2358
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Volvoskadad
6 017 Inlägg
15 september 2009
Klorin_Elvis skrev:
Det påminner mig om när min bror hade en 855 T5 och burnade på aspholmen, precis när han har slutat burna så kommer det en snutbil framrullande och stannar bakom yikes  brorsan var ju tvungen att öppna alla fönster och dörrar för det rök så förbannat i bilen tongue  ,  men i allafall polismannen kommer fram och frågar  -Är de du som lekt ?  Brorsan - Nä de är de inte    Polis mannen känner nu på bakdäcken och säger - Nä detta ser ju bra ut .   smile tongue haha     sen åker dom igen och brorsan kan pusta ut.   hade dom känt på framdäcken så hade dom inte varit lika glada tongue hehe

Hehe, kommer ihåg när det hände. Kul var det! big_smile

Jonas

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
16 september 2009
När klassar vi officiellt säsongen över?
Dvs när ställer alla in bilarna i garagen, lägger på ett bomullslakan och ett antal täcken över dem, för att sedan själv gå in i hemmet, parkera alla konton på nätet, autogiro på alla räkningar för att sedan lägga sig i sängen för att vakna upp av solens värme i mars och tokstressa inför elmia?
Så när? smile
Och när jag ändå frågar alla allvetande människor om datum - när kommer snön? När börjar kommunen salta? Funderar om jag har bråttom eller gott om tid. tongue

3 390 Inlägg
16 september 2009
Bilen ställs då aldrig in... Måste ju utnyttja quattron fullt ut, Så jag har ständig säsong... smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

271 Inlägg
16 september 2009
sirmiro skrev:
Dvs när ställer alla in bilarna i garagen, lägger på ett bomullslakan och ett antal täcken över dem, för att sedan själv gå in i hemmet, parkera alla konton på nätet, autogiro på alla räkningar för att sedan lägga sig i sängen för att vakna upp av solens värme i mars och tokstressa inför elmia?
Så när? smile
Och när jag ändå frågar alla allvetande människor om datum - när kommer snön? När börjar kommunen salta? Funderar om jag har bråttom eller gott om tid. tongue

Du menar att din bil med 4wd och lagom vintereffekt inte ska användas då?sad  wink

Med.lem
3 759 Inlägg
16 september 2009
sirmiro skrev:
Så när? smile

Är inte din nissan fyrhjulsdriven?

VINTERBILD FFS wink

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
16 september 2009
youask skrev:
sirmiro skrev:
Så när? smile

Du menar att din bil med 4wd och lagom vintereffekt inte ska användas då?sad  wink

Klart bilen ska vara ute. Bara min kropp som går ide. roll

(Varför tror ni jag vill veta salt och snö? Jag måste ju bara ha lite tjära under bilen innan dess wink )
Senast redigerat av sirmiro (16 september 2009)

65 Inlägg
17 september 2009
Ställa bilen i garaget? Under täcke? Aldrig. Den ska användas i vått och torrt. Säsongen slut. Nä du den ska alltid rulla förutom under modifikationer

Scorpio

238 Inlägg
17 september 2009
jag kommer på cykeln och sladdar upp lite granna för er tongue

132 Inlägg
17 september 2009
Återigen ser jag folk som klagar på nedskräpningen på mässan, helt klart tragiskt med nedskräpningen och jag antar att dom som skräpar ner inte läser denna tråden i forumet eller helt enkelt är helt efterblivna.

Stör mig även extremt på dom som leker / försöker drifta framför alla andras bilar... ni kanske inte bryr er om stenskott och mindre bucklor då ni tycker det är OK att spraya över skiten med biltema färg sen men det är inte lika enkelt för alla. håll er på BAKSIDAN!

men nog om det... Sker det någon samåkning till Katrineholmsträffen i helgen?
Senast redigerat av toelli (17 september 2009)

Rylander
17 september 2009
toelli skrev:
Återigen ser jag folk som klagar på nedskräpningen på mässan, helt klart tragiskt med nedskräpningen och jag antar att dom som skräpar ner inte läser denna tråden i forumet eller helt enkelt är helt efterblivna.

Stör mig även extremt på dom som leker / försöker drifta framför alla andras bilar... ni kanske inte bryr er om stenskott och mindre bucklor då ni tycker det är OK att spraya över skiten med biltema färg sen men det är inte lika enkelt för alla. håll er på BAKSIDAN!

Det blir det smile    http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=147917

3 390 Inlägg
18 september 2009
Är det några som stannar kvar i Öret sen på lördag kväll efter Katrineholm ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

335 Inlägg
18 september 2009
WeDo skrev:
Är det några som stannar kvar i Öret sen på lördag kväll efter Katrineholm ?

aa de blir nog så smile

3 390 Inlägg
18 september 2009
Gött... Då kommer jag säkert titta ut tongue

113 Inlägg
19 september 2009
Rylander skrev:
toelli skrev:

Det blir det smile    http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=147917

vad är det för nått i katrineholm??

Med.lem
3 759 Inlägg
19 september 2009
camaro67 skrev:
Vem är det som åker s4:a avant och brukar göra lite donuts? Folk ringer mig hela tiden och frågar om det är jag..

Ca 400 häst mer än dig lät det som...

Meister
6 763 Inlägg
19 september 2009
Mr_EmCom skrev:
camaro67 skrev:
Vem är det som åker s4:a avant och brukar göra lite donuts? Folk ringer mig hela tiden och frågar om det är jag..

Ett monster alltså. Är bara nyfiken så du behöver inte attakera

Med.lem
3 759 Inlägg
19 september 2009
camaro67 skrev:
Mr_EmCom skrev:
camaro67 skrev:

Ett monster alltså. Är bara nyfiken så du behöver inte attakera

Nej nej, var inte så jag menade, trodde det var du först, tills han vred på och gjorde ringar på den "otillåtna parkeringen" då hörde man att det var lite skillnad mot din smile

86 Inlägg
19 september 2009
Jora vi åker ut i örebro om nån timme big_smile

Kärlek Och Respekt

475 Inlägg
19 september 2009
åker ut snart,.... med snyggare raka rör tongue

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

Sök