3231
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
15 maj 2009
Brukar finnas ved där, så det blir riktig brasa. Och har jag förstått allt rätt är det kommunen som bjuder på den för att folk ska kunna ha det mysigt.
Detta gör att det är viktigt att vi sköter oss och inte skräpar ner etc. men det vet vi ju alla redan, eller hur. smile

Sen till er fullständiga idioter som sladdar - vågar ni stanna bilen och komma fram och tala med oss som vuxna människor? För hittills har ingen som sladdat vågat stanna när jag gått fram, men de flesta har sett skärrade ut i rutan. Och jag är en liten jävel som inte rår på nån, men jag pratar och löser saker på det sättet. Så stanna biljäveln och ta diskussionen, i annat fall hoppas jag ni har pengar som täcker ny lack på våra bilar. Ska vi börja filma vilka som gör vad och hänga ut er - ELLER SKA VI VARA VUXNA JÄVLA MÄNNISKOR SOM SKÖTER OSS?

Wedo: jag ber om ursäkt för detta inlägg, jag gissar att jag bryter 17 olika regler, men just nu bryr jag mig inte riktigt, men jag ber ändå om ursäkt. smile

296 Inlägg
15 maj 2009
lorre skrev:
attackhamster skrev:
dum fråga... ska man ta med en engångs grill?  eller har någon med sig? etc etc

det bästa är nog att ta med egen... om det kommer mkt folk så kan det bli väldigt tajt med plats på alla grillar... jag kommer köpa en, kostar inte många tior tongue

Låter klokt, bara att ta med sig hem igen om den inte behövs...

FREAK !
250 Inlägg
15 maj 2009
hur tänder vi elden ? nån som kör med responssystem på bilen ? ^^

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

335 Inlägg
15 maj 2009
nicx skrev:

mm och steker fläsket på t5 grenrör? smile

475 Inlägg
15 maj 2009
laggey skrev:
nicx skrev:

SNÄLLA.. kan vi inte göra det.. så åker du och besiktar bilen på måndag.. vill höra vad dom säger
när dom känner doften av grillning smilesmile

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

335 Inlägg
15 maj 2009
attackhamster skrev:
laggey skrev:
nicx skrev:

SNÄLLA.. kan vi inte göra det.. så åker du och besiktar bilen på måndag.. vill höra vad dom säger
när dom känner doften av grillning smilesmile

hmm typ "nu tar vi lunch!" och sen får ja blankt papper big_smile hahah klart vi kan göra de smile fick flygande besiktning förra helgen så hur kunde du veta att ja skulle dit på måndag? tongue

475 Inlägg
15 maj 2009
VIKTIGT MEDDELADE 
ICA MAXI VID EUROSTOP
säljer flintastek 30kr/kg pga av kortdatum!!!!!

475 Inlägg
15 maj 2009
J-P-R skrev:
Grillning kl 18:00 på Fredag 15/5 vid Naturens Hus, finns ju tillräckligt med parkering där, även för dom som har lite lägre bil.

Grill finns iaf längst å-kanten vid naturens hus så lämpligtvis hålls vi där. Jag kommer iaf vara där då, och dom som också är sugna joinar.
Egen mat och dricka tas med - Intas alkohol så ser man till att hålla sig städad.

uppdaterar folk om infot smile

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
15 maj 2009
Dåså pojkar och flickor, då är det snart dags för grillning. Jag hoppas ni är laddade och hungriga smile

Jag rullar dit en stund innan och sätter igång en brasa så vi inte behöver stå och stampa för länge innan vi har glöd.

Solen skiner så det enda ni behöver ta med är ett glatt humör och något att grilla.

Ses där!

Mvh Mikke

475 Inlägg
15 maj 2009
åker nu.. synes där alla glada!

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
15 maj 2009
Kom ner nu folk. många galningar här, men plats finns för fler. big_smile

Kanon..
1 473 Inlägg
15 maj 2009
Fan vare på gelleråsen hela dan så ja pallar inte...blev en pizza istället big_smile

296 Inlägg
16 maj 2009
Tack för en trevlig grillkväll pojkar och flickor! Det får vi göra om fler gånger!

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
16 maj 2009
Kan också bara tacka för kvällen. big_smile

187 Inlägg
16 maj 2009
mycket trevlig kväll med blandade aktiviteter av alla slag big_smile
det tackar vi för!
bör göras om  smile

Det är inte farten som dödar, utan sättet man stannar på!

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
16 maj 2009
Får tacka för en trevlig kväll.. blev fint me lite grillning. får vi göra om.. För min del så får vi görna börja lite senare så man hinner dit smile

kanske dyker upp lite bilder under dagen.

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

526 Inlägg
16 maj 2009
Jag kan säga med gott samvete att dom som åker i våran/min bil inte skräpar ner då ja vet att folk blir arga och de kostar pengar och dom kan man lägga på nå bättre än att åka och städa upp på mässan  brukar alltid ha en påse med i bilen som man kan kasta burkar cigg paket eller dyligt bara och kasta den påsen  i första bästa soptunna sen och vips så har man sluppit massvis med diskusioner och kostnader Mvh

475 Inlägg
16 maj 2009
Tackar för kvällen. tyvärr drog jag tidigt.. men vi fick mycket löst.. exempel.. köp inte en älg och släng på grillen  m.m smile

Volvoskadad
6 017 Inlägg
16 maj 2009
Tiiiseen skrev:
Jag kan säga med gott samvete att dom som åker i våran/min bil inte skräpar ner då ja vet att folk blir arga och de kostar pengar och dom kan man lägga på nå bättre än att åka och städa upp på mässan  brukar alltid ha en påse med i bilen som man kan kasta burkar cigg paket eller dyligt bara och kasta den påsen  i första bästa soptunna sen och vips så har man sluppit massvis med diskusioner och kostnader Mvh

Samma här.

Dock såg jag några äckliga raggare som åkte runt i ett buckligt lik och kastade grejor från bakluckan igår.

Jonas

526 Inlägg
16 maj 2009
Volvo_Mannen skrev:
Tiiiseen skrev:

Samma här.

Dock såg jag några äckliga raggare som åkte runt i ett buckligt lik och kastade grejor från bakluckan igår.

hehe ja dom kan va lite grisiga av sig  men dom är trevliga

Sök