4505
Sök

Photoshop-tävling

Svartrök
673 Inlägg
5 december 2011
Vafan e det ingen som samlar ihop alla bidrag och lägger dem i en post längre?? 4 sidor med bidrag att scrolla igenom bläääää...

orkar inte rösta

Jag har fel ibland... men inte ofta

278 Inlägg
5 december 2011
Bizzan smile

5 111 Inlägg
1 410 Inlägg
5 december 2011
Stoner_fuzz får min smile

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
5 december 2011
Håller med Thorsholm, om att det är blä å scrolla.
Så jag röstar på ett namn jag kan ist:  munken100
(Gillade Munkens modd = lite Toon över den)..
Senast redigerat av Neos34 (5 december 2011)

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost

Svartrök
673 Inlägg
5 december 2011
kan vi inte göra som så att den som vann föregående omgång samlar bilderna efter deadline, på så vis lämpar vi inte över ett orimligt stort ansvar på bara en person?

Photoshoppande tant
343 Inlägg
5 december 2011
Thorsholm skrev:
kan vi inte göra som så att den som vann föregående omgång samlar bilderna efter deadline, på så vis lämpar vi inte över ett orimligt stort ansvar på bara en person?

Håller med fullständig där.....

Bättre med blyfot och lustgas än simfot och syrgas :-P

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
5 december 2011
Bizzan skrev:
Thorsholm skrev:

Håller med fullständig där.....

Och jag håller självklart med också! Tror nog dom flesta håller med om det..!?

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

1 372 Inlägg
5 december 2011
Thorsholm skrev:

Annars om det ok för alla så kan jag ta på mig den uppgiften att samla bidragen och hålla koll på poängen, kan ju tom bli e liten poänglista med topp tio i månaden eller nått smile

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
5 december 2011
munken100 skrev:
Thorsholm skrev:

Annars om det ok för alla så kan jag ta på mig den uppgiften att samla bidragen och hålla koll på poängen, kan ju tom bli e liten poänglista med topp tio i månaden eller nått smile

Helt plötsligt blev jag jävligt sugen på munkar!! Ne men skämt och sido, riktigt bra förslag Munken! big_smile
Låter som en toppen idé enligt mig, trots att jag inte kommer vara placerad speciellt högt i listan, men det gör det lite mer till en tävling utan att för den delen överdriva! big_smile

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Svartrök
673 Inlägg
5 december 2011
munken100 skrev:
Thorsholm skrev:

om du vill det så är jag helt för det :-)

Photoshoppande tant
343 Inlägg
5 december 2011
Låter super munken och är det så att det blir nån gång du vill ha hjälp så säg till....

Bättre med blyfot och lustgas än simfot och syrgas :-P

1 372 Inlägg
5 december 2011
figge_stunter skrev:
munken100 skrev:
Thorsholm skrev:

Helt plötsligt blev jag jävligt sugen på munkar!! Ne men skämt och sido, riktigt bra förslag Munken! big_smile
Låter som en toppen idé enligt mig, trots att jag inte kommer vara placerad speciellt högt i listan, men det gör det lite mer till en tävling utan att för den delen överdriva! big_smile

Haha munkar är gott det tycket tom jag*S*. Jag tycker det är kul med listor och sånt, är lite nördig på sånt. så det ska bara bli kul om ni tycker det.

1 372 Inlägg
5 december 2011
Bizzan skrev:
Låter super munken och är det så att det blir nån gång du vill ha hjälp så säg till....

Ja det kan ju behövas en vikarie ibland om man e sjuk eller bortrest men det löser vi

1 372 Inlägg
5 december 2011
Då e röstningen över och vinnaren är......Antre, grattis upp med en bild

2 140 Inlägg
5 december 2011
thanx för rösterna!

tänkte att vi kunde köra på denna bmw e34
http://www.kindel.com/BMW/07-22-03%20web%203.jpg

gör vad ni vill med den och den ska vara klar till på torsdag kl 20.00 smile röst 24h

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

1 410 Inlägg
5 december 2011
den är ja med på big_smile börjar nog i morgon smile
Senast redigerat av volvo_pure_power (5 december 2011)

80 Inlägg
5 december 2011
munken100 skrev:

Snyggt smile

Tackar!

2 077 Inlägg
5 december 2011
AntrE skrev:
thanx för rösterna!

tänkte att vi kunde köra på denna bmw e34

gör vad ni vill med den och den ska vara klar till på torsdag kl 20.00 smile röst 24h

BRA bild big_smile denna e jag med på big_smile

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

Sök