Roligaste fordon ni kört?

Marcusen
5 november 2007 · 76 Inlägg

vad är det roligaste  fordon  BORTSETT  från bilar ni kört!
Själv körde jag en fet peterbilt flakbil från 60 talet om kom in till oss å skulle besiktiga!

bakljus som fenor, mega turbo som verkligen verkligen TJÖT på nått vis sexig när den laddade.  22 osynkade växlarl kolsvarta tonade framrutor vilken den hade tillstånd för!
3 M uppdragna kromade rör och hela 5 olika   bromssystem så han kunde styrbromsa den!

SLÅ det volvo scania

smile

Life is like a turbo
twin_cam Smålänning
5 november 2007 · 7 877 Inlägg

Dumper e faktiskt jäkligt skoj smile
Sen får man inte glömma gokart tongue

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Mack Forum- och sitemoderator
5 november 2007 · 26 176 Inlägg

Funderar efter. Har blivit en del men ändå kan jag bara skriva Mercedes Sprinter.
Dock så hade jag öppna dörrar runt om, samt glada, fulla ungdomar i skåpet som
rockade med gitarr - då det var midsommarafton smile
Tjänade bra den kvällen också. Kom hem vid halv sex på morgonen och hade
nästan 2000 spänn på fickan..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
RedEyeMS3
5 november 2007 · 355 Inlägg

Vattenskotern jag hade var faktiskt jäkla kul! Men ännu roligare var det å köra Volvo L180 lastmaskin på jobbet!

Volkswagen Passat 1.8T "Greyhound Taxin" (2000)
motor_power
5 november 2007 · 221 Inlägg

än så länge är de en kawasaki 650

BMW 320i "Mpower" (1989)
Westher
5 november 2007 · 139 Inlägg

Minigrävare lätt! skit skoj! hyrde en när vi skulle installera bergsvärme! grävde upp hela trädgården! smile

Volvo XC60 D4 AWD "PlastTraktorn" (2013)
andreasgustavsson
5 november 2007 · 819 Inlägg

Körde en bland dom värsta seadoo när jag var i thailand, fy f*n! så kul det var. Lätt roligaste jag kört smile

Edit: Körde en polares ICC 125cc gokart, det ligger tätt två efter vattenskoter. Var ett jävla ös i den karten kan jag lova smile

Senast redigerat av andreasgustavsson (5 november 2007)

Mustang 1987 Foxbody -> Pro Int bil!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=258533
John87 Stolt Volvoägare
5 november 2007 · 4 913 Inlägg

Morfar hade en gräv-firma för några år sen (nu äger min morbror den) och där hade han några fina maskiner.

En grävmaskin modell STOR är mäktig att köra.
Känslan av att krossa stenar upp mot 6 ton med lätthet är grym big_smile

Senast redigerat av John87 (5 november 2007)

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
RedEyeMS3
5 november 2007 · 355 Inlägg

andreasgustavsson skrev:
Körde en bland dom värsta seadoo när jag var i thailand, fy f*n! så kul det var. Lätt roligaste jag kört smile

Jag hade den värsta:P

Volkswagen Passat 1.8T "Greyhound Taxin" (2000)
__hogberg__
5 november 2007 · 1 161 Inlägg

måste nog nästan va volvo L180 hjullastarn o min lilla pärla ja hade i sommras på jobbet en volvo L35 big_smile
efter dom kommer nog cats värsting hjullastare 980G tror ja dom heter big_smile

kom på en rolig sak till nu cat D6 bandtraktor de ä förbannat kul att köra smile
känslan att sitta där o veta att man kan köra in i de mesta o de bara krossas framför en big_smile

Alfred_E_Neumann
5 november 2007 · 53 Inlägg

250 cc Supercart 5-växlad - oöverträffat!! big_smile

No Mercy: +1175 hp/1548 Nm
Mercedes SLK 55 Kleemann "McLaren killer" (2006)
Phaetoon
5 november 2007 · 8 156 Inlägg

En Volvo BM Victor/Buster (kan inte komma ihåg vilken av dom) är nog det roligaste jag kört. Anledningen till detta var att den hade en plastare baktill och att viktfördelningen inte var den bästa. Var till att lägga sig över motorhuven för att den skulle ta sig upp för backarna.

För att kunna köra iväg utan att gå upp på bakhjulen så gick det inte att starta på dom lättare växlarna. Ingen som sa det till mig när jag körde sick sack på åkern utan någon vidare kontroll. Körde en ganska så lång sträcka innan alla fyra hjulen var i backen och minsta gupp så var jag uppe på bakhjulen igen. Man rätade upp kursen efter varje touchdown... *ler*

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
nizze15
5 november 2007 · 280 Inlägg

Phaetoon skrev:
En Volvo BM Victor/Buster (kan inte komma ihåg vilken av dom) är nog det roligaste jag kört. Anledningen till detta var att den hade en plastare baktill och att viktfördelningen inte var den bästa. Var till att lägga sig över motorhuven för att den skulle ta sig upp för backarna.

För att kunna köra iväg utan att gå upp på bakhjulen så gick det inte att starta på dom lättare växlarna. Ingen som sa det till mig när jag körde sick sack på åkern utan någon vidare kontroll. Körde en ganska så lång sträcka innan alla fyra hjulen var i backen och minsta gupp så var jag uppe på bakhjulen igen. Man rätade upp kursen efter varje touchdown... *ler*

BM 400 Buster är manliga grejjer! tongue

Annars så är nog det grymmaste jag kört en Cat Challenger eller en Fendt 936.

Volvo 850 T5 "grönt e skönt" (1995)
jeepe
5 november 2007 · 217 Inlägg

Cat 980g

Performance_ Förjaevle Brao
5 november 2007 · 555 Inlägg

det roligast jag kört hittils är en gammal HYMAS traktorgrävare, hade ingen skopa på fram åsså lutade maskinen bakåt å då gick den upp på bakhjulen;)

AttackMedic
5 november 2007 · 379 Inlägg

Minröjningsfordonet Scanjack 3500. Hörs ingenting när man röjer en mina

http://www.scanjack.com/images/Scanjack_Bosnina_2007_000.jpg

Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"
Germax
5 november 2007 · 12 086 Inlägg

Jag har burnat med en Topline lastbil smile
På grus dock =P.. de är väl de fränaste jag gjort i fordonsväg.. och närmare köra kom jag inte big_smile
Har kört en Fantuzzi containertruck oxå, de va manligt! big_smile

http://www.kmaskin.no/bilder/fantuzzi1_26.jpg

camaro67 Meister
5 november 2007 · 6 763 Inlägg

Henrik_G skrev:
Min Gokart roll smile

Nej Henke!! Du glömmer ju KX85:orna! Vilket race vi hade på KM! Jag säger alltså Kawasaki kx85 -01. Den är tillsalu wink

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Le1no
5 november 2007 · 72 Inlägg

snöskoter av märket lynx enduro sport JT edition d va nog faan d grymmaste big_smile...0-100 på strax under 2 sek smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang