2849
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

744 Inlägg
25 april 2010
WeDo skrev:
Det är väl bara testa rosalis. Om det bara är en infart till den parkeringen (den från lilla rondellen) så får vi väl ställa oss nära utfarten så man kan stoppa bilarna som isf får för sig att sladda.

ja håller med dej där bara en infat  där borde gå att kontrolera på något sätt

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
26 april 2010
camaro67 skrev:
Vad är de för jävla pack som åker runt i den där Capricen?! Var jävligt sugen på att ramma dom. Kastar glasflaskor och vrålar. Och vad är grejen med att ha en megafon och spela någon jävla dynga?! Men lite däck eldande har väll ingen dött av?

Du har så rätt så.
Det är inte sladdandet folk här vill bli av med, och ni som påstår att det är det bör fundera lite till då nästan alla ler när någon kör en kontrollerad burn på en ofarlig plats.

Det vi alla vill ha bort är nedskräpning och då främst glasflaskorna. Byta parkering löser troligen inte problemet, men det kan vara värt ett försök. Annars är frågan hur vi löser problemet med nedskräpningen på mässan. hmm

Men att säga att det är däcksröken vi vill slippa är bara dubbelmoral så det skriker om det...

335 Inlägg
26 april 2010
NetonNet? utanför ingången... ingen som kan sladda där men man kan parkera + en stor yta på andra sidan som folk kan leka på utan att förstöra för dom andra men de kommer väl säkert nån med en fin bil som vill synas extra mycket som ställer sig mitt på planen och sedan klagar på att dom leker i närheten av den...

rangerare
115 Inlägg
26 april 2010
ja får väl helt enkelt ta och genomföra mina planer på att installera en viss typ av lampor i grillen så är nog de riktiga dräggen ett minne blott för en stund i alla fall. blir bara en massa extra pillande. blir ju redan misstagen för polis varje helg så då kan ju "Lina" få göra lite mer nytta

Unknown_Orebro
26 april 2010
Det finns även dem som inte tycker att däckröken behöver finnas med, men ni som tycker det är kul att burna kan väll åka upp till mässan, och vi som tycker det är trevligt att snacka och umgås kan väll träffas antingen vid Rosalies eller vid Pool Media då Rosalies idagsläget är en byggarbetsplats. Är inte uppfarten till Net On Net ganska hög/skarp?

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
26 april 2010
Woodpecker skrev:
Det finns även dem som inte tycker att däckröken behöver finnas med, men ni som tycker det är kul att burna kan väll åka upp till mässan, och vi som tycker det är trevligt att snacka och umgås kan väll träffas antingen vid Rosalies eller vid Pool Media då Rosalies idagsläget är en byggarbetsplats. Är inte uppfarten till Net On Net ganska hög/skarp?

Inte för att jag vet vilken som är högst, men till Pool Media skrapar jag iaf med Passaten

4 Doors - No Waiting
100 Inlägg
26 april 2010
camaro67 skrev:
Vad är de för jävla pack som åker runt i den där Capricen?! Var jävligt sugen på att ramma dom. Kastar glasflaskor och vrålar. Och vad är grejen med att ha en megafon och spela någon jävla dynga?! Men lite däck eldande har väll ingen dött av?

Är det en mattsvart HGW med blåa flames du menar? Vet vilka det är, men något glas kasta dom väl inte? Kan ju missat det dock.

238 Inlägg
26 april 2010
Varför inte ta Marieberg blomsterlandet ?

JP Samlare

85 Inlägg
26 april 2010
Hallå!

Sitter du och kör Subaru i Örebro-trakten? Kom och träffa likasinade nu på lördag kl 14 nedanför Svampen.

Ni andra kan väl hålla er på gatan utanför. big_smile

"When I start my car I want the neighbours to think that the world has come to an end"- Homer J Simpson

Unknown_Orebro
26 april 2010
J-P-R skrev:
Woodpecker skrev:

Inte för att jag vet vilken som är högst, men till Pool Media skrapar jag iaf med Passaten

Åfan är den lägre en Dalles kärra?, jag tänkte bara för att vi samlades där i Fredags och det funkade,
men vi får väll leta efter en bättre plats.

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
26 april 2010
Woodpecker skrev:
J-P-R skrev:
Woodpecker skrev:

Åfan är den lägre en Dalles kärra?, jag tänkte bara för att vi samlades där i Fredags och det funkade,

Äh, det är ingen fara. Vi kan gott samlas där, tror det är lägre kant om man kör in via elementvägen.

Unknown Örebro
291 Inlägg
26 april 2010
J-P-R skrev:
Woodpecker skrev:
J-P-R skrev:

Äh, det är ingen fara. Vi kan gott samlas där, tror det är lägre kant om man kör in via elementvägen.

mm då är det ingen kant typ...tongue markus menade parkeringen mittimot där storel ligger....wink den kanten kan man snedda upp på;)

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
26 april 2010
_Dalle_ skrev:
J-P-R skrev:
Woodpecker skrev:

mm då är det ingen kant typ...tongue markus menade parkeringen mittimot där storel ligger....wink den kanten kan man snedda upp på;)

Oavsett så går det nog bra ändå, lite skrap har ingen dött av wink

Unknown Örebro
291 Inlägg
26 april 2010
J-P-R skrev:
_Dalle_ skrev:
J-P-R skrev:

Oavsett så går det nog bra ändå, lite skrap har ingen dött av wink

Klart;) bara man inte lämnar efter sig någe är det ju ok;)

Bärgarinnan!
81 Inlägg
26 april 2010
Lite svårt att säga vart man kan vara eftersom att ni envisas med att ha så jäkla låga bilar då!! wink

Men att stanna inom mässan/aspholmens område tycker jag att vi borde. För då är ändå alla "bilåkare" inom samma område, MEN inte på precis samma ställe. Som jag skrev tidigare då att dom som vill sladda kan vara på mässan o de andra på en annan parkering. smile

Nu är det ju INTE så att jag inte tycker om bilar som sladdar runt, men det är ju obehagligt när det är folk som inte har koll på vad dom gör.

"Unloaded"
1 557 Inlägg
26 april 2010
F_Miller skrev:
Lite svårt att säga vart man kan vara eftersom att ni envisas med att ha så jäkla låga bilar då!! wink

Men att stanna inom mässan/aspholmens område tycker jag att vi borde. För då är ändå alla "bilåkare" inom samma område, MEN inte på precis samma ställe. Som jag skrev tidigare då att dom som vill sladda kan vara på mässan o de andra på en annan parkering. smile

Nu är det ju INTE så att jag inte tycker om bilar som sladdar runt, men det är ju obehagligt när det är folk som inte har koll på vad dom gör.

Låga bilar is the shit, liksom, när ska du droppa din till backen? big_smile Nej men vad är livet utan skrap, bara att fixa med rätt stance, för som vi vet; stance is romance, eller hur J-P-R? big_smile

Men tror det kommer bli svårt att hålla isär allt iaf, samt att det kommer missuppfattas som "ah shit race på aspholmen!" Vilket kanske inte är helt kul, om man försöker ha lite mer lugn situation.

"When innovation meets passion!"

neckwomen_88
26 april 2010
kan bara (än en gång) jämföra med lkpg där inga problem med nedskärning eller buskörning finns vid allmäna hängplatsen eftersom folk står på parkeringen till en dygnet runt-öppen mack.

Macken: högre försäljning, säkerthet (alltid folk i rörelse)
Bilburen ungdom: Stilla törst och hunger (det saknar ni på mässan - vem är först med korvvagn? big_smile ).

Mässan är ju faktiskt, objektivt sett, ett område som bjuder in till bus. Förstår att det blir problem.

(men lite däckrök i kontrollerade former är inte jag den som klagar på...)

Är nog fan bara bitter..
365 Inlägg
26 april 2010
Steewe skrev:
Hallå!

Sitter du och kör Subaru i Örebro-trakten? Kom och träffa likasinade nu på lördag kl 14 nedanför Svampen.

Ni andra kan väl hålla er på gatan utanför. big_smile

Kommer, nyinhandlad Impreza förra veckan! smile
Några fler som ramlar in?

/C

Pain is temporary, Glory last forever.

14 Inlägg
26 april 2010
Det finns ju många lovande platser vid marieberg, t.ex. staduim parkeringen..
Där får man ju säkert plats med 100-150 bilar..

251 Inlägg
26 april 2010
framför netonnet/brevid lek och bus?

Sök