3174
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
23 oktober 2009
Jag och DaAddez plöjer ner till Jönköping istället och gör gatorna osäkra där istället.. Skönt med omväxling och få träffa annat bilfolk!

Unknown_Orebro
23 oktober 2009
Jag rullar in till rondellen på Lördag istället är ju lite upptagen idag... Men är väll där ca 20.00....

3 390 Inlägg
23 oktober 2009
Då rullar jag tydligen ut till rondellen på lördag runt 20:00 med då tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

187 Inlägg
23 oktober 2009
J-P-R skrev:
Jag och DaAddez plöjer ner till Jönköping istället och gör gatorna osäkra där istället.. Skönt med omväxling och få träffa annat bilfolk!

har ni någon form av bekräftelsetvångstankekomplex som tvingar er att jämt konstatera vad ni ska göra istället för att delta i aktiviteterna det handlar om i detta forum? Om ni inte trivs på mässan/parkeringshus/folket där mm är det väl bara ni håller er borta...

kommer nog ut ikväll, dock är bilen grå, men den kanske duger att hota nicx's rcbil till livet så den slipper åka till fiendelandet på tävling! wink ses folk

Det är inte farten som dödar, utan sättet man stannar på!

132 Inlägg
23 oktober 2009
jag har inte kommit för mig att ställa av toyotan ännu så kommer väl ut en sväng ikväll smile

Med.lem
3 759 Inlägg
23 oktober 2009
mussly skrev:
J-P-R skrev:

har ni någon form av bekräftelsetvångstankekomplex som tvingar er att jämt konstatera vad ni ska göra istället för att delta i aktiviteterna det handlar om i detta forum? Om ni inte trivs på mässan/parkeringshus/folket där mm är det väl bara ni håller er borta...

kommer nog ut ikväll, dock är bilen grå, men den kanske duger att hota nicx's rcbil till livet så den slipper åka till fiendelandet på tävling! wink ses folk

Jag tänker vara hemma med vännerna och se på film. Och om vi åker till stan så åker vi inte till nått garage :S

Så nu vet nu de wink

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Galen!
723 Inlägg
23 oktober 2009
Mr_EmCom skrev:
mussly skrev:
J-P-R skrev:

Jag tänker vara hemma med vännerna och se på film. Och om vi åker till stan så åker vi inte till nått garage :S

Så nu vet nu de wink

och jag ska vara hemma och äta isglass! nä ok jag har ingen isglass så jag kommer väl ner till garaet tongue big_smile

Mvh Den lilla jäveln!

251 Inlägg
23 oktober 2009
bränner ut en sväng

187 Inlägg
23 oktober 2009
Griffin skrev:
Mr_EmCom skrev:
mussly skrev:

Så nu vet nu de wink

och jag ska vara hemma och äta isglass! nä ok jag har ingen isglass så jag kommer väl ner till garaet tongue big_smile

Mvh Den lilla jäveln!

ja, när jag tänker efter så ska jag nog äta glass istället jag med... och så tänkte jag sitta lite vid datorn, eller åka iväg till några kompisar... kanske gå på krogen, för det är ju sååå mycket roligare än att hänga på mässan/garage.. för jag haaar faktiskt kompisar utanför mässan! bara så ni veet det, måste skriva det här så ni vet, så ni inte tror att jag bara är på mässan för att jag inte har någon annanstans att vara... hm...
nä jag vill inte ha glass, och inget roligare alternativ än garaget ikväll, och tycker det är väldigt trevligt att vara där så åker gärna dit smile hoppas på trevligt folk, och så vill jag bara informera herr griffin att du har fortfarande en massa chokladglass i din frys...

Med.lem
3 759 Inlägg
23 oktober 2009
mussly skrev:
Griffin skrev:
Mr_EmCom skrev:

Så nu vet nu de wink

Mvh Den lilla jäveln!

ja, när jag tänker efter så ska jag nog äta glass istället jag med... och så tänkte jag sitta lite vid datorn, eller åka iväg till några kompisar... kanske gå på krogen, för det är ju sååå mycket roligare än att hänga på mässan/garage.. för jag haaar faktiskt kompisar utanför mässan! bara så ni veet det, måste skriva det här så ni vet, så ni inte tror att jag bara är på mässan för att jag inte har någon annanstans att vara... hm...
nä jag vill inte ha glass, och inget roligare alternativ än garaget ikväll, och tycker det är väldigt trevligt att vara där så åker gärna dit smile hoppas på trevligt folk, och så vill jag bara informera herr griffin att du har fortfarande en massa chokladglass i din frys...

På riktigt så tror jag det finns folk på den här forumsdelen som inte har andra vänner än mässanfolket..

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

187 Inlägg
23 oktober 2009
Mr_EmCom skrev:
På riktigt så tror jag det finns folk på den här forumsdelen som inte har andra vänner än mässanfolket..

så är det nog tyvärr... därför kanske andra verkligen vill understryka sitt liv utanför, så att folk minsann inte ska missta dem för någon som endast har mässan som sitt fritidsintresse...

3 390 Inlägg
23 oktober 2009
Vi skippar den disskutionen helt tycker jag så det inte blir en massa tjaffs om ingenting här. Sen får vi mer än gärna hålla oss till just träffarna vi har. Vad man ska göra om dagarna / vad som händer med bilen m.m passar bättre i bloggen.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

187 Inlägg
23 oktober 2009
WeDo skrev:
Vi skippar den disskutionen helt tycker jag så det inte blir en massa tjaffs om ingenting här. Sen får vi mer än gärna hålla oss till just träffarna vi har. Vad man ska göra om dagarna / vad som händer med bilen m.m passar bättre i bloggen.

MVH

yes äntligen! tack, det var min poäng!
Så Mr_EmCom  du skulle inte ut ikväll denna fredagsträff då?

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
23 oktober 2009
mussly skrev:
J-P-R skrev:

Jag vet inte vad ditt problem är, men vänligen läs igenom mitt inlägg igen och försök få poletten och ramla ner och inse att jag enbart svarar på en fråga om man skulle ut till helgen.

Och sluta citera mina inlägg hela tiden, jag tycker inte om dig, och vänligen du behöver inte tycka om mig heller.

191 Inlägg
24 oktober 2009
J-P-R skrev:
mussly skrev:
J-P-R skrev:

Jag vet inte vad ditt problem är, men vänligen läs igenom mitt inlägg igen och försök få poletten och ramla ner och inse att jag enbart svarar på en fråga om man skulle ut till helgen.

Och sluta citera mina inlägg hela tiden, jag tycker inte om dig, och vänligen du behöver inte tycka om mig heller.

Sluta chatta, det finns gästbok och PM för sånt.

127 Inlägg
24 oktober 2009
Någon som vet vilka dom här dårarna är?
http://www.utryckning.se/index.php/2009 … i-rod-740/

BioPower by MapTun
238 Inlägg
24 oktober 2009
Lazurblau_Metallic skrev:

Röd 745 med en Lindesbergs text i bakrutan skulle jag tippa på..

Maptun #3 BioPower Inviduell

744 Inlägg
24 oktober 2009
Crille_9_5 skrev:

jepp nog är de dom alltid

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

Med-lem
129 Inlägg
24 oktober 2009
JA det går väl inte å ta miste på

Man får aldrig en andra schans att ge ett första intryck.

475 Inlägg
24 oktober 2009
Heavymetalvan skrev:
Crille_9_5 skrev:

jepp nog är de dom alltid

kan sätta mycket pengar på det... ja smile

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

Sök