4333
Sök

Dags att bli lite djup, hjälp mig hitta ringar?

1 217 Inlägg
4 november 2007
Trådstartare
Okey såhär ligger det till: Jag behöver lite olika förslag på vigselringar.
Tänkte överraska tjejen ganska rejält nämligen och gå ned på knä.
Därför ber jag nu om hjälp för att få lite förslag på ringar, gärna vitguld:)

Bilder vore uppskattat, pris spelar mindre roll än kärlek men det bör kosta mindre än typ ett 3"system i titan;)

Tack på förhand //Stefan

220 Inlägg
4 november 2007
http://fashionjewelrytrade.trustpass.al … owimg.html

Kan det bli bättre? Kolfiberinlägg!!

Evolution Garage
1 299 Inlägg
4 november 2007
Har en princessring i vitguld, med 0.1 karats briljantslipat diamant! Vilar en förbannelse över ringjäveln, du kan få den billigt big_smile

Sky´s the limit...

JDM
593 Inlägg
4 november 2007
Jag tycker du ska gå till en guldsmed, juvelare eller så de kan nog detta bäst av alla.
Senast redigerat av Haxxel (4 november 2007)

Det ska vara JDM och bana!

Vw trimmare
2 995 Inlägg
4 november 2007
baen skrev:
http://fashionjewelrytrade.trustpass.alibaba.com/product/100123281/316l_Stainless_Steel_Ring_With_Carbon_Fiber/showimg.html

rostfritt stål + kolfiber hmm undrar om det uppskattas så mycket brukar nog vara lite mer flashigt än så tex guld,diamant ring eller liknande...

Hmm.
4 november 2007
www.jempguld.se   --->   Förlovning/Vigsel har ett hyfsat sortiment.

http://www.jempguld.se/ProductPopup.asp … AK_611.jpg
Senast redigerat av Hmm. (4 november 2007)

12 086 Inlägg
4 november 2007
Vill inte änns försöka, de finns ju 10 miljarder olika ringar.
Men personligen tycker jag om enkla ringar, lagom breda med någon lite större sten på. Inte på mig själv alltså smile Vit guld är ett bra val tycker jag, snyggt som fan, lite dyrare. Man får väl ge en minst 10k för en va?

Hmm.
4 november 2007
JapMax skrev:
Vill inte änns försöka, de finns ju 10 miljarder olika ringar.
Men personligen tycker jag om enkla ringar, lagom breda med någon lite större sten på. Inte på mig själv alltså smile Vit guld är ett bra val tycker jag, snyggt som fan, lite dyrare. Man får väl ge en minst 10k för en va?

Nejdå absolut inte... 10k styck är lite extremt...

Finns att hitta grymt fina för 5k.
Senast redigerat av Hmm. (4 november 2007)

DFFL
9 020 Inlägg
4 november 2007
3 månadslöner är väl en grundregel tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

220 Inlägg
4 november 2007
MeloveGolf skrev:
baen skrev:
http://fashionjewelrytrade.trustpass.alibaba.com/product/100123281/316l_Stainless_Steel_Ring_With_Carbon_Fiber/showimg.html

rostfritt stål + kolfiber hmm undrar om det uppskattas så mycket brukar nog vara lite mer flashigt än så tex guld,diamant ring eller liknande...

Det var ett skämt smile Tyckte att trådskaparen hade gjort ett så kul skämt så jag slängde in ett jag med roll

Pfffft
906 Inlägg
4 november 2007
Gud så mysigt! big_smile av egen erfarenhet spelar det ingen roll typ vad det är för ring när killen ställer sig på knä. Det blir en senare fråga när budskapet sjunkit in och man inser att ringen "endast" kostar 1 månadslön *skrattar* Håller med en av de föregående talarna, gå till en juvelare och få det custom tongue Lycka till hur som helst! //cizla

Umadbro?

90mil+ på en tank.
484 Inlägg
4 november 2007
FireTraXX skrev:

yikesyikesyikes 3 månadslöner HOLY F**K, skulle aldrig kasta ut så mycke pengar på en ring.
-Hoppas inte tjejen drar upp ngt liknande, när det blir dags för mej.

Diesel is the blood of satan.

Maskinförare
1 163 Inlägg
4 november 2007
Allt har sitt pris smile

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

341 Inlägg
4 november 2007
Varför inte titan? Det uppskattade tjejen iaf. Det håller även i garaget smile

DFFL
9 020 Inlägg
4 november 2007
jinxs skrev:
FireTraXX skrev:

yikesyikesyikes 3 månadslöner HOLY F**K, skulle aldrig kasta ut så mycke pengar på en ring.
-Hoppas inte tjejen drar upp ngt liknande, när det blir dags för mej.

Lite dekadens måste man tillåta sig själv och sin blivande hustru.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

4 554 Inlägg
4 november 2007
haha får minnen från sunes sommar och hans slit för örhängena när han bara får döskalleringar hahaha

Sök