3319
Sök

Photoshop-tävling

2 140 Inlägg
31 augusti 2011
lazer_cars: ser inga direkta misstag, men den är väl en aning låg för att vara en rallybil?wink

munken100: Cool idé, men varför är dörrarna i en annan kulör? sen finns det lite skarpa linjer som inte ser så bra ut.. om du använder ps så skulle jag föreslå att du börjar använda pen-tool för att göra markeringar smile

neos34: Snyggt med stort luftintag i fronten, allt du gjort passar in bra men en sänkning skulle nog vara på sin plats? smile

Bizzan: Designen är sjukt cool! Men linjerna är inte speciellt raka och fina.. Även till dig föreslår jag pen-tool, samt kolla på lite brush-tutorials smile

gustafzon: Finns många ställen på bilen som är blurriga och dåligt markerat, du har använt samma hjuldonor till båda hjulen och det blir nästan aldrig bra.. Vad är det för linje på framdörren? smile

Tha_Backer: Markeringarna är dåliga, du har använt samma hjuldonor till båda hjulen och bakhjulet är väldigt off, däcket bak bör synas i bakkant smile

Min röst går till damtradadammmmmm.... NEOS34! smile

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

5 111 Inlägg
31 augusti 2011
Jag röstar på Bizzan. Det kan låta lite konstigt så jag får väl komma med en motivering. Det syns att det är någon som försökt och lagt ner energi där. Att då slutresultatet inte är perfekt kan jag i detta fallet tolerera. Alltid lättare få ett bra resultat med att jobba mindre... Dessutom som AntrE säger, cool design.

Fortsätt träna! smile

1 372 Inlägg
31 augusti 2011
AntrE skrev:
lazer_cars: ser inga direkta misstag, men den är väl en aning låg för att vara en rallybil?wink

munken100: Cool idé, men varför är dörrarna i en annan kulör? sen finns det lite skarpa linjer som inte ser så bra ut.. om du använder ps så skulle jag föreslå att du börjar använda pen-tool för att göra markeringar smile

neos34: Snyggt med stort luftintag i fronten, allt du gjort passar in bra men en sänkning skulle nog vara på sin plats? smile

Bizzan: Designen är sjukt cool! Men linjerna är inte speciellt raka och fina.. Även till dig föreslår jag pen-tool, samt kolla på lite brush-tutorials smile

gustafzon: Finns många ställen på bilen som är blurriga och dåligt markerat, du har använt samma hjuldonor till båda hjulen och det blir nästan aldrig bra.. Vad är det för linje på framdörren? smile

Tha_Backer: Markeringarna är dåliga, du har använt samma hjuldonor till båda hjulen och bakhjulet är väldigt off, däcket bak bör synas i bakkant smile

Min röst går till damtradadammmmmm.... NEOS34! smile

Jag var ute efter skarpa linjer och att dörrarna har en annan nyans är för att jag tagit motiven från Stealth planet ovanför. Och jag använder dom verktyg det finns för att göra markeringar.

Ahaaa...
132 Inlägg
31 augusti 2011
Försökte få till ett "veck" i dörren, men blev inge bra smile

Jaha du menar nu?

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
1 september 2011
Min röst går till: munken100

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost

Photoshoppande tant
343 Inlägg
1 september 2011
Min röst går oxå till Neos34

Psst tack för min röst...trodde ingen skulle överhuvudtaget kika på min bil då det är första gången jag försökt mig på en hel bil på det sättet...
Sen är inte designen min tyvärr
http://i180.photobucket.com/albums/x106/ibiza319/toyota-ft-hs-concept-green.jpg

Bättre med blyfot och lustgas än simfot och syrgas :-P

https://linktr.ee/larsgarage <<<< Mina bilbilder
230 Inlägg
1 september 2011
Min röst går till gustafzon smile

AntrE skrev:

Jo, lite för låg kanske. Flyger nog lite delar ibland big_smile

Mina sociala medier: https://linktr.ee/larsgarage

1 372 Inlägg
1 september 2011
Grattis Neos, upp med en bra bil(d)

472 Inlägg
2 september 2011
Bild? ... BILD?!
Upp med en bild då? Är gütt sugen på att shopchoppa lite. Har inte haft så mycket tid över till photoshop. Har vart full rulle hela veckan. Men nu så , nu ska jag allt vara med ett tag fram igenom. Hade jag tänkt i alla fall. 

Så , upp med en bild Neos.

____
|_  _|
|o..O|
| -- |

1 372 Inlägg
3 september 2011
HALLÅ  vi vill ha en bild:)

2 140 Inlägg
3 september 2011
man brukar väl ha 24 timmar p sig att lägga upp en ny bild annars kan väl 2an göra det? smile om nu inte neos jättejättegärna vill lägga upp en bild?

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

472 Inlägg
3 september 2011
haha AntrE , "2an" ...  tongue (jag är skittrött)

nä fan , lägg upp en bild nu. så jag har något att fippla med resten av helgen.

1 410 Inlägg
3 september 2011
hallå, kommer det nån bild ???

Fitted North
468 Inlägg
3 september 2011
Verkar ju ta sjukt lång tid att få upp en bild. Om nån är för så kan vi köra en snabb-tävling på 3-4 dar på denna.
http://www.netcarshow.com/volkswagen/19 … per_03.htm

Nån mer som är på?

T ex.
Deadline: 7e september kl 18.00
Omröstning 24 h.
Tema: bara fantasin sätter gränser:)

Lexus IS300 Projekttråd ---> Lexus IS300 Projekttråd

1 372 Inlägg
3 september 2011
Tycker jag låter bra smile Neos har säkert en bra ursäkt för att han inte lagt upp någon bild, och hoppas han godtar denna smile

Fitted North
468 Inlägg
3 september 2011
munken100 skrev:
Tycker jag låter bra smile Neos har säkert en bra ursäkt för att han inte lagt upp någon bild, och hoppas han godtar denna smile

ja, å vill han lägga upp en bild så får han byta ut om han vill. Han vann ju trots allt. Men lägger upp en bild vi kan köra på ifall han tycker detta verkar okej:)

Lexus IS300 Projekttråd ---> Lexus IS300 Projekttråd

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
1 372 Inlägg
3 september 2011
Vi kör på golfen, var ok för Neos smile

472 Inlägg
3 september 2011
TYSKSTUK!!!
Jag är på. Hatar dock denna bild. Den har man ju inte gjort om ett par gånger i sina dagar.

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
3 september 2011
Kör på! Ja é på jag med..
Kan välja bild nån annan gång.

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost

Sök