3217
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
26 juli 2009
stroma skrev:
mycket trevligt kalas på eftermiddagen tycker jag. hoppas på snart igen.

Kan verkligen bara hålla med. big_smile

"Unloaded"
1 557 Inlägg
26 juli 2009
Volvo_Mannen skrev:
Mechanimal skrev:
Någonting i drivlinan har gett sig åt helvete, men med lite tur så kanske det bara är något motorfäste/bussning, det vi håller tummarna för nu. MEEEN han kanske syftade på mitt "Störande av
egendom" @ 1000 kr. The price to play the game.. ;P

Tråkigt på båda grejorna! Men vart fick du bötern då?

Du får gissa vart jag fick boten tongue Men som tur är så verkar det till 99% vara motorkuddar/bussningar som ger sig/gett sig, då växellådskuddarna är helt trashed, en helt av den andra på G. Så får skaffa polyuretan till motorn samt lådan så ska nog bilen bli bra igen. Thx for the concern.

Är nyfiken på vad det var som skedde på eftermiddagen som Schumi samt Stroma talar om?

"When innovation meets passion!"

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
26 juli 2009
Mechanimal skrev:
Volvo_Mannen skrev:
Mechanimal skrev:
Någonting i drivlinan har gett sig åt helvete, men med lite tur så kanske det bara är något motorfäste/bussning, det vi håller tummarna för nu. MEEEN han kanske syftade på mitt "Störande av
egendom" @ 1000 kr. The price to play the game.. ;P

Du får gissa vart jag fick boten tongue Men som tur är så verkar det till 99% vara motorkuddar/bussningar som ger sig/gett sig, då växellådskuddarna är helt trashed, en helt av den andra på G. Så får skaffa polyuretan till motorn samt lådan så ska nog bilen bli bra igen. Thx for the concern.

Är nyfiken på vad det var som skedde på eftermiddagen som Schumi samt Stroma talar om?

Det var några bilar som fick motorstopp och då blev så stressade att de rusade motorerna och tappade kopplingar när de kom igång igen. wink

744 Inlägg
26 juli 2009
hihi  ja vet var de var för kul som dom snackar om tongue

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

Örebroare i exil
970 Inlägg
26 juli 2009
stroma skrev:
mycket trevligt kalas på eftermiddagen tycker jag. hoppas på snart igen.

Kan inte annat än hålla med smile

Hej FRA!

113 Inlägg
26 juli 2009
någon som hört nått om 850in som körde av?

172 Inlägg
26 juli 2009
holken_ skrev:
någon som hört nått om 850in som körde av?

När då och vart?

Utför flockning kontakt: stromae@gmail.com lr 070-5333936

615 Inlägg
26 juli 2009
stroma skrev:
När då och vart?

saab_sonett skrev:
Ingen som vet nått om 850:n som laddat av motorvägen vid Berglunda så in i h-ete i natt när vi åkte hem från DHL? Grus och olja över hela vägen när vi kom med hojarna.
Senast redigerat av SNL (26 juli 2009)

Let's stance!

"Unloaded"
1 557 Inlägg
26 juli 2009
SchumiSRM skrev:
Mechanimal skrev:
Volvo_Mannen skrev:

Finns bilder ute på http:/schumis-foto.se i bildgalleriet och Sxxxxtrace bilder wink

Aha, fint med dagsljus och så smile
Hade varit kul att deltaga =/ Men men, fler tillfällen kommer väl smile

"When innovation meets passion!"

Livsnjutare
1 707 Inlägg
26 juli 2009
Nästa gång nån får problem med motorstop så säg till oss, vi har med bogserlina wink

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
26 juli 2009
Trevligt med uppdatering av bilbilder på sidan igen Schumi. big_smile

Turbo raggarn
10 Inlägg
26 juli 2009
när händer det nått i örebro igen då??

No real power Only turbo shit

Livsnjutare
1 707 Inlägg
26 juli 2009
OM vädret håller i sig så kanske nån gång i veckan?

Gissar att en del av oss är i väg på action meet till helgen, så varför inte passa på..

113 Inlägg
26 juli 2009
HereComesTrouble skrev:

Gissar att en del av oss är i väg på action meet till helgen, så varför inte passa på..

hehe vad är action meet? tongue

744 Inlägg
26 juli 2009
holken_ skrev:
HereComesTrouble skrev:

bilsport aktion meet

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
26 juli 2009
Det största problemet med Örebro verkar vara att lyckas få tag i alla som vill vara med enkelt.

Om det så gäller att åka och äta en glass, träffas och bada, eller vad som helst så är det svårt. Örebro känns indelat i grupper.
En gång i tiden träffades vi och fikade, jag saknar den tiden. Kan ingen öppna ett café som har öppet till 24? smile

113 Inlägg
26 juli 2009
Heavymetalvan skrev:
holken_ skrev:
HereComesTrouble skrev:

bilsport aktion meet

faan det var ju synd att man skulle åka bort då sad

744 Inlägg
26 juli 2009
ja ska inte heller dit ska på nostalgi dragrace på eskilstuna flygfält utanför e-tuna

Med-lem
129 Inlägg
27 juli 2009
OT: Någon som har bilder från BRL Streetmeet 24/7??? Vore kul och kika lite på dem isåfall:)

Man får aldrig en andra schans att ge ett första intryck.

58 Inlägg
27 juli 2009
Är det NÅGON som vet om det blir samåkning nåra stycken från Örebrotrakten ----> till Actionmeet på lördag?????

Sök