3592
Sök

Photoshop-tävling

Photoshoppande tant
343 Inlägg
18 september 2011
Får passa på att gratulera till den lille...Grattis criller....

Mitt bidrag: Ujujuj gav oss alla en utmaning och definitivt mig själv

https://www1.garaget.org/gallery/images/90/89271/89271-f9bcc2dbb85693c9f7a375ff870f5f98_large.jpg

Bättre med blyfot och lustgas än simfot och syrgas :-P

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
18 september 2011
Bizzan skrev:

http://www1.garaget.org/gallery/images/ … _large.jpg

Tackar..snyggt smile

Mvh Christian

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
18 september 2011
Bizzan skrev:

http://www1.garaget.org/gallery/images/ … _large.jpg

JAg borde inte lägga mig i denna tävlingen tongue Riktigt jävla naaajs big_smile

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
19 september 2011
Tråden är till för att tävla om photoshoppade bilar, hur är det då tillåtet att strunta i orginalbilen? näe jag skiter i denna runda, ni får fuska vidare ni.

1 372 Inlägg
19 september 2011
Stoner_fuzz skrev:
Tråden är till för att tävla om photoshoppade bilar, hur är det då tillåtet att strunta i orginalbilen? näe jag skiter i denna runda, ni får fuska vidare ni.

Vem har struntat i orginalbilen?

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
19 september 2011
Vad yrar alla om..jag ser moddade bilar smile

Mvh Christian

271 Inlägg
19 september 2011
Hm. Vi kanske ska döpa om tråden till "Gnäll på så myket du orkar tråden" Vi är väl ändå här för att vi tycker det är roligt att modifiera bilder. Nu är det ett bilforum och vi ska modifiera bilbilder. Hur vi gör det är var och ens sak. Jag förstår inte gnället om än det ena å än det andra. Vinnaren bestämmer vilken bild som ska moddas och vilket tema. Sen är det väl bara att göra det bästa av det och låta rösterna bestämma vem som ska bli nästa bildväljare.

1 372 Inlägg
19 september 2011
MagganW skrev:
Hm. Vi kanske ska döpa om tråden till "Gnäll på så myket du orkar tråden" Vi är väl ändå här för att vi tycker det är roligt att modifiera bilder. Nu är det ett bilforum och vi ska modifiera bilbilder. Hur vi gör det är var och ens sak. Jag förstår inte gnället om än det ena å än det andra. Vinnaren bestämmer vilken bild som ska moddas och vilket tema. Sen är det väl bara att göra det bästa av det och låta rösterna bestämma vem som ska bli nästa bildväljare.

Bra sagt, Amen

39 Inlägg
19 september 2011
MagganW skrev:

Mycket bra sagt!

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
19 september 2011
haha nice XD

Mvh Christian

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
19 september 2011
Sluta nu!
Snart dags å rösta eller? Saknar något att göra..

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost

1 271 Inlägg
19 september 2011
inte för att va såna men står de inte i "reglerna" att bakgrunden ska va den där bilen i de övergivna kyrkan eller va fan de nu är. om de ska räknas som bakgrund ska den väll täcka mer än 50% av bilden. gör den inte de så äre en del utav bakgrunden eller är jag helt fel det vill säga att många bilder är diskade

Photoshoppande tant
343 Inlägg
20 september 2011
Bizzan skrev:
Bakgrund:
http://www.wallpaper-street.com/content … -10205.jpg

Bil:
http://www.predatorinc.com/wp-content/u … G_3903.jpg

Temat är alltså alla byter till samma bakgrund och sen är det fritt kör på bilen....

Då ska vi se hur lång tid behöver vi???

Deadline: 22/9 kl 20:00
Röstning: 24 tim tom 23/9 kl 20:00

För att citera mig själv så är det på det sättet att ALLA ska byta bakgrund och sen är det fritt fram på bilen

Vi kanske ska tidigare lägga röstningen till ikväll istället????
Hur många är på det???

1 372 Inlägg
20 september 2011
Kan bli bökigt, tycker det är taskigt mot dom som inte är färdiga och som har den 22:andra som slutdatum, men det är vad jag tycker.

Photoshoppande tant
343 Inlägg
20 september 2011
Då väntar vi till den 22:e kände att det blev lite mycket tjafs s vi kunde avslutat allt på ett sånt sätt kanske...

1 372 Inlägg
20 september 2011
Bizzan skrev:
Då väntar vi till den 22:e kände att det blev lite mycket tjafs s vi kunde avslutat allt på ett sånt sätt kanske...

Trist när det blir så, men tyckte du fick till en mäktig bra utmaning för oss alla smile

872 Inlägg
20 september 2011
MagganW skrev:

ja precis vinnaren väljer bild. om du säger det själv varför e det en annan bild som e moddad

If its too loud you are too old!

472 Inlägg
20 september 2011
Haha , ja jävlar. Jag har suttit och läst mellan 4-5 sidor om erat jävla tjöt. Detta är ju sorgligt , hur gamla är ni? Har ni alla fått PMS och ska bråka om vem som fått första fjunet på fjösen? Fan , kom igen!

-stoffe- : "om de ska räknas som bakgrund ska den väll täcka mer än 50% av bilden."
Bra sagt! Regler är väll till för att följa , eller har jag fel?

Om det nu är så att någon kanske , KANSKE , skulle ha fuskat. (Ex. ctrl-c - ctrl-v.) Så är det väll upp till den person som vunnit och som slängt upp bilden att avgöra om någon deltagares modifieringen är godkänd eller icke godkänd.

Någon kanske kommer få sitt bidrag diskar. "So what?". Släng bidraget och börja på ett nytt.

Tack för mig!

Sök