3730
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Med.lem
3 759 Inlägg
13 september 2009
Kan berätta en lite rolig sak från i fredags, var ju ute och busade lite med nya omegan, och spontaraceade lite med några corradopojkar på aspholmenrakan, när jag lämmnat dom bakom mig och höll väll en 110 och fortfarande full gas så kommer den där svarta e60 m5:an om mig som ett jävla skott big_smile Hade inte äns sett att den låg bakom oss haha.

Riktigt kul att se och höra en sån bil gasa lite smile

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

113 Inlägg
13 september 2009
F_Miller skrev:
holken_ skrev:
tackar för en trevlig kväll igår wink men lite dumt av dom som sladdade bland alla bilar, kan ju flyga iväg saker o träffa typ en dörr på en röd bil........

jaså? hände nåt?

ja det vart en liten buckla efter nått hårt som flög in i dörren, lite tråkigt men sånt man får tåla tydligen när man står vid mässan nu för tiden.

"Unloaded"
1 557 Inlägg
13 september 2009
Det var pinsamt hur mkt glasflaskor och skit som folk slängde/lämnade på mässan, fy FAEN. Förarna får fan se till sina passagerare, det är fan pinsamt hur mkt skit folk fantastiskt medvetet bara slänger på backen, det är ingen jävla FESTIVAL, mongolider. Vill rikta detta mot alla som slänger glas primärt men också massa annat skit på backen @ mässan.

"When innovation meets passion!"

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
13 september 2009
Jävligt onödigt av den/dom som var förbi med en stor fin pickis som tyckte det var lämpligt och ställa ut en påse med skräpt och tomglas på backen precisn innan dom åkte.

Just sånt är jävligt onödigt.. ni hadde ju för fan till o med en påse o ta med skiten i endå lämnar den tillsammans med tomglasen mitt på backen.

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

113 Inlägg
13 september 2009
Mechanimal skrev:
Det var pinsamt hur mkt glasflaskor och skit som folk slängde/lämnade på mässan, fy FAEN. Förarna får fan se till sina passagerare, det är fan pinsamt hur mkt skit folk fantastiskt medvetet bara slänger på backen, det är ingen jävla FESTIVAL, mongolider. Vill rikta detta mot alla som slänger glas primärt men också massa annat skit på backen @ mässan.

håller med, fattar inte att det ska vara så svårt att bara ta med sig skiten i bilen o kasta när man kommer hem. synd när det finns en massa nollor...

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
13 september 2009
Tommy34 skrev:
någon i en vit m5 e34 som vill ha stenskott i rutan?

Ingen M5:a, det är en 540.. Och ja den körde väldigt otänksamt.

Jadu, dom där döva människorna i Mitsubishi L200:an satte väl standarden, slänga ut en soppåse med skräp och tomflaskor, hade god lust att gå och slänga upp deras skit på flaket.

Men å andra sidan, det hjälper varken att sitta här och gnälla eller säga till, folk har helt fel inställning så dom slänger skräpet på backen ändå.

Med-lem
129 Inlägg
13 september 2009
holken_ skrev:
F_Miller skrev:
holken_ skrev:
tackar för en trevlig kväll igår wink men lite dumt av dom som sladdade bland alla bilar, kan ju flyga iväg saker o träffa typ en dörr på en röd bil........

jaså? hände nåt?

ja det vart en liten buckla efter nått hårt som flög in i dörren, lite tråkigt men sånt man får tåla tydligen när man står vid mässan nu för tiden.

Var därför jag pös... är inge roligt å stå och få massa stenskott och skit! Folk kan väl tänka på att alla kanske inte är ute för att "köra skiten ur pilsneråket innan vintern".

Man får aldrig en andra schans att ge ett första intryck.

113 Inlägg
13 september 2009
j00k3 skrev:
holken_ skrev:
F_Miller skrev:

jaså? hände nåt?

Var därför jag pös... är inge roligt å stå och få massa stenskott och skit! Folk kan väl tänka på att alla kanske inte är ute för att "köra skiten ur pilsneråket innan vintern".

ne det håller jag med om, det är nästan så att man inte vill åka dit alls om idioterna ska hålla på så hela tiden.

191 Inlägg
13 september 2009
Själv hade man en trevlig pratstund med farbror blå ute vid Ikea i fredags wink

335 Inlägg
13 september 2009
Has skrev:

vad har du nu gjort? big_smile

191 Inlägg
13 september 2009
laggey skrev:
Has skrev:

Nej, inget egentligen. Men enligt dom så var jag där och "sladdade". Men jag var snabb i svar och sa "nej nej inte med dom här fälgarna" cool Sen lite annat också, men de var trevliga så ingen fara wink

Fetast i stan !!
991 Inlägg
14 september 2009
J-P-R skrev:
Tommy34 skrev:
någon i en vit m5 e34 som vill ha stenskott i rutan?

Ingen M5:a, det är en 540.. Och ja den körde väldigt otänksamt.

Jadu, dom där döva människorna i Mitsubishi L200:an satte väl standarden, slänga ut en soppåse med skräp och tomflaskor, hade god lust att gå och slänga upp deras skit på flaket.

Men å andra sidan, det hjälper varken att sitta här och gnälla eller säga till, folk har helt fel inställning så dom slänger skräpet på backen ändå.

Hade jag sett att dom slängt ut påsen med glasflaskor och skit så hade jag sagt åt dom, men tyvärr såg jag det inte förräns det var för sent .  Känner killen som körde pickisen så han fick en moralkaka av mig via telefon när jag såg vad som hände när saaben mosade påsen med glasflaskor i .  Mvh Emil

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

Bärgarinnan!
81 Inlägg
14 september 2009
holken_ skrev:
F_Miller skrev:
holken_ skrev:

jaså? hände nåt?

jaså vad fan!  Ska dom sladda tycker jag att dom kan hålla sig mer på baksidan!!

Med.lem
3 759 Inlägg
14 september 2009
Has skrev:
laggey skrev:
Has skrev:

Nej, inget egentligen. Men enligt dom så var jag där och "sladdade". Men jag var snabb i svar och sa "nej nej inte med dom här fälgarna" cool Sen lite annat också, men de var trevliga så ingen fara wink

Kör inte du 850?

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

86 Inlägg
14 september 2009
Has skrev:
laggey skrev:
Has skrev:

Använder du droger wink de får du inte glömma ;D

Kärlek Och Respekt

113 Inlägg
14 september 2009
F_Miller skrev:
holken_ skrev:
F_Miller skrev:

jaså? hände nåt?

jaså vad fan!  Ska dom sladda tycker jag att dom kan hålla sig mer på baksidan!!

ja det tycker ja med, trevligt var det annars wink

191 Inlägg
15 september 2009
Mr_EmCom skrev:
Has skrev:
laggey skrev:

Kör inte du 850?

Jo, precis. Men dom har ju inte koll på vilka som är bakhjulsdriva eller inte wink Eller verkar inte ha det iaf..

191 Inlägg
15 september 2009
Gryhed skrev:
Has skrev:
laggey skrev:

Använder du droger wink de får du inte glömma ;D

Haha nej precis wink Jag skulle ha skickat iväg dom efter dig istället wink Sagt att jag inte kände er, så hade ni haft blåljus efter er cool

191 Inlägg
15 september 2009
SchumiSRM skrev:
Has skrev:
laggey skrev:

Fasen så läckert, du blåste dom totalt alltså! Handbromssladd då eller? Fränt att du hade snabbt svar och så lite annat också smile

Nej, var lugnt och sansat. Körde förbi dom och sen började det att blinka bakom, förstod ju inte att dom ville stanna mig så fortsatte en bit och fick sen förklara att vägen är guppig så jag såg inte att dom blinkade med helljusen typ cool

Fetast i stan !!
991 Inlägg
15 september 2009
Has skrev:
Mr_EmCom skrev:
Has skrev:

Kör inte du 850?

Jo, precis. Men dom har ju inte koll på vilka som är bakhjulsdriva eller inte wink Eller verkar inte ha det iaf..

Det påminner mig om när min bror hade en 855 T5 och burnade på aspholmen, precis när han har slutat burna så kommer det en snutbil framrullande och stannar bakom yikes  brorsan var ju tvungen att öppna alla fönster och dörrar för det rök så förbannat i bilen tongue  ,  men i allafall polismannen kommer fram och frågar  -Är de du som lekt ?  Brorsan - Nä de är de inte    Polis mannen känner nu på bakdäcken och säger - Nä detta ser ju bra ut .   smile tongue haha     sen åker dom igen och brorsan kan pusta ut.   hade dom känt på framdäcken så hade dom inte varit lika glada tongue hehe

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

Sök