Det står ganska klart att det var BlowT23 som vann. Grattis och upp med en bild. Poängställningen kommer i morgon för nu ska jag dricka whiskey och umgås
Tackar ni som röstade på mitt förslag. Finns en färdig bild på BMW´n i mitt fotoalbum om nå´n är intresserad hur jag tänkte mig den i slutänden.
Det ni får leka med denna gång blir en klassiker. Det som gäller är Kustomstuk. Så fram med fantasin och fixa och trixa. Kolla på Google under Kustom cars så ser ni vad jag tänkt mig.
Syns lite rosa vid fästet till huven och precis under den bortre framlampan ser man lite "Fejdat" utav gamla stötfångaren?
Hoppas det inte gjorde något att jag sa något men tänkte bara om du hade missat det eftersom det gärna blir att man glömmer av vissa saker när man gör såpass mycket saker som du har gjort!
Syns lite rosa vid fästet till huven och precis under den bortre framlampan ser man lite "Fejdat" utav gamla stötfångaren?
Hoppas det inte gjorde något att jag sa något men tänkte bara om du hade missat det eftersom det gärna blir att man glömmer av vissa saker när man gör såpass mycket saker som du har gjort!
Gör absolut inget, det är som du säger man glömmer och blir lätt blind på små detaljer
Gör absolut inget, det är som du säger man glömmer och blir lätt blind på små detaljer
Okej va bra! Haha nu va du ännu mer glömsk... Du glömde ta bort det som är mellan framlampan och "tutten" Hoppas du förstår vad jag menar, svår att förklara! (Bte, "tutten" kanske är en blinkers?)