har gjort ett bidrag. Som jag sa så blev det baserat på Razor-R8an, fast en light version utan breddningen. Lacken är främst C&P, men har rebrushats för att få upp kvaliteten. Alla mods som skiljer min bil mot orginalbilen är dock brushade, som scoop, läppar osv. Jag vet att flera delar fortfarande är low-res men det beror på donatorn. Gjort mitt bästa att fixa den, och den är mycket bättre än orginalet, men ah... det är som det är.
Hann inte göra så mycket jag ville göra då det blev fullt upp med annat i helgen.. Ex, köra en ATV genom isen, bygga Ultima och åka Nissan GTR med Jon Olsson .
Finns mycket mer att jobba på den här bilden, men det får vara så här. Kanske ger mig på den och fixar till den som jag hade tänkt från början nån dag.
Gjort:
Hela karossen är brushad och jag har försökt att få till en matt look. Lite lowres på fälgarna dock. Hade tänkt att brusha dessa svarta, men det hanns inte med. Helt eget bodykit.
Hann inte göra så mycket jag ville göra då det blev fullt upp med annat i helgen.. Ex, köra en ATV genom isen, bygga Ultima och åka Nissan GTR med Jon Olsson .
Finns mycket mer att jobba på den här bilden, men det får vara så här. Kanske ger mig på den och fixar till den som jag hade tänkt från början nån dag.
Gjort:
Hela karossen är brushad och jag har försökt att få till en matt look. Lite lowres på fälgarna dock. Hade tänkt att brusha dessa svarta, men det hanns inte med. Helt eget bodykit.
Gjort:
Här är alla bidragen samlade! Jag har inte lagt till hi-res länkarna, vill ni se dem hi-res så får ni gå tillbaka i tråden. Riktigt bra omgång med flera feta bidrag Bra jobbat och lycka till allihopa!
Hur det blev det förslaget om att den som lagt in bilden inte är med och tävlar, har ju gått efter den dom två senaste gångerna. Vore kul om man vet vilket. Jag vill inte verka som en gammal klagogubbe, men bara så man vet vilket