5709
Sök

Photoshop-tävling

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
5 december 2011
har börjat lite smått. Tack antre för en bra bild, inte alls kornig och bra vinkel! det gör det hela så mycket roligare!

Jonnymoberg
5 december 2011
Sorry killar jag har inte haft tid att lägga upp alla bidrag osv men grattis antre! smile

Bra ide munken kan sporra några att vara med mera även om det bara är på skoj.

2 077 Inlägg
5 december 2011
Stoner_fuzz skrev:
har börjat lite smått. Tack antre för en bra bild, inte alls kornig och bra vinkel! det gör det hela så mycket roligare!

WORD smile

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
5 december 2011
http://i630.photobucket.com/albums/uu21/stonerfuzz/1-1.jpg

som vanligt inte riktigt färdig men postar ändå tongue

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
6 december 2011
Och som vanligt är jag en av dom första som slänger upp bild... Får se om jag orkar göra något mer på den tongue

Here it is!
http://img687.imageshack.us/img687/6149/tvlingenbmw.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Lista:
1 dörr som är förlängd
Sänkt
Färlgar
Matt lack
Bort med lister + blinkers
Fronten
Lysande lampor
Tonad
Bakgunden
Finns säkert massa mer men är lite för trött för att tänka!! tongue
Senast redigerat av figge_stunter (7 december 2011)

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
6 december 2011
Bra bild, ja é på!

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost

Svartrök
673 Inlägg
6 december 2011
ännu en början...

https://www1.garaget.org/gallery/images/3/2355/2355-a283b8b8a54f2e85ef03db9e86f108be.jpg
Senast redigerat av Thorsholm (6 december 2011)

Jag har fel ibland... men inte ofta

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
6 december 2011
Thorsholm skrev:
en början iallafall

Ska vi se om jag lyckades göra som jag ville när jag skulle citera... ;P

Ett tips är att du flyttar bak bilen lite, för nu ser den ut som en leksaksbil jämfört med dom andra 2 bilarna! Antingen om du väljer en annan bakgrund eller om du flyttar bilen så den står precis framför dom andra bilarna, men tyvärr så tappar du mycket detaljer på det...

Hoppas det va ok att jag sa vad jag tyckte!? smile

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Svartrök
673 Inlägg
6 december 2011
figge_stunter skrev:
Thorsholm skrev:
en början iallafall

Ett tips är att du flyttar bak bilen lite, för nu ser den ut som en leksaksbil jämfört med dom andra 2 bilarna! Antingen om du väljer en annan bakgrund eller om du flyttar bilen så den står precis framför dom andra bilarna, men tyvärr så tappar du mycket detaljer på det...

självklart är det ok :-) jag funderade faktiskt på om jag skulle klämma dit en jätteantenn bakpå bilen

Jag har fel ibland... men inte ofta

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
6 december 2011
Thorsholm skrev:
figge_stunter skrev:
Thorsholm skrev:
en början iallafall

självklart är det ok :-) jag funderade faktiskt på om jag skulle klämma dit en jätteantenn bakpå bilen

Haha det hade kunnat bli grymt faktiskt! big_smile Men tyvärr inget jag tror du vinner på, elleeeer!? wink

Ne men tycker det är kul med dom nya idéerna som kommit upp nu det sista och att folk vågar göra annorlunda saker! big_smile Iofs så kör jag nästan alltid på den säkra sidan... haha

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

5 111 Inlägg
6 december 2011
http://i290.photobucket.com/albums/ll244/Cpt_Tuttle/bmwnewbg.jpg

Ganska simpel modd, E34 är snygga från början men inte lätta göra så särskilt mycket åt...kanske gör nåt mer åt den om jag får inspiration. smile

Ford Älskare
73 Inlägg
6 december 2011
Inte gjort så mycket menmen !cool

ECO DRIVING IS FOR FAGS

Ford Älskare
73 Inlägg
6 december 2011
https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155110/155110-2f3bec98ed5da99bdebc3e7c585eabd8.jpg

ECO DRIVING IS FOR FAGS

1 372 Inlägg
6 december 2011
Mitt bidrag

http://i41.tinypic.com/15z4fuo.jpg

Har även dragit igång Team Garage tråden om nån vill vara med och leka smile
Senast redigerat av munken100 (6 december 2011)

278 Inlägg
6 december 2011
munken100 skrev:
Mitt bidrag

http://i41.tinypic.com/15z4fuo.jpg

Har även dragit igång Team Garage tråden om nån vill vara med och leka smile

fan, du har gjort likadan grill som mig:D ska hitta göra en ny då big_smile

1 410 Inlägg
6 december 2011
hehe min är på G. jag håller på o byta lack big_smile ass nice kommer lacken bli, tycker jag iallafall smile sen ska jag bara hitta fälgar smile

1 372 Inlägg
6 december 2011
Har ett par saker att säga nu när jag ska hålla koll på bidrag och poäng, för det första jag sparar bilder efterhand som dom kommer upp, så är det någon som slänger upp en uppdatering skulle jag uppskatta om det lämnas ett meddelande till mig.

Sen har jag funderat på poäng tabeller, min fundering är att dom 5  första i varje tävling får poäng från 6 ner till 2 och alla därefter får 1 poäng. Detta för att det är nästan alltid olika antal som röstar. Vill höra vad ni tycker om detta.

2 140 Inlägg
6 december 2011
munken100 skrev:
Har ett par saker att säga nu när jag ska hålla koll på bidrag och poäng, för det första jag sparar bilder efterhand som dom kommer upp, så är det någon som slänger upp en uppdatering skulle jag uppskatta om det lämnas ett meddelande till mig.

Sen har jag funderat på poäng tabeller, min fundering är att dom 5  första i varje tävling får poäng från 6 ner till 2 och alla därefter får 1 poäng. Detta för att det är nästan alltid olika antal som röstar. Vill höra vad ni tycker om detta.

awesome! skulle göra det hela mycket roligare big_smile

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

278 Inlägg
6 december 2011
munken100 skrev:

Tycker att ni ska ha 3 vinnare som får komma överens om en bil eller att man får redigera 3 stycken, och sen   3-2-1 i poäng alltså från 1 till 3 och 3 är det bästa eller? enligt mig hade det varit roligare smile

1 372 Inlägg
6 december 2011
volvo_anton skrev:
munken100 skrev:

Tycker att ni ska ha 3 vinnare som får komma överens om en bil eller att man får redigera 3 stycken, och sen   3-2-1 i poäng alltså från 1 till 3 och 3 är det bästa eller? enligt mig hade det varit roligare smile

Tre vinnare tycker jag låter lite komplicerat.

Sök