2164
Sök

Har du mött kärleken på garaget.org?

Alecci's fästmö
708 Inlägg
4 december 2007
haha ja allt e slump i detta ämne tongue

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
4 december 2007
Lady_Milla skrev:

Ja, jag tror att den som letar och går och väntar på att hitta den rätte här eller någon annanstans kommer bli ganska trött på det efter ett tag.

Bättre att inse att det inte riktigt går att styra utan händer när det händer smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Alecci's fästmö
708 Inlägg
4 december 2007
eller kanske man måste få de å hända big_smile

hahahaha

Whitetrash
589 Inlägg
4 december 2007
"Fruntimmer de är madrasser med hôl i"

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.

Alecci's fästmö
708 Inlägg
4 december 2007
ehm.............

Alecci's fästmö
708 Inlägg
29 januari 2008
John87 skrev:
Lady_Milla skrev:

Ja, jag tror att den som letar och går och väntar på att hitta den rätte här eller någon annanstans kommer bli ganska trött på det efter ett tag.

Bättre att inse att det inte riktigt går att styra utan händer när det händer smile

haha håller nog inte med på de sistnämda wink de går nog att hitta någon här men frågan e respons big_smile
jag fann min kille med komentaren "snygga baklyktor" sen att jag skrev min tråd i fel forum så han fick flytta den..klart inte medvetet jag gjorde felet utan å tänka på de..men de utvecklades där ifrån iaf big_smile

å här sitter man nu 6 veckor senare med en underbar kille som jag inte tänker släppa wink

ÄLSKAR DIG ALECCI <3 puss puss

2 014 Inlägg
29 januari 2008
Lady_Milla skrev:
å här sitter man nu 6 veckor senare med en underbar kille som jag inte tänker släppa wink

Haha, jag kan väl inte göra annat än anmäla mig i tråden också då. smile Hade väl inte kunnat hålla det "hemligt" för evigt ändå. tongue

Love U 2 Lady_Milla! <3

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Bildrulle
499 Inlägg
29 januari 2008
Haha, bilmärken hit o dit. Jag personligen skulle bli rätt stött om tjejen började stöna Saab, Opel, Fiat o diverse annat o sovrummet.

Bilintresse är kul, men bilmärke är inte så viktigt... är inte bilen man ska ligga med...

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

933 Inlägg
29 januari 2008
Supra_Micke skrev:
Haha, bilmärken hit o dit. Jag personligen skulle bli rätt stött om tjejen började stöna Saab, Opel, Fiat o diverse annat o sovrummet.

Bilintresse är kul, men bilmärke är inte så viktigt... är inte bilen man ska ligga med...

Word

3 390 Inlägg
29 januari 2008
Nepp... har inte träffat någon över internet... Har en JÄTTE bilOintresserad dam där hemma... sen undrar hon varför jag hänger här hela tiden ???? Vem ska man annars tjöta bil med ? katten yikes

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 235 Inlägg
29 januari 2008
Kanske dags för en "Partner sökes" tråd?

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
29 januari 2008
engolf skrev:
Kanske dags för en "Partner sökes" tråd?

Det har funnits några st.
Leta upp dom så har du något att börja med.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Forummoderator
26 455 Inlägg
29 januari 2008
Alecci skrev:
Lady_Milla skrev:

Haha, jag kan väl inte göra annat än anmäla mig i tråden också då. smile Hade väl inte kunnat hålla det "hemligt" för evigt ändå. tongue

Love U 2 Lady_Milla! <3

Ni é då för gulliga.. tongue

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
29 januari 2008
Ja det här är sött...  wink Har ju sett ett tag vad som varit på gång... Gästböcker kan vara rätt underhållande ibland... tongue

Och för att hålla sig till ämnet - träffar jag någon LÄR det ju bli den här vägen, för jag träffar fan inte folk på något annat vis längre! ALLA mina nya bekantskaper kommer banne mig från garaget.org?! tongue

Puss / E smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

volvoraggare
4 776 Inlägg
29 januari 2008
jag tror bestämt att jag träffat på min kärlek här på garaget hon åker saabv4 och är ju en härlig tjej det

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

399 Inlägg
29 januari 2008
Någon mer än jag som föredrar Mysiga hemma kvällar och långa skogs promenader? Jag känner mig som en i mängden så ja kan inte vara ensam! tongue  hahahaha big_smile En riktig klassiker big_smile

VOLVO for life

volvoraggare
4 776 Inlägg
29 januari 2008
Lady_Milla skrev:
John87 skrev:
Lady_Milla skrev:

haha håller nog inte med på de sistnämda wink de går nog att hitta någon här men frågan e respons big_smile
jag fann min kille med komentaren "snygga baklyktor" sen att jag skrev min tråd i fel forum så han fick flytta den..klart inte medvetet jag gjorde felet utan å tänka på de..men de utvecklades där ifrån iaf big_smile

känns som att det var ganaka  så kört för min del  hmm lite kräsen är du allt av dig

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

9 108 Inlägg
29 januari 2008
Vet inte om jag skrivit i denna tråden redan, men träffade min älskade sambo genom garaget på sätt och vis smile Pratade med hennes brorsa (Alex_side) på IRC och vi diskuterade lite Blocket-annonser, sedan sa han att hans storasyrra letade efter en Opel, "Vettig tjej" blev min kommentar till det, sedan fick jag hennes MSN. 3-4 månader senare hade vi snackat flera timmar om dagen och jag vågade mig ner dom 35 milen till henne och familjen.

Nu var det över 9 månader sedan jag åkte dit och hon har numera flyttat in här hos mig och jobbar i grannstaden smile

Team Kränghäng
657 Inlägg
29 januari 2008
jag hittade min kärlek här.. Började med att hon skrev lite kommentarer i min projekttråd, som följdes av mkt seriöst bil snack på msn, som med tiden spårade ut och vi pratade om allt..

Sedan träffades vi på SCF i slutet av sommaren i sthlm, sen träffades vi ett par helger till, klickade minst sagt direkt och vi flyttade ihop mindre än en månad efter att vi offeciellt blivit tillsammans.. tilläggas bör dock att hon bodde 43mil ifrån mig från början.,

Nu älskar jag varje dag jag får vakna men min Eliza.. smile

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
29 januari 2008
Vad mycket lättare det skulle vara med en tjej som har lika stort blintresse som men annan, men sån tur lär man ju aldrig ha. min nuvarande är inte så speciellt bilintresserad. så hittar jag något snyggt på internet och blir alldeles lyrisk brukar jag kasta upp telefonen och ringa en polare big_smile
men hon har iaf lärt sig skillnaden mellan navkapsel och fälg big_smile

Vilket jävla drag :)

Sök