3859
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Stålmannen
465 Inlägg
30 oktober 2009
Jag kanske tittar förbi mässan ikväll. smile

FREAK !
250 Inlägg
31 oktober 2009
får bli drifting imor....... nehedu för då ska ja va full big_smile

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

8 Inlägg
31 oktober 2009
Händer det någe ikväll på den unga lördags kvällen??smile

[___¤___]====oooo====[___¤___]
Audi Coupe -89 2.3E 10v

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
1 november 2009
händer inget kul ikväll?

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

3 390 Inlägg
1 november 2009
SchumiSRM skrev:
SNL, du har PM!!!

Då vet vi....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
1 november 2009
SchumiSRM skrev:
WeDo skrev:
SchumiSRM skrev:
SNL, du har PM!!!

Då vet vi....

Positivt inlägg av en moderator!?

Får jag inte ha en åsikt för det ? Undrade bara varför alla andra i tråden behövde veta det ?  Personen det berör ser ju troligtvis det när denne loggar in.

men men, behöver inte ta en disskution om det här.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Med.lem
3 759 Inlägg
1 november 2009
åååh varje gång man kollar inte i Örebrotråden så är det gnäll.. Folk lär ju tro att vi inte är riktigt kloka..

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
1 november 2009
Mr_EmCom skrev:
åååh varje gång man kollar inte i Örebrotråden så är det gnäll.. Folk lär ju tro att vi inte är riktigt kloka..

Det är vi ju inte heller lol

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
1 november 2009
J-P-R skrev:
Mr_EmCom skrev:

Nej, och det vore dumt att ljuga.

När ska vi ha nån vinterbilscup eller liknande då? Vad man ska göra vette katten då rakt fram blir galet och illegalt. Så en parkering, några snölyktor (eller konor) sätta en tid och den som är närmast sin tid får poäng? Då har vi ju nåt som får ut folk.

(Och för er som inte förstod det ser vi till att göra allt lagligt, och kan då hålla diskussionen på gorg utan att bryta regler.)

Någon som skulle vara med? Spinn vidare tack. smile

110 Inlägg
1 november 2009
sirmiro skrev:
J-P-R skrev:
Mr_EmCom skrev:

När ska vi ha nån vinterbilscup eller liknande då? Vad man ska göra vette katten då rakt fram blir galet och illegalt. Så en parkering, några snölyktor (eller konor) sätta en tid och den som är närmast sin tid får poäng? Då har vi ju nåt som får ut folk.

(Och för er som inte förstod det ser vi till att göra allt lagligt, och kan då hålla diskussionen på gorg utan att bryta regler.)

låter som en jävligt rolig ide!
jag är lätt på om man får vara med och köra med en gammal volvo!smile

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
1 november 2009
sirmiro skrev:
J-P-R skrev:
Mr_EmCom skrev:

402.. varför inte 40,2M rakt fram på snö med extra bred väg(parkering). Ett rejs där effekt inte spelar någon som helst roll.

Självklart får vi nog hålla isär fyrkrafset och 2WD bilarna.. blir lite för orättvist annars kanske.

(och för admins.. det här går säkerligen o köra lagligt)

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
1 november 2009
sirmiro skrev:
J-P-R skrev:
Mr_EmCom skrev:

Konbana är ju absolut något som är och kan vara spännande med halt underlag smile

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
1 november 2009
Givetvis ska man kunna köra med vad som helst och att alla får vara med. Då det är vinter vi talar om ska det ju inte vara nån direkt hastighet, och då kan allt från epatraktorer till pansarvagnar vara med (men se till att ha tillstånd att köra wink ).

Mest rättvist borde vara att köra liknande bracket i dragrace, dvs man kör en runda på tid för att ha en grund, sen säger man en tid man ska köra nästa vända på, och den som kommer närmast sin tid vinner. Om vi säger att det tar 20sekunder 1a rundan kan man sätta 1minut som tid och krypköra runt bara man sätter rätt tid. Eller om ni har andra idéer. Men som myran är inne på, det är elakt med 4wd mot fwd i snö. tongue

Ett antal deltävlingar och man får poäng i varje och sen ser vi slutställningen till våren? Vi har november till mars (cirka) så 5-6deltävlingar varav 4-5 räknas?

Som sagt bara en idé för att ha något planerat att göra även vintertid. Finns intresse för något sånt här?

Meister
6 763 Inlägg
2 november 2009
sirmiro skrev:
Givetvis ska man kunna köra med vad som helst och att alla får vara med. Då det är vinter vi talar om ska det ju inte vara nån direkt hastighet, och då kan allt från epatraktorer till pansarvagnar vara med (men se till att ha tillstånd att köra wink ).

Mest rättvist borde vara att köra liknande bracket i dragrace, dvs man kör en runda på tid för att ha en grund, sen säger man en tid man ska köra nästa vända på, och den som kommer närmast sin tid vinner. Om vi säger att det tar 20sekunder 1a rundan kan man sätta 1minut som tid och krypköra runt bara man sätter rätt tid. Eller om ni har andra idéer. Men som myran är inne på, det är elakt med 4wd mot fwd i snö. tongue

Ett antal deltävlingar och man får poäng i varje och sen ser vi slutställningen till våren? Vi har november till mars (cirka) så 5-6deltävlingar varav 4-5 räknas?

Som sagt bara en idé för att ha något planerat att göra även vintertid. Finns intresse för något sånt här?

Låter riktigt kul! big_smile

744 Inlägg
2 november 2009
Lill-Postis skrev:
Mr_EmCom skrev:

Örebro kallas ju inte för "gnällbältet" i onödan wink och ni bevisar de smile haha

kul att nån annan ser de med hehe tongue

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

1 270 Inlägg
2 november 2009
Jag är med om det blir vinterbilscup big_smile

Med.lem
3 759 Inlägg
2 november 2009
J_Erixzzon skrev:
Jag är med om det blir vinterbilscup big_smile

Jag med big_smile

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

615 Inlägg
2 november 2009
Jag är också med...bara jag får tillbaka körkortet..

Let's stance!

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
2 november 2009
Då finns intresse, då ska vi bara styra upp det.

Skicka ett PM med msn om ni är intresserade att diskutera hur vi ska lägga upp det, så kan vi sköta det utan att ha 30sidor med "chat" här. (så gör vi en gruppkonversation där och alla blir nöjda och glada, vilket i närke betyder att vi gnäller lite mindre och inte slår sönder saker) wink

744 Inlägg
2 november 2009
SchumiSRM skrev:
Mr_EmCom skrev:

Man blir riktigt trött ja wink

Låter kul med vinterbilsköra, tyvärr framhjulsdrivet så det lär bli till att plåta och filma i så fall smile  Ledig HELA vintern med bra betalt så tid finns för roliga lekar i snön i vinter wink

vissa har de ju bra hehe

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

Sök