3638
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
15 augusti 2009
sirmiro skrev:
Fotografen_Micke skrev:
Gud vad trevligt folk man hittade vid mässan ikväll. Hoppas på samma resultat imorgon.

För imorgon smäller det... Jag kommer att befinna mig på plats med kamerautrustningen fulladdad och 20GB, för nu j*vlar skall det plåtas!!! Jag kommer vara där från 18.00...

Hoppas som sagt på många fina bilar imorgon kväll.....

Gör mig glad och kom dit med finbilen....

Du skulle inte kunna komma dit till 17? Har en del att göra på kvällen där. hmm Vore kul att se om bilen kan se vettig ut.

Får tacka alla för en trevlig kväll under fredagen, mycket städat och roligt med fina bilar ute. big_smile

Okej jag kommer dit klockan 17.00 istället... dvs en timme tidigare än det var sagt från början!

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
15 augusti 2009
Fotografen_Micke skrev:
sirmiro skrev:
Fotografen_Micke skrev:
Gud vad trevligt folk man hittade vid mässan ikväll. Hoppas på samma resultat imorgon.

För imorgon smäller det... Jag kommer att befinna mig på plats med kamerautrustningen fulladdad och 20GB, för nu j*vlar skall det plåtas!!! Jag kommer vara där från 18.00...

Du skulle inte kunna komma dit till 17? Har en del att göra på kvällen där. hmm Vore kul att se om bilen kan se vettig ut.

Får tacka alla för en trevlig kväll under fredagen, mycket städat och roligt med fina bilar ute. big_smile

Okej jag kommer dit klockan 17.00 istället... dvs en timme tidigare än det var sagt från början!

underbart. big_smile

157 Inlägg
15 augusti 2009
Fotografen_Micke skrev:

Ja de ska jag försöka klämma in ,fler som kommer ?
/Peter

190 Inlägg
15 augusti 2009
Kanske tar en sväng ditåt smile

Saab 9-5 2.0T :)

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
15 augusti 2009
x40 skrev:
Fotografen_Micke skrev:

/Peter

Det gör du rätt i! Detta ska bli en underbar kväll....

Med.lem
3 759 Inlägg
15 augusti 2009
Fotografen_Micke skrev:
x40 skrev:
Fotografen_Micke skrev:

/Peter

Det gör du rätt i! Detta ska bli en underbar kväll....

Jag har inte förljt tråden på länge, och jag orkar inte läsa 30 sidor med gnäll för att få reda på vad som händer ikv.
Så därför frågar jag, vad händer ikv? big_smile

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

12 Inlägg
15 augusti 2009
neckwomen_88 skrev:
samma här, hade gett min högra hand för en schysst garageplats - om den är i örebro (ska försöka klara mig utan bruksbil i vinter) well well... hoppas ni hittar rätt man för platsen!

Gamla taxigaraget nere i Scan-Farmek (mitt emot Örebro bilskrot) fick ingen ny hyresgäst i somras om jag är rätt underrättad. Hela garaget kostade drygt 20 papp i månaden och det finns lätt plats för minst 10 bilar. Ägaren till en viss vit Corrado (+ Impreza och 200 SX) finns redan där nere?

neckwomen_88
15 augusti 2009
Altruixm, du har PM smile

Volvofreak
356 Inlägg
15 augusti 2009
jag kommer oxå sen svnäg vid 17 smile

// Andreas
S40N T5-04

1 926 Inlägg
15 augusti 2009
taway skrev:
bdaudio skrev:
absolut ingen som är i behov av garageplats? hallsberg-örebro är ju verkligen ingen sträcka.

Tyvärr är det riktigt långt att åka cykel dit. Många med mig har nog inte råd med en andra bil...

Tåget tar 20 min mellan hallsberg och örebro, går ungefär varje halvtimme.

269 Inlägg
15 augusti 2009
Fotografen_Micke skrev:

Var det du som stod på baksidan (vid själva mäss ingångarna) och fotade, den som stod där hade bandagerad hand..

Tyvärr så ser det ut som det skall bli regn från 18 tiden i kväll sad

http://www.yr.no/sted/Sverige/Örebro/Örebro/
Senast redigerat av gurragas (15 augusti 2009)

Mopar or no car:)

"Unloaded"
1 557 Inlägg
15 augusti 2009
Fan att Beemern är defekt =/ Annars hade jag också dykt upp..

"When innovation meets passion!"

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
15 augusti 2009
gurragas skrev:
Fotografen_Micke skrev:

Var det du som stod på baksidan (vid själva mäss ingångarna) och fotade, den som stod där hade bandagerad hand..

Tyvärr så ser det ut som det skall bli regn från 18 tiden i kväll sad

http://www.yr.no/sted/Sverige/Örebro/Örebro/

Ja det var jag som stod där...  kollade ut lite nya fotoplatser då jag inte fotograferat tidgare vid mässan.

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
15 augusti 2009
Mechanimal skrev:
Fan att Beemern är defekt =/ Annars hade jag också dykt upp..

Det var tråkigt att höra. Men du kan väl dyka upp ändå för att vara social?

3 390 Inlägg
15 augusti 2009
Och jag som inte har någon bil i helgen sad  Känns skapligt typiskt.. Får väl sitta på balkongen och vinka som vanligt wink

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
15 augusti 2009
WeDo skrev:
Och jag som inte har någon bil i helgen sad  Känns skapligt typiskt.. Får väl sitta på balkongen och vinka som vanligt wink

Finns det inget sätt för dig att komma ut till mässan ikväll? Vore riktigt kul och framför allt trevligt om du dök upp och var social....

Bimmer Freak
162 Inlägg
15 augusti 2009
Skit väder....var ut till mässan vid 18 snåret, inte en käft vid mässan....eller jo, såg myran svänga ut från mässan just när jag kom dit wink. Får väl glida ut senare igen o kolla läget, bara inte regnet tilltar, då blir de hemma kväll.

Member of Unknown Örebro

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
15 augusti 2009
Var ute en sväng med DaAddez, inte en käft! Tråkigt med regn..

296 Inlägg
15 augusti 2009
Ja det var ett jävla regnande. Hoppas det slutar snart och att det torkar lite så man kan åka ut och leka lite. Har inte blivit något alls idag. Abstinens smile

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
15 augusti 2009
Var ute vid 17, lämnade mässan vid regnet vid 18. Åkte runt lite, hoppades att folk var pigga och glada och förde solsken med sig, men icke. Nu känns det som man vill sova. Eller har någon en bättre ide?

Sök