Lätta droger?? Snabba svar!!!

P-G Säl-Tämjare...
8 december 2007 · 1 024 Inlägg

kvittar vilken stad du flyttar till, det finns överallt. ska du ifrån droger helt blir det väl att hitta en helt öde liten ö att bo på

Vilket jävla drag :)
decib3L Körv
8 december 2007 · 3 535 Inlägg

P-G skrev:
kvittar vilken stad du flyttar till, det finns överallt. ska du ifrån droger helt blir det väl att hitta en helt öde liten ö att bo på

Mjo, men problemet med den här stan att folk är så jävla rastlösa att det blir vardag.

Truckdriving Man
P-G Säl-Tämjare...
8 december 2007 · 1 024 Inlägg

kan gå till ica och köpa det som lösvikt snart big_smile

Vilket jävla drag :)
decib3L Körv
8 december 2007 · 3 535 Inlägg

P-G skrev:
kan gå till ica och köpa det som lösvikt snart big_smile

Hahaha.. Iaf på dom mindre ställena här i stan.. Typ "Matbutiken" vid högliden/sanna

Truckdriving Man
MeloveGolf Vw trimmare
8 december 2007 · 2 995 Inlägg

jokke_b skrev:
ALLT som gud har skapat är lätt droger gräs... de växer ju fan i naturen  hasch e också en lätt drog men amfetamin e bara en massa jävla kemikalier ingen expert men TA INTE DEN SKITEN  lyckas du få en överdos utav gräs så e du inte dålig allså men de e lätt me amfetamin allså..

dummaste jag hört i hela mitt liv..Gräs/Hash ger allvarliga hjärn skador och psykoser är absolut inget ovanligt när man röker på....

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
MeloveGolf Vw trimmare
8 december 2007 · 2 995 Inlägg

decib3L skrev:
Nej tacka vet ja norge big_smile

Har du någon gång besökt Karl-johan? roll där finns mer knark samlat på 200kvm än om man så skulle slå ihop sthlm/gbg/malmö...

Karlskoga/Kristinehamn är riktiga knarkportaler det vill jag hålla med om har blivit erbjuden hasch mitt på ljusa dagen mitt i centrum....

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
decib3L Körv
8 december 2007 · 3 535 Inlägg

MeloveGolf skrev:

decib3L skrev:
Nej tacka vet ja norge big_smile

Har du någon gång besökt Karl-johan? roll där finns mer knark samlat på 200kvm än om man så skulle slå ihop sthlm/gbg/malmö...

Karlskoga/Kristinehamn är riktiga knarkportaler det vill jag hålla med om har blivit erbjuden hasch mitt på ljusa dagen mitt i centrum....

Haha, jag var lite ironisk där med norge tongue

men det är sant. Kristinehamn/karlskoga är VÄRST!

Truckdriving Man
Okim Dra mig i draken!!!
8 december 2007 · 616 Inlägg

decib3L skrev:

MeloveGolf skrev:

decib3L skrev:
Nej tacka vet ja norge big_smile

Har du någon gång besökt Karl-johan? roll där finns mer knark samlat på 200kvm än om man så skulle slå ihop sthlm/gbg/malmö...

Karlskoga/Kristinehamn är riktiga knarkportaler det vill jag hålla med om har blivit erbjuden hasch mitt på ljusa dagen mitt i centrum....

Haha, jag var lite ironisk där med norge tongue

men det är sant. Kristinehamn/karlskoga är VÄRST!

Eller så kan ni komma ner o hälsa på i lilla kära stenungsund mitt i "bästkusten" trevlig liten stad seddu NOT
hela komunen  e fan helt skruvat  droger finns det gott om.
och "vissa folk" (säger inte alla  så ni som bor i hålan behöver inte gapa o skrika) ja du finns inga ord till dom

men droger finns det gott om...hmm

Angående amfettamin Så är det en tung dråg  JA
efter som den e starkt beroende frammkallande

det finns många intags  alternativ :

lösas i vatten o injekteras med spruta
"bomba" lägger det i lite papper o sväljer
sniffa
"läggas på tandköttet"
mm.mm

LSD = syra.
finns många utföranden vanligast e då "frimärket"
läggs på tungan låt smälta
vad händer?
jo järnhalvorna "kortsluts" alltså substansen mellen järnhalvorna "torkar" gör den juh inte men det kallas så
Ruset:  e du ovan kan det vara en livsfara då du inte kan hålla koll på villken "värld" du befinner dig i du kan  tror stå o pissa på toa  mn i sjävla verket står på balkongräcket.
du kan se folk som inte finns. elelr som min tjära vän som nu har gott bort PGA droger.
satt i en container o trodde han var på Ikea   men satt i en trasig back.

allternativt den som e van fåpr en behagligkänsla blir extra efektfullt om du är hemma där det är "säkert" släckt ljus med lava lampor.

Ammfettamin : vätskedrivande.. stillar hunger , är prestationshöjande. är med farligt då det driver vatten o saknaden av hunger o törst uteblir så kan du åka på utorkning

dosering  beroende på hur tung man är men  0,5-1gram  bör tolkasd som "normalt"
När man tar det genom venen "spruta" så får man ett"lyckorus" skall likna att få en utlösning fast 20 gånger bättre o längre"
Hitler använde amfettamin som prestationshöjande medel
på slutet av sin livstid brukade han även Heroin.



Cocks, Kola, Cokain:  skall vara efekthöjjande och ger ett starkt självförtroende
man kan äta och dricka på det då det inte bedövar hungerkänslor
normalt sätt att intaga "sniffa" skiten... gärna med en 1000 lapp " skall juh vara fräkt! " NOT

Extacy :  berusning : Starkt hämmande effekt vissa kan få en "slapp känsla" ligga i en soffa o flina mot allt allt kan vara roligt hörseln förstärks så man uppfattar ljud bättre en "normalt" att ha sex med drogen skall var asom att ha konstantutlösning under hela sammlaget den som orkar?.
Eller så får man ett starkt party begär då hörsel o rytm oftast passar ihop så gillar vissa att dansa o var akung på dansgolvet man  e bäst o man kan musiken o kan dansa perfekt
vissa som inte har uppsikt över sig själv Eller inte ser o har koll på sig kan

kan då tro att man e bäst på att dansa men för en "nykter" person kan det uppfattas som en Skogsdans aprörelser o annat.. med andra ord nått som inte har med dans o rytm at göra över huvudtaget.

man får flakig gångstil "sväning" pratar långsamt beroende på hur tränad "härdad" man är
man tror man klarar av saker men testa inte... köra båt tex GÖR INTE DET!



droger jag kan kan komma på o vet lite om


Dom som tar droger o gör det
men sitt inte o  tjöta i mot andra som inte gillar det o var inte stora i käften o stöddiga
vill du håll apå med droger  så gör det men sitt inte o försvara skiten här! fel FORUM före det


allt jag har skrivit ovanför e vad min kära vän har berättat för mig
själv har ja testat vissa droger nått jag inte rekomenderar då jag  inte vill veta av det själv

vill man bli beroendeframkallad så  hitta dig en rolig hobby (bilar tex)
starkt beroendeframkallande smile



decib3L - detta var inte till dig smile det blev så bara i tråden haha big_smile big_smile
no hard filing boy smilesmilesmile

Mvh// Okim // Jocke
pr0ny
8 december 2007 · 99 Inlägg

MeloveGolf skrev:
dummaste jag hört i hela mitt liv..Gräs/Hash ger allvarliga hjärn skador och psykoser är absolut inget ovanligt när man röker på....

Det är skrämmande ibland att människor som faktiskt inte har en jävla aning om vad dom snackar om utrycker sig i tro om att dom har fakta smile

Ge mig ett ända dokumenterat dödsfall av cannabis hjärtat smile (alltså ett ända i hela världen)

Eller ännu lättare, förklara för mig varför man får hjärnskador och psykoser av cannabis, jag vet att det inte är som du säger till faktum, vad vet du igentligen? förutom den propagandan du har blivit matad av från diverse ovetande människor

"Psykos" är nått man kan få av cannbis, helt rätt, händer verkligen inte ofta och det är en psykisk effekt som uppstår precis lika lätt av vilken annan drog som helst, det är ett problem som finns i människan innan, inte efter. (förövrigt så har jag för mig att sverige är ända landet i världen som kopplar "psykos" till cannabis, inget jag är 100 på dock)

Hjärnskador ? big_smile säger vem? du? jag vet att om man missbrukar cannabis (röker väldigt mycket väldigt ofta och i typ 5år eller nått) så paralyserar man sina hjärnceller, obeservara att dom inte dörsmile (som dom tex gör av alkohol, ni vet det där giftet som man använder sig av för att tvätta sår och sånt för att få rent)

Tyvärr hjälper det inte att snacka om sådanthär, ignoranta människor som inte vill veta kommer ändå alltid att finnas =/

Alla typer av missbruk är dåligt ovavsätt drog eller det man missbrukar.

Säg gärna imot mig, men då vill jag ha konkreta saker och inte löst hängande argument där man bara idiotförklarar sig själv.

Ber om ursäkt för eventulla stavfel osv.
Mvh Ronny

ps, jag läste igenom tråden nyss och jag vill be om ursäkt för offtopic.

Senast redigerat av pr0ny (8 december 2007)

devilspath junsele
8 december 2007 · 248 Inlägg

så sant.
alkohol är nog mindre hälsosamt

pr0ny
8 december 2007 · 99 Inlägg

Alkohol är den drogen som dödar mest människor i världen både direktverkande och indirekt.

Men jag bryr mig inte vad folk använder, sålänge dom inte MISSBRUKAR! och förstör för andra så skiter jag fullständigt i om kalle 25år skit rik och använder kox för att han har råd.

Tyvärr så kan väldigt många människor inte uppföra sig när dom blir påverkade av substanser, dom svaga människorna skall hålla sig ifrån skiten.

Jag tror samtliga här har stött på idioter på fyllan, och jag är övertygad om att vissa av använderna här är en av dom där idioterna på fyllan som förstör. (jag använder alkohol som exempel pga att dom flesta har kommit i kontakt med det) en koxad pundare eller likande är givetvis med totalt livsfarliga.

Men återigen, detta är offtopic och har faktiskt inget med topicen att göra. ber om ursäkt.

Bara för att klar göra=) Säger man sig vara imot droger och säger att skiten i hemskt, å ser ner på människor som tex använder cannabis och sedan går ut till helgen och dricker alkohol och röker tobak, då är man idiot. sånna människor är inte änns värda att säga imot.

Senast redigerat av pr0ny (8 december 2007)

devilspath junsele
8 december 2007 · 248 Inlägg

du har fortfarande så rätt prony drog som drog.. alltså den lättare formen.

gjorde en tomte nyss.. han gillar vitt big_smilehttp://i132.photobucket.com/albums/q21/skogge/tomte.jpg
god jul

Senast redigerat av devilspath (8 december 2007)

daim
8 december 2007 · 67 Inlägg

pr0ny skrev:
Men jag bryr mig inte vad folk använder, sålänge dom inte MISSBRUKAR! och förstör för andra så skiter jag fullständigt i om kalle 25år skit rik och använder kox för att han har råd.

word smile

la_palma Labborant
20 september 2009 · 307 Inlägg

MeloveGolf skrev:

jokke_b skrev:
ALLT som gud har skapat är lätt droger gräs... de växer ju fan i naturen  hasch e också en lätt drog men amfetamin e bara en massa jävla kemikalier ingen expert men TA INTE DEN SKITEN  lyckas du få en överdos utav gräs så e du inte dålig allså men de e lätt me amfetamin allså..

dummaste jag hört i hela mitt liv..Gräs/Hash ger allvarliga hjärn skador och psykoser är absolut inget ovanligt när man röker på....

Hmm....Händer inte mycket mer av en överdos av tjack som av gräs, amfettamin är ett triggerämne, det triggar kroppens egna ämnen och är inte speciellt farligt vilket många tror, i klass med alkohol ungefär. Det är dock väldigt beroende framkallande vilket kan i värsta fall leda till sprutor då man konstant tar mer än man klarar av, och att överdosera regelbundet är väldigt farligt.

Den drog man ska passa sig för att ta för mycket av är alkohol, bara för att alkohol är lagligt tror folk den är bättre än andra droger, detta stämmer inte, alkohol är minst lika farligt som tex Marijuana, man kan tex jämföra användningsområden, Marijuana används som medicin mot ett 10 tal sjukdomar tex: Anorexi, cancer, illamånde av AIDS, smärtstillande, stress, hyperaktivitet/ADHD, MS m.m

http://sv.wikipedia.org/wiki/Marijuana

Medans Alkohol används som drivmedel till bilar (e85 ja det är samma etanol som i en flaska absolut) bakteriedödande medel, lösningsmedel, allmänt dödande medel, jag jobbar på ett Laboratorie och alkohol är vår främsta kemikalie för att ta dö på saker. För att vara en laglig "vanlig" drog ger den fler och värre bi effekter än många inte ens kan drömma om just för att den är laglig tex, död och/eller kräkningar vid för höga doser och leverskador (skrumplever) och hjärnskador vid regelbundet nyttjande. Några andra vanliga skador av alkoholmissbruk är depression, dystymi, impotens, cancer i oesophagus (matstrupen) och malnutrition. Ett kraftigt alkoholrus kan ge upphov till minnesförlust, "black out" med huvudvärk efter tillnyktringen. Alkoholkonsumtion ökar risken för cancer i munnen, esofagus, pharynx, larynx och levern hos män och kvinnor, och för bröstcancer hos kvinnor. I allmänhet så ökar dessa risker efter ungefär ett glas om dagen för kvinnor och två glas om dagen för män. Risken för levercancer ökar markant om man dricker fem eller fler glas om dagen. Ett stort intag av alkohol ökar också risken för tarmcancer, samt till högre risk för de flesta alkohol-relaterade cancerformerna.

Alltså mycket fler och speciellt mycket farligare bi effekter än marijuana.

Menar inte att prata bra om marijuana även om det inte ens är beroendeframkallade:
"Traditionellt har cannabis inte klassats som en beroendeframkallande drog eftersom kraftiga fysiska abstinenssymtom normalt inte uppstår om användaren slutar" -Wikipedia

Men menar att staten valt att legalisera fel drog, folk tror inte alkohol är en speciellt farlig drog för att den är laglig och förtär alldeles för mycket av den, i själva verket förstör den organen mer än Heroin som alla tror är en fruktansvärt farlig drog: "Heroin har liten påverkan på de kroppsliga organen. Det är livet som många heroinister lever som är skadligt" -Wikipedia
Människor har inte koll på droger och kemikalier, man tror att alla olagliga droger är farliga och alla lagliga mindre farliga, man säger att "knarkaren" är ett dumhuvud som snart kommer dö, sen går man till bolaget och handlar en av de farligaste drogerna och dricker den med ett leende på läpparna.

Man undrar kanske vad det är som bestämmer vilka droger som ska vara lagliga och vilka som inte ska vara det, bi effekterna och farligheten borde vara högsta prioritet men det är det inte, beteendet av drogen borde vara en prioritet, då hade aldrig alkohol blivit laglig, många blir väldigt aggressiva av alkohol, alla får sämre omdöme.

Pengar är det som bestämmer, eftersom alla droger är relativt billiga att tillverkar för staten använder man den som är svårast att smuggla, man kan stoppa de flesta droger för 10 000:- i innerfickan, alkohol för 10 000:- kräver en mindre lastbil.

Så är Etanolen så oskyldig som den ser ut att vara på bolaget?
-Nej enda anledningen att vi får dricka den är att det blir mest lönsamt för staten, tänk på det nästa gång du handlar alkohol, eller tankar bilen.

Ta det lugnt med spriten...

baca Os Difuntos
20 september 2009 · 1 822 Inlägg

Haha har min gamla tråd bubblat upp till ytan igen efter 2 år i vila

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
FireTraXX DFFL
20 september 2009 · 9 020 Inlägg

Dffl

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
baca Os Difuntos
20 september 2009 · 1 822 Inlägg

Dope Forever Forever Loaded. Vackert sagt FireTraXX kunde inte sagt det bättre själv

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
blacken
20 september 2009 ·

dosering  beroende på hur tung man är men  0,5-1gram  bör tolkasd som "normalt"

Om man måste peta i sig den mängden tjack för att känna färgen av det, så är det antingen "blås" eller så är man väldans tillvand på det. En 0,2:a räcker långt om det är bra (sjysst) tjack alltså.
men om man måste ha sådant i sig för att funka så har man missat mycket och missar ännu mer här i livet.
Verkligheten knäcker alla droger med hästlängder, och är mycket trevligare än någon drog. Vilket djäkla nöje, droga bort sitt liv faan! vad hjärndött..

Senast redigerat av blacken (20 september 2009)

blacken
20 september 2009 ·

la_palma skrev:

MeloveGolf skrev:

jokke_b skrev:
ALLT som gud har skapat är lätt droger gräs... de växer ju fan i naturen  hasch e också en lätt drog men amfetamin e bara en massa jävla kemikalier ingen expert men TA INTE DEN SKITEN  lyckas du få en överdos utav gräs så e du inte dålig allså men de e lätt me amfetamin allså..

dummaste jag hört i hela mitt liv..Gräs/Hash ger allvarliga hjärn skador och psykoser är absolut inget ovanligt när man röker på....

Hmm....Händer inte mycket mer av en överdos av tjack som av gräs, amfettamin är ett triggerämne, det triggar kroppens egna ämnen och är inte speciellt farligt vilket många tror, i klass med alkohol ungefär. Det är dock väldigt beroende framkallande vilket kan i värsta fall leda till sprutor då man konstant tar mer än man klarar av, och att överdosera regelbundet är väldigt farligt.

Den drog man ska passa sig för att ta för mycket av är alkohol, bara för att alkohol är lagligt tror folk den är bättre än andra droger, detta stämmer inte, alkohol är minst lika farligt som tex Marijuana, man kan tex jämföra användningsområden, Marijuana används som medicin mot ett 10 tal sjukdomar tex: Anorexi, cancer, illamånde av AIDS, smärtstillande, stress, hyperaktivitet/ADHD, MS m.m

http://sv.wikipedia.org/wiki/Marijuana

Medans Alkohol används som drivmedel till bilar (e85 ja det är samma etanol som i en flaska absolut) bakteriedödande medel, lösningsmedel, allmänt dödande medel, jag jobbar på ett Laboratorie och alkohol är vår främsta kemikalie för att ta dö på saker. För att vara en laglig "vanlig" drog ger den fler och värre bi effekter än många inte ens kan drömma om just för att den är laglig tex, död och/eller kräkningar vid för höga doser och leverskador (skrumplever) och hjärnskador vid regelbundet nyttjande. Några andra vanliga skador av alkoholmissbruk är depression, dystymi, impotens, cancer i oesophagus (matstrupen) och malnutrition. Ett kraftigt alkoholrus kan ge upphov till minnesförlust, "black out" med huvudvärk efter tillnyktringen. Alkoholkonsumtion ökar risken för cancer i munnen, esofagus, pharynx, larynx och levern hos män och kvinnor, och för bröstcancer hos kvinnor. I allmänhet så ökar dessa risker efter ungefär ett glas om dagen för kvinnor och två glas om dagen för män. Risken för levercancer ökar markant om man dricker fem eller fler glas om dagen. Ett stort intag av alkohol ökar också risken för tarmcancer, samt till högre risk för de flesta alkohol-relaterade cancerformerna.

Alltså mycket fler och speciellt mycket farligare bi effekter än marijuana.

Menar inte att prata bra om marijuana även om det inte ens är beroendeframkallade:
"Traditionellt har cannabis inte klassats som en beroendeframkallande drog eftersom kraftiga fysiska abstinenssymtom normalt inte uppstår om användaren slutar" -Wikipedia

Men menar att staten valt att legalisera fel drog, folk tror inte alkohol är en speciellt farlig drog för att den är laglig och förtär alldeles för mycket av den, i själva verket förstör den organen mer än Heroin som alla tror är en fruktansvärt farlig drog: "Heroin har liten påverkan på de kroppsliga organen. Det är livet som många heroinister lever som är skadligt" -Wikipedia
Människor har inte koll på droger och kemikalier, man tror att alla olagliga droger är farliga och alla lagliga mindre farliga, man säger att "knarkaren" är ett dumhuvud som snart kommer dö, sen går man till bolaget och handlar en av de farligaste drogerna och dricker den med ett leende på läpparna.

Man undrar kanske vad det är som bestämmer vilka droger som ska vara lagliga och vilka som inte ska vara det, bi effekterna och farligheten borde vara högsta prioritet men det är det inte, beteendet av drogen borde vara en prioritet, då hade aldrig alkohol blivit laglig, många blir väldigt aggressiva av alkohol, alla får sämre omdöme.

Pengar är det som bestämmer, eftersom alla droger är relativt billiga att tillverkar för staten använder man den som är svårast att smuggla, man kan stoppa de flesta droger för 10 000:- i innerfickan, alkohol för 10 000:- kräver en mindre lastbil.

Så är Etanolen så oskyldig som den ser ut att vara på bolaget?
-Nej enda anledningen att vi får dricka den är att det blir mest lönsamt för staten, tänk på det nästa gång du handlar alkohol, eller tankar bilen.

Ta det lugnt med spriten...

Det var nog den hjärndödaste "försvarstalet" för droger jag någonsin har hört. Bara för att den ena är farligare än den andra så ska den "ofarligare" legaliseras?. och du påstår att både tjack och brass är ofarliga med tanke på att samma kran som dilar tjacket/brasset också dilar LSD och andra enligt dig jämfört med alkohol "ofarliga" substanser. Tänk för fasen lite innan du yttrar dig.

PS:

Hmm....Händer inte mycket mer av en överdos av tjack som av gräs

har du någon gång haft en riktig snedojja på tjack?

Waho Allmänt Jobbig
21 september 2009 · 1 200 Inlägg

Hahahahaha, vet inte när ja skrattade så mkt åt folks inlägg här på garaget som i denna tråden XD

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang