Någonting i drivlinan har gett sig åt helvete, men med lite tur så kanske det bara är något motorfäste/bussning, det vi håller tummarna för nu. MEEEN han kanske syftade på mitt "Störande av egendom" @ 1000 kr. The price to play the game.. ;P
Tråkigt på båda grejorna! Men vart fick du bötern då?
Du får gissa vart jag fick boten Men som tur är så verkar det till 99% vara motorkuddar/bussningar som ger sig/gett sig, då växellådskuddarna är helt trashed, en helt av den andra på G. Så får skaffa polyuretan till motorn samt lådan så ska nog bilen bli bra igen. Thx for the concern.
Är nyfiken på vad det var som skedde på eftermiddagen som Schumi samt Stroma talar om?
Någonting i drivlinan har gett sig åt helvete, men med lite tur så kanske det bara är något motorfäste/bussning, det vi håller tummarna för nu. MEEEN han kanske syftade på mitt "Störande av egendom" @ 1000 kr. The price to play the game.. ;P
Du får gissa vart jag fick boten Men som tur är så verkar det till 99% vara motorkuddar/bussningar som ger sig/gett sig, då växellådskuddarna är helt trashed, en helt av den andra på G. Så får skaffa polyuretan till motorn samt lådan så ska nog bilen bli bra igen. Thx for the concern.
Är nyfiken på vad det var som skedde på eftermiddagen som Schumi samt Stroma talar om?
Det var några bilar som fick motorstopp och då blev så stressade att de rusade motorerna och tappade kopplingar när de kom igång igen.
Ingen som vet nått om 850:n som laddat av motorvägen vid Berglunda så in i h-ete i natt när vi åkte hem från DHL? Grus och olja över hela vägen när vi kom med hojarna.
Det största problemet med Örebro verkar vara att lyckas få tag i alla som vill vara med enkelt.
Om det så gäller att åka och äta en glass, träffas och bada, eller vad som helst så är det svårt. Örebro känns indelat i grupper. En gång i tiden träffades vi och fikade, jag saknar den tiden. Kan ingen öppna ett café som har öppet till 24?