Jag vinner knappast med min halvkassa dekaltrimningsmod bland alla fina bidrag, men det var inte heller tanken...fick en kul idé i skallen och tänkte att det får väl bära eller brista...
Jag vinner knappast med min halvkassa dekaltrimningsmod bland alla fina bidrag, men det var inte heller tanken...fick en kul idé i skallen och tänkte att det får väl bära eller brista...
Tycker iden e helfräck, bara inredningen som fattas:)
Jag vill inte vara någon moral-tant eller besserwisse. Men man kan inte efter-redigera en HDR-effekt. Man måste ha mycket mer undermaterial än en standard jpeg bild. Man kan få ungefär samma färger och effekt men man kan inte få samma djup som i en riktig HDR som är tre, alternativt fem bilder tagna i ett "RAW" format. Annars är Photomatix Pro 3 ett kanon program för att göra HDR bilder!
En sak jag la märke till. Tjejen på dörren är i normal storlek på din bild, trots att bilen är lite i perspektiv. Jag skulle tro att hon blir jätte bred om man skulle se bilen rakt från sidan. Om du förstår vad jag menar?
En sak jag la märke till. Tjejen på dörren är i normal storlek på din bild, trots att bilen är lite i perspektiv. Jag skulle tro att hon skulle bli jätte bred om man skulle se bilen rakt från sidan. Om du förstår vad jag menar?
jag får försöka fixa de...men de blir svårt...eftersom ja råkade lägga ihop alla layers...den får vara så