Japsdämpare på Golf IV GTI

vickeH
9 november 2007 · 151 Inlägg

Hur ska jag gå till väga när jag ska sätta dit en japsdämpare istället för orginalslutburken som sitter på golfen? Mvh vicke

Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
9 november 2007 · 1 781 Inlägg

nej nej nej du ska väl inte sätta en japsburk på en tysk... det är ju som att sätta en vinge på en Häst:P lika fult tycker jag tongue 

men visst smaken är som baken, delad

Team Insane Racing
falloutboy
9 november 2007 · 1 723 Inlägg

du kapar av röret innan dämparen och monterar den nya istället. inte svårare än så. se till att det blir rätt vinkel på japsdämparen. annars ser det rätt..... gooofy ut. (som det gör med japsdärmpare öht)

finns det ingen upphängning till din japsdämpare gör du lätt en med monteringsband i metall som finns på t ex Järnia.

jsupreame
10 november 2007 · 137 Inlägg

vickeH skrev:
Hur ska jag gå till väga när jag ska sätta dit en japsdämpare istället för orginalslutburken som sitter på golfen? Mvh vicke

såg nån redan skrivit de men ja skriver de igen!!! spelar ingen roll hur man gör för du ska inte göra de!!!!!!!! japs dämpare får man bara ha på en supra alt skyline.. alt en ruggigt trimmad japps drift racer!!!

moose46019 study
10 november 2007 · 772 Inlägg

har inte eisenmann någon slutburk till golfen. japsdämpare funkar inte så bra tror jag.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang