4946
Sök

Photoshop-tävling

1 372 Inlägg
6 december 2011
AntrE skrev:
munken100 skrev:
Har ett par saker att säga nu när jag ska hålla koll på bidrag och poäng, för det första jag sparar bilder efterhand som dom kommer upp, så är det någon som slänger upp en uppdatering skulle jag uppskatta om det lämnas ett meddelande till mig.

Sen har jag funderat på poäng tabeller, min fundering är att dom 5  första i varje tävling får poäng från 6 ner till 2 och alla därefter får 1 poäng. Detta för att det är nästan alltid olika antal som röstar. Vill höra vad ni tycker om detta.

awesome! skulle göra det hela mycket roligare big_smile

Ja det var liksom så jag tänkte, så även om man inte vinner en tävling, så kan man vara med och kämpa som månadens vinnare smile

278 Inlägg
6 december 2011
munken100 skrev:
volvo_anton skrev:
munken100 skrev:
Har ett par saker att säga nu när jag ska hålla koll på bidrag och poäng, för det första jag sparar bilder efterhand som dom kommer upp, så är det någon som slänger upp en uppdatering skulle jag uppskatta om det lämnas ett meddelande till mig.

Sen har jag funderat på poäng tabeller, min fundering är att dom 5  första i varje tävling får poäng från 6 ner till 2 och alla därefter får 1 poäng. Detta för att det är nästan alltid olika antal som röstar. Vill höra vad ni tycker om detta.

Tycker att ni ska ha 3 vinnare som får komma överens om en bil eller att man får redigera 3 stycken, och sen   3-2-1 i poäng alltså från 1 till 3 och 3 är det bästa eller? enligt mig hade det varit roligare smile

Tre vinnare tycker jag låter lite komplicerat.

Är ganska många då men är roligare eftersom man får mer och göra smile

1 372 Inlägg
6 december 2011
volvo_anton skrev:
munken100 skrev:
volvo_anton skrev:

Tycker att ni ska ha 3 vinnare som får komma överens om en bil eller att man får redigera 3 stycken, och sen   3-2-1 i poäng alltså från 1 till 3 och 3 är det bästa eller? enligt mig hade det varit roligare smile

Jo  men det blir ganska rörigt och ohållbart i längden.

278 Inlägg
6 december 2011
munken100 skrev:
volvo_anton skrev:
munken100 skrev:

Jo  men det blir ganska rörigt och ohållbart i längden.

Alla vi tycker olika, det var bara ett förslag.

Svartrök
673 Inlägg
6 december 2011
munken100 skrev:

gillar det här förslaget

Jag har fel ibland... men inte ofta

80 Inlägg
7 december 2011
munken100 skrev:

Bra förslag munken! Jag tycker att vi kör på det!

2 140 Inlägg
7 december 2011
volvo_anton skrev:
munken100 skrev:
volvo_anton skrev:

mer o göra?? yikes man hinner ju knappt göra en på en vecka om man gör de seriöst tongue

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

1 372 Inlägg
7 december 2011
volvo_pure_power skrev:
http://oi40.tinypic.com/2qd5ssh.jpg
ja min matt gröna BMW smile men va tycker ni? ska jag skrota fälgarna?

Nää  tycker den har en skön stil

1 410 Inlägg
7 december 2011
munken100 skrev:
volvo_pure_power skrev:

ok, någon mer som som tycker smile ja är alltid lite osäker på sånt här ibland wink smile

5 111 Inlägg
7 december 2011
Inget fel på plåtfälgar i sig men det ser ju ut som att du har 18" fram och 12" bak ungefär tongue
Försök få dem i samma storlek så blir det bättre.

(du ville ju ha åsikter så, säger det inte för att vara elak).

2 140 Inlägg
7 december 2011
volvo_pure_power skrev:
munken100 skrev:
volvo_pure_power skrev:

ok, någon mer som som tycker smile ja är alltid lite osäker på sånt här ibland wink smile

jag kan tycka till lite ;)bakfälgen ser konstig ut är för liten och för rund smile ska du ha bilen så låg så måste fälgen innanför skärmen också, samt att grönfärgen kanske är lite för grön smile kanske måla fälgarna nån utstickande färg också?wink

1 410 Inlägg
7 december 2011
ok, jag har blandat med grönt och svart. så då får ja öka lite svart då smile aa tyckte bakfälgen såg lite liten ut, hehe
man tackar, kritik är bara bra smile

278 Inlägg
7 december 2011
volvo_pure_power skrev:
munken100 skrev:
volvo_pure_power skrev:

Tycker den ser jävligt fin ut men bakfälgen gillade jag inte så mycket smile

278 Inlägg
7 december 2011
volvo_pure_power skrev:
munken100 skrev:
volvo_pure_power skrev:

Tycker den ser jävligt fin ut men bakfälgen gillade jag inte så mycket smile

2 140 Inlägg
7 december 2011

prova rotera bakfälgen lite medsols, kanske lite med framfälgen också. ser ut som dom har positiv camber wink
sen kittet du plockat på kanske skulle behöva lite blå på sig för att matcha, och lite dekaler kanske skulle sitta bra? big_smile kommer bli grymt resultat big_smile

1 410 Inlägg
7 december 2011
http://oi39.tinypic.com/119pkdf.jpg
update smile större bakfälg, lite mörkare i lacken och tonat rutor. smile

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
7 december 2011
volvo_anton skrev:
http://i40.tinypic.com/10qlxma.jpg
Kvalitén blev inte så bra, annars ganska nöjd smile

hur kunde bilen bli så suddig? tongue

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
7 december 2011
AntrE skrev:

prova rotera bakfälgen lite medsols, kanske lite med framfälgen också. ser ut som dom har positiv camber wink
sen kittet du plockat på kanske skulle behöva lite blå på sig för att matcha, och lite dekaler kanske skulle sitta bra? big_smile kommer bli grymt resultat big_smile

Du har rätt ang fälgarna. ibland när man sitter massa timmar med något så blir man lite blind för vissa fel.

278 Inlägg
7 december 2011
Stoner_fuzz skrev:
volvo_anton skrev:
http://i40.tinypic.com/10qlxma.jpg
Kvalitén blev inte så bra, annars ganska nöjd smile

hur kunde bilen bli så suddig? tongue

Det undrar faktiskt jag med, kan det ha med bakgrunden att göra tror du? smile

Sök