volvo544special65 får rösten, idéen gillar jag skarpt men man kan ju lägga lite mer tid på detaljerna
När det är varmt som i Californien utomhus och det kryllar av lättklädda milfar på stan? Vad får dig då att tro att jag vill sitta och nörda på detaljer på en sur gammal Anglia i photoshop?
volvo544special65 får rösten, idéen gillar jag skarpt men man kan ju lägga lite mer tid på detaljerna
När det är varmt som i Californien utomhus och det kryllar av lättklädda milfar på stan? Vad får dig då att tro att jag vill sitta och nörda på detaljer på en sur gammal Anglia i photoshop?
hahahahahahahahaha du har en poäng
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Neos34, vafan har du tagit min bil för ? kolla grillen osv den är grå från min och lite failat vid lampan och ta bort den innan jag jävla snor allt från dig!
Neos34, vafan har du tagit min bil för ? kolla grillen osv den är grå från min och lite failat vid lampan och ta bort den innan jag jävla snor allt från dig!
Nu tycker jag du ska varva ner, Vi har moddat samma bil så då kan dom bli lika, och varför skulle Neos sno en bild från dig, han är mer van än så. Dom saker du skriver skulle vara specifikt från sitter redan på orginalbilden.
Ursäkta men, nej vääääänta! är du seriös?
Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13
sånt där vill vi inte ha i tråden!! du kunde ej vara med i den tävlingen heller om du läst reglerna.. de enda du hade gjort med grillen var att göra den grå?
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Om du nu måste hacka på mig, så skulle du hållt dig till temat: (En regel tycker jag vi kör, måste byta eller göra nått "galet" med bakgrunden)
Och har du bytt bakgrund, nä för det har jag!
Jag hjälper andra med Ps delar. Donor sidor, sidor på fina fälgar osv...