. Så självklart är detta typ "porten" till sverige..

Jag har så många kompisar som hamnat i skiten och inte tar sig ut. Jag ska själv medge att jag prövat lite maja, men det var i utforskningssyfte. Nu vet jag bättre och håller mig bara till alkohol/tobak.

Men personligen vill jag nog påstå att hasch/maja är den farligaste. Inte fysiskt, men psykiskt. För det är inkörsporten, och har man väl börjat med det så tar man värre saker.

Droger? NEJ TACK!

Och _Wallis_ , Been there. Done that! Min bäste vän var fast i skiten och jag ställde upp för honom, och nu är han ute ur sitt beroende.

Han mår bra idag, men är väl lite konstig tongue Men det är nog medfött.. hehe smile

Edit: haha, har en film med massa droger på i bakgrunden tongue (American Gangster)

kanske har åkte på massa psykoser?
kristinehamn är rankad till sveriges tredje högst narkotika stad. om man räknar till invånare finns här mer droge  och skit än göteborg.

man har ju varit ung och dum men man har ju aldrig fastnat i det. alkohol och nicotin kan jag ta, men inget annat.

droger är skit

Vilket jävla drag :)
P-G Säl-Tämjare...
8 december 2007 · 1 024 Inlägg

baca skrev:
vi har en diskution hemma här nu där jag bestämt hävdar att amfetain klassa som lätt drog stämmwr det??  (uräkta stavningen jag har druckit lite)

lätta droger!

tobak, alkohol, svamp, maja, hasch, amfetamin, Det e vad jag klassar som lätta doger

amfetamin är INTE en lätt drog

Vilket jävla drag :)
decib3L Körv
8 december 2007 · 3 535 Inlägg

P-G skrev:

baca skrev:
vi har en diskution hemma här nu där jag bestämt hävdar att amfetain klassa som lätt drog stämmwr det??  (uräkta stavningen jag har druckit lite)

lätta droger!

tobak, alkohol, svamp, maja, hasch, amfetamin, Det e vad jag klassar som lätta doger

amfetamin är INTE en lätt drog

Nej fyfan.. Är grymt sugen på att dra ifrån den här skitstan nu, brorsan å morsan har gjort det iaf.

Nej tacka vet ja norge big_smile

Truckdriving Man
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang