Har precis kommit hem från logsjön. Kanon kul och man såg ju att de var några gorgare där iaf. Såg att någon tog lite bilder åxo
`
JA vi komme presic därifrån vi med:D Riktigt kul var det. odkc har vi inga isdäck men det går att åka endå:D får hoppas på att det blir någon mer gång innan isen försvinner bara=)
Har precis kommit hem från logsjön. Kanon kul och man såg ju att de var några gorgare där iaf. Såg att någon tog lite bilder åxo
`
JA vi komme presic därifrån vi med:D Riktigt kul var det. odkc har vi inga isdäck men det går att åka endå:D får hoppas på att det blir någon mer gång innan isen försvinner bara=)
lyckad helg på isen jao:D sista fajten var fin med 745 turbo mazdan,740 turbo och våran 240 glt:D dutta lite på mazdan^^ vi kör nästa helg med ifall det går
lyckad helg på isen jao:D sista fajten var fin med 745 turbo mazdan,740 turbo och våran 240 glt:D dutta lite på mazdan^^ vi kör nästa helg med ifall det går
haha det missade vi. Men vi är nog lite folk som inte tvekar om det styrs nästa helg med. så länge man får vetskap om det så är vi där:D
`
Btw.. inte för att gnälla.. men fungerande bromsljus och framlhjus (vadfansomhelst som lyser ett eller två är skitsamma.. bara det lyser) skulle uppskattas även på isen.. skönt o se när man har någon upp i aslet fall man får för sig och bromsa eller liknande.. även skönt o se var man har folk.
Även fast vissa tycker om o knuffa på varandra så kanske alla gör det (hadde jag kört en gammelvolvo eller valfritt objekt inköpt enbart för isåka hadde jag också gärna kört nära och knuffats lite). så känns det lite säkrare o veta var man har folk
Anledningen till att jag skrev "Hoppas inte allt för många ser det här.." är precis som myran säger. Det är inte så roligt att lägga ner massa tid på att ploga bana när man sedan knappt hinner köra nått själv p.g.a. att det kommer 20 bilar till som vill åka. Där vissa inte äns kan säga "tack"..