Det var ett tag sedan nu jag var ute på Garaget och bläddrade därför igenom tråden. Blev riktigt imponerad över många bidrag som höll väldigt hög klass men en bild fångade mitt intresse extra mycket. "Hade jag inte sätt den för?" Sagt och gjort tittade jag genom datorn... Självklart får man klippa in sin bil i andra bilder, vilket jag även tror de flesta gjort någon gång, men detta tycker jag är för mycket. Att bidraget dessutom vann gör ju inte saken bättre. Tror inte det är speciellt kul för de övriga deltagarna. Är jag gnällig eller håller någon med mig om detta?
Det var ett tag sedan nu jag var ute på Garaget och bläddrade därför igenom tråden. Blev riktigt imponerad över många bidrag som höll väldigt hög klass men en bild fångade mitt intresse extra mycket. "Hade jag inte sätt den för?" Sagt och gjort tittade jag genom datorn... Självklart får man klippa in sin bil i andra bilder, vilket jag även tror de flesta gjort någon gång, men detta tycker jag är för mycket. Att bidraget dessutom vann gör ju inte saken bättre. Tror inte det är speciellt kul för de övriga deltagarna. Är jag gnällig eller håller någon med mig om detta? http://img405.imageshack.us/img405/2625 … faceof.jpg
håller faktiskt med, jag såg att de var typ en tredjedel av bilen inklippt i en annan bild, absolut inget jag skulle ha kallat "chop"..
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Det var ett tag sedan nu jag var ute på Garaget och bläddrade därför igenom tråden. Blev riktigt imponerad över många bidrag som höll väldigt hög klass men en bild fångade mitt intresse extra mycket. "Hade jag inte sätt den för?" Sagt och gjort tittade jag genom datorn... Självklart får man klippa in sin bil i andra bilder, vilket jag även tror de flesta gjort någon gång, men detta tycker jag är för mycket. Att bidraget dessutom vann gör ju inte saken bättre. Tror inte det är speciellt kul för de övriga deltagarna. Är jag gnällig eller håller någon med mig om detta? http://img405.imageshack.us/img405/2625 … faceof.jpg
jag håller med lite där oxå. det är lite för enkelt att göra en sån där grej men samtidigt så kan det ibland funka i vissa fall så det är väl lite åt båda håll. synd för oss som lagt ner kanske 8h på en bild och sen kommer någon och gör en modd på 10 minuter och vinner. men det är väl inget att hänga upp sig för mycket på heller. det kommer nya bilder att modda...
jag håller med lite där oxå. det är lite för enkelt att göra en sån där grej men samtidigt så kan det ibland funka i vissa fall så det är väl lite åt båda håll. synd för oss som lagt ner kanske 8h på en bild och sen kommer någon och gör en modd på 10 minuter och vinner. men det är väl inget att hänga upp sig för mycket på heller. det kommer nya bilder att modda...
Du har rätt, det finns problem och så finns det problem. Men bara för att det inte är livsviktigt är det ju ändå tråkigt att det sker. Meningen med detta är ju inte att kasta skit på någon speciell person utan att försöka ta bort de friheter som vissa tar sig. Det är inte kul att lägga ner mycket tid på en bild om man sedan inte tävlar under samma spelregler. Men bara för man lägger ner mycket tid behöver man ju inte vinna, har hänt allt för många gånger för min egen del men då har man ju bara inte lyckats gör en tillräckligt uppseendeväckande bild. Men att folk tar genvägar hänt vid flera tillfällen och det är aldrig roligt...
Det var jag som klippte ihop den krockade bilen med den Nissan vi skulle modda. Hade lite ont om tid då men ville ändå vara med i tävlingen. Gjort är gjort. Att jag vann på det bidraget va ju inte upp till mig , men så äre. Lägger nu mer tid åt mina moddar , det bidraget var en engångsföreteelse.