Lite svårt att säga vart man kan vara eftersom att ni envisas med att ha så jäkla låga bilar då!!
Men att stanna inom mässan/aspholmens område tycker jag att vi borde. För då är ändå alla "bilåkare" inom samma område, MEN inte på precis samma ställe. Som jag skrev tidigare då att dom som vill sladda kan vara på mässan o de andra på en annan parkering.
Nu är det ju INTE så att jag inte tycker om bilar som sladdar runt, men det är ju obehagligt när det är folk som inte har koll på vad dom gör.
Låga bilar is the shit, liksom, när ska du droppa din till backen? Nej men vad är livet utan skrap, bara att fixa med rätt stance, för som vi vet; stance is romance, eller hur J-P-R?
Men tror det kommer bli svårt att hålla isär allt iaf, samt att det kommer missuppfattas som "ah shit race på aspholmen!" Vilket kanske inte är helt kul, om man försöker ha lite mer lugn situation.
hehe den är lite sänkt ^^ stänklapparna tar ju i ibland Mjoo det har du väl rätt i. Fast jag tror att dom kanske tänker "fan vilka tråkiga jävlar, vi drar" Så då får man kanske vara ifred. vi får helt enkelt testa en helg o se vad som händer!
Det finns ju många lovande platser vid marieberg, t.ex. staduim parkeringen.. Där får man ju säkert plats med 100-150 bilar..
Grejjen är väl den, som jag tror iaf, att folk vill kunna dra in till centrum snabbt fram och tillbaka. Blir lite drygt om man då har det någon mil bort
Vet man ju själv att man brukar dra en cruise in till kärnan och sen åka ut och hänga lite igen. Så det är nog närheten till centrum som jag ser som en svag punkt.
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Vi tar lördag istället! Finns dom som jobbar kväll fredag!
/C - Trött på att jobba fredagar, inför 4 dagars veckor!
Vi tar fredag, finns de som jobbar lördagar = ditt argument är utdött i dagens tider då vi alla jobbar helknasiga, osammanhängande scheman.
Men visst det skulle kunna funka att träffas där istället, synd att Shell nu slutar med sitt nattöppet annars hade ev. Överskottsbolaget-parkeringen också funkat.
Vi tar fredag, finns de som jobbar lördagar = ditt argument är utdött i dagens tider då vi alla jobbar helknasiga, osammanhängande scheman.
Men visst det skulle kunna funka att träffas där istället, synd att Shell nu slutar med sitt nattöppet annars hade ev. Överskottsbolaget-parkeringen också funkat.
Är väl ändå fler som jobbar fredagkvällar än lördagskvällar?
Ja, förmodligen, men känns lite mysko att diktera en dag för att man jobbar/inte jobbar när det finns andra som jobbar den dagen man själv kan, personligen är det vilket som, är ledig på kvällarna. Brukade jobba fredagkvällar/nätter, så jag lider med dig. Varför inte köra på fredag; om det funkar: så kör vi på lördag också?
Ja, förmodligen, men känns lite mysko att diktera en dag för att man jobbar/inte jobbar när det finns andra som jobbar den dagen man själv kan, personligen är det vilket som, är ledig på kvällarna. Brukade jobba fredagkvällar/nätter, så jag lider med dig. Varför inte köra på fredag; om det funkar: så kör vi på lördag också?
Ja, absolut men nu var det mer än vädjan än ett beslut..
Verkar bara som att inte så många sluter upp och då kanske det är värt att kunna ändra dag, om fler kan tänka sig att komma någon annan dag än fredag? Går ju även som sagt att ta båda dagarna men detta är ju svårare att förklara för HSB?
Ja, absolut men nu var det mer än vädjan än ett beslut..
Verkar bara som att inte så många sluter upp och då kanske det är värt att kunna ändra dag, om fler kan tänka sig att komma någon annan dag än fredag? Går ju även som sagt att ta båda dagarna men detta är ju svårare att förklara för HSB?
Lär nog sluta upp lika många fredag som lördag, och om vi inte gör som på mässan så ser jag ingen anledning till varför vi inte skulle få stå där och således inget bekymmer för någon, blir mer mindre risk för inbrott och dylikt dessutom, då stora folkmängder brukar avskräcka detta
Det enda jag kan tänka mig, som högst eventuellt skulle kunna störa folk i närheten, är ljudnivån, men som sagt; då ingen lek eller liknande kommer ske så lär den inte bli så allvarlig den heller. Men orka tjafsa hit och dit, let's just do it! Åk dit på fredag/lördag de som vill, för lugnare/stillsammare kvällar med nattöppen mack på gångavstånd.
Om man inte är sjukt lat och tar bilen iaf. Which reminds me, dags att ta ut rullbrädan igen ifall man ska orka till macken ;D Fast hmm, nu på lördag så är det 1 maj.. Och tonvis med andra grejer, såsom MoM i Norrköping, och vissa ska bli fulla, och andra ska bort till andra ställen så.. Just denna helg tror jag fredag känns som om att fler folk kan dyka upp.