Jag tänkte att vi ska testa att fixa till den nya Saaben. Jag personligen tycker att det är bland det fulaste som tillverkats på senare, och därför tänkte jag att det är läge att göra bilen snygg.
Regel för denna vecka är att man måste göra om bilen på något sätt. Ändra taklinjen eller på annat sätt försöka göra bilen snyggare än den är. OBS, ingen cabriolet dock... Fria händer i övrigt.
Jag tror att designern till nya 9-5an var hyggligt sne på hur han blev behandlad på jobbet av sina chefer på GM. För att jävlas tillbaka, gjorde han bilen så gräsligt ful han bara kunde innan han slutade. Men vilken kille som lyckades sälja in skiten innan han drog! Vilken nitlott för Spyker... Aj aj.
Det kanske inte är uppenbart hur jag ändrat denna, men jag har förlängt den vid bakdörrarna, ungefär som Mercedes SEL och Volvos Executive-modeller. Vit lack med lite lavendel-pearl Förlängd front och bakdel Sidokjolar från någon Honda Sänkt Nya fälgar Camber på bakhjulen Tonade rutor Kromade handtag och speglar
Frågan är hur man gör en svan av en ful ankunge? Nej det går inte för då hade man fått radera allt på original bilden. Måste varit världens fulaste bil nånsin. Hur tänker man egentligen på S**B? Nu måste vi rädda fabriken från å gå omkull. Hur ska vi göra? Jo jag vet vi gör en skitful bil igen då går det nog mycket bättre.