Sökes! Duktig lackerare runt Skövde

m_a_c X40 Nordic
12 november 2007 · 784 Inlägg

Hej jag håller som bäst på med bilen och man rör sig sakta framåt. Men nu äntligen har jag kommit till den punkten då jag ska ta kontakt med någon duktig lackerare.

Så min fråga är enkle: Vet du någon duktig lackerare runtomkring Skövde? Och har du några erfarenheter av denne?

Volvo S40 T4 "Exclusive Edition" (1998)
m_a_c X40 Nordic
12 november 2007 · 784 Inlägg

Ingen som vet någon eller som har någon erfarenhet av någon??

Volvo S40 T4 "Exclusive Edition" (1998)
koppartaket
12 november 2007 · 116 Inlägg

Tja tja! Duktig lackerar finns i Tibro, fast endast utan kvitto, En herre i 50 års åldern som har lackerat hela sitt liv, har lackerat polarens Ford 59:a sök på Hovby_raggarn så kan du se resultatet. tänk på att den är dock Garagelackad

Så länge det svenska språket inte kan beskriva en V8 knall genom raka rör på papper, är det klent... Riktigt klent
m_a_c X40 Nordic
12 november 2007 · 784 Inlägg

koppartaket skrev:
Tja tja! Duktig lackerar finns i Tibro, fast endast utan kvitto, En herre i 50 års åldern som har lackerat hela sitt liv, har lackerat polarens Ford 59:a sök på Hovby_raggarn så kan du se resultatet. tänk på att den är dock Garagelackad

Ok såg i och för sig bra ut. Men jag vill göra det på en firma med kunnigt folk (tvivlar inte på mannens kunnande) Lacken som jag vill lägga är lite trixig och framförallt så ska den vara riktigt klar och fin. Noggrant gjord helt enkelt. Bilen den ska ligga på ska bli en ut ställnings bil så lacken är väldigt viktig.

Volvo S40 T4 "Exclusive Edition" (1998)
Alpinabiturbo Kulan
14 november 2007 · 1 435 Inlägg

Finns väl minst en seriös firma i mariestad, exempelvis http://www.mstad-billack.se/Mariestad.htm

BMW 320D Touring "Titansilver" (2008)
BMW 740ia "Aspensilver" (1997)
BMW 523ia "Aspensilver" (1996)
Onee
14 november 2007 · 342 Inlägg

Lämnaa in den å¨Bilia i skövde elle mariestad om du vill ha det riktigt gjort

Åkeson Åkeson
15 november 2007 · 59 Inlägg

Tibro billackering är grymma killar annars.. min bmw är lackad där!

Volvo 360 EtanolTurbo "440Whp 610Wnm" (1988)
Onee
15 november 2007 · 342 Inlägg

Åkeson skrev:
Tibro billackering är grymma killar annars.. min bmw är lackad där!

Tibro Bilackering skulle ha 22500 kr för att lackera en Golf VR6a Vanlig solid färg ingen metallic.
och han som ägde Golfen hade gjort allt förarbete så det är juh lite dyrt tongue

Men du Åkeson du känner la svante så du fick säkert lite billigare

LilleMan142
18 augusti 2010 · 199 Inlägg

Hur får man tag i denna man?

koppartaket skrev:
Tja tja! Duktig lackerar finns i Tibro, fast endast utan kvitto, En herre i 50 års åldern som har lackerat hela sitt liv, har lackerat polarens Ford 59:a sök på Hovby_raggarn så kan du se resultatet. tänk på att den är dock Garagelackad

Volvo 142 (1972)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang