haha , ja fan. bakgrunden ser ju helt fuckad ut. får ta och ändra det. men jag varken har bra bakgrunder eller hittar bra. men det är bara att fortsätta leta antar jag.
nån av dom kanske skulle funka? vet inte har inte provat sätta in bilen i nån av dom menmen.. gillar den första länken skulle passa bra till dittt stuk
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
han har hel totorial på när han gör den bilen. ser grymt enkelt ut. tills man försöker
har han, länk!?
försökte hitta hans äldre chops men hittade inte riktigt, det var ett X antal år sen jag hängde på carchops men redan då var han helt sjuk.
ge oss länk
Här har han den
jackdarton skrev:
Holy shit damn.
This has taken me about a week to complete and is so big i've had to do it in 4 parts. It's one of the tutorials that will appear in my big bible of them, but seeing as I finished the chop that appears in my tutorial I thought i'd share it with y'all.
Hehe den var skapligt låg LodisLudde Bara en dag kvar till omröstning nu så alla som har lust in med läckra tävlingsbidrag...allt är välkommet även om man är proffs eller nybörjare (själv tillhör jag sista kategorin men har kul och det är viktigast)
Bättre med blyfot och lustgas än simfot och syrgas :-P