hehe Hur dödar jag min mobil ??

darkwizard Fordonstekniker
12 november 2007 · 1 740 Inlägg

Om du känner nån som kör lastbil, bå då din vän att köra över den. Annars, låsas tappa den, polisanmäl detta och få ut en ny på försäkringen.  wink

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
speedfreak racing Arbetsnarkoman...
12 november 2007 · 1 098 Inlägg

LAstbil funkar som personen över mej sa.. Annars är en press rätt kul de med.. Är legitimerad mobilfärstörare nästan;)

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
good_year
12 november 2007 · 755 Inlägg

darkwizard skrev:
Om du känner nån som kör lastbil, bå då din vän att köra över den. Annars, låsas tappa den, polisanmäl detta och få ut en ny på försäkringen.  wink

min bror råkade köra över hans nokia 5110 tror jag den heter, den stöt tåliga
Med en trailer dragare och en Rottne maskin på.
sedan undrade han var hand mobil var så bad han mig åka och kolla om den låg på parkeringen som han hade stannat på.
hittade mobilen med 36 missade samtal och 4 mottagnas sms.. var bara skalet som var knäck..

darkwizard Fordonstekniker
12 november 2007 · 1 740 Inlägg

good_year skrev:

darkwizard skrev:
Om du känner nån som kör lastbil, bå då din vän att köra över den. Annars, låsas tappa den, polisanmäl detta och få ut en ny på försäkringen.  wink

min bror råkade köra över hans nokia 5110 tror jag den heter, den stöt tåliga
Med en trailer dragare och en Rottne maskin på.
sedan undrade han var hand mobil var så bad han mig åka och kolla om den låg på parkeringen som han hade stannat på.
hittade mobilen med 36 missade samtal och 4 mottagnas sms.. var bara skalet som var knäck..

Jotack, har en sån själv, har kastat den i väggen, tappat den från ett femvåningshus och gjort en massa saker, och den funkar än.

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
Edge EVOLUTION GARAGE
12 november 2007 · 1 837 Inlägg

Backa över den med bilen bara? Brukar skämta om det som en lösning på allt som man är arg på.. hehe tongue

Men idén med inbromsningen på mobilen för att slimma ner den var också riktigt bra! hehe tongue

//Edge
Norbro
12 november 2007 · 263 Inlägg

En 3310:a får bekänna färg under hydraul-pressen i verkstan.. den gillade inte det iaf tongue

http://www.garaget.org/gallery/archive/36134/188935_gsdwy7.jpg

Volvo - Probably the best car in the world
"Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare
fishn
12 november 2007 · 226 Inlägg

ääh, ta en slägga o slå sönder bara smile lr så kan du ju bara låta den ligga i ett glas med vatten en stund..

Journath Jägare
12 november 2007 · 172 Inlägg

Min k700i som jag hafft i 3.5 år har vart med om det mästa tongue  körde över den med ring välten och trktorn tongue  hehe men den funkar. tappat från ca 15 meter på ett stål räcke. tog mig 30 min och en radio mejsel för att få ihop den tongue  Krigar mobil is the shit

Är huvet dumt får kroppen lida!! :P
Volvo V70R "Team Tm-racing" (1998)
Albin_V8
12 november 2007 · 155 Inlägg

Haha kör över den ett par gånger så big_smile

Snyggast Behöver inte Vara Bäst!
Syns du inte, finns du inte!
christofferedil Yellow bug!
12 november 2007 · 1 640 Inlägg

Peter_A skrev:

Urkas skrev:
Vilket jävla slöseri? En mobil håller betydligt mer än ett år. :\
Men du kan väl iaf sälja skiten? Eller bara ge bort.

äääh, roligare att förstöra den smile

Håller med big_smile

Har förstört 2 mobiler i skolan, kastat dom, pressat dom, klippt dom i plåtsaxen m.m m.m tongue

Köra över med bilen går också, fast oftast brukar dom hålla, konstigt nog.. Och går väl inte att ha en mobil längre än ett år? Då är den gammal, omodern, och så kan man allt utantill. Inte kul. Då är det dags att förstöra den och köpa ny big_smile Har en S700i från förra året, som klarat ett antal vattenpölar, överkörd av bil, slängd i marken osv. Den funkar. Bra att ha liksom.

Ett halvår till, sen är det dags för N73:an o få samma behandling roll. Den har vart i backen en gång sen i januari. Brukar vara rädd om mina saker, tills dom blir för omoderna..

Senast redigerat av Edil_ (12 november 2007)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Hee-Maan
12 november 2007 · 3 113 Inlägg

Overmann skrev:
http://www.willitblend.com/

Köp en sån, så har du löst problemet!

tänkte precis säga det samma smile asbra och intressant dessutom..

Semper Fi
Du
12 november 2007 · 121 Inlägg

Kanelbullen skrev:
big_smilebig_smile hehe nu börjar jag bli less på mobilen jag har nu och vill skaffa en ny W910 jag har en k800 nu... tongue


bucklig och repig ....

Snacka om I-landsproblem.

Häll lite bensin blandat med hårgele på den och sätt fjutt. tongue

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
12 november 2007 · 2 258 Inlägg

Dra den några mil i en lina efter bilen ;p Eller oxå gör en rivstart över den smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
Wezzli Sidledesförare
12 november 2007 · 268 Inlägg

Norde skrev:
hehe roliga förslag ;P

en på pappas förra jobb tog sin mobil och sitt hagelgevär med sig ut på gården då han lessnade på att aldrig ha täckning där han bodde.. sen kastade han upp den i luften och pricksköt, den var inte så hel när den kom ner ;P

http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_13/02230000-02239999/640x480/2234130.jpg

Liknande?

Man vet aldrig, före man vet
Ena Colaberoende
12 november 2007 · 1 219 Inlägg

Får du tag på Syra så kan du ju alltid bada telefonen.

/Ena

JBlom Skogenracing.com
12 november 2007 · 154 Inlägg

Kör den i micron en kort stund. Då pajjar några komponenter och du får garanterat ut en ny på grantin, för fukt lär dom inte hitta då... tongue

bazooka_
12 november 2007 · 406 Inlägg
:DPlattan i mattan:D
twin_cam Smålänning
12 november 2007 · 7 877 Inlägg

Press på högkant wink alltså ställ den upp och pressa tongue

Jag och några polare la en 3510 på huggkubben och hög å den med klyvyxan tongue

Var dock redan trasig tongue han hade trillat och satt sig på den... Skitmobil...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang