1581
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
31 juli 2010
Inte för att jag vill vara elak. men vårat garage är ingen samlingsplats då vi har en del regler från våran hyresvärd med mera som reglerar vad lokalen får användas till. Bland annat så är inte parkeringsplatserna utanför något vi får använda i garaget utan dom tillhör andra personer som betalar för sina platser.

Visst är folk välkomna förbi. men inte alla på en gång.

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
31 juli 2010
myran skrev:
Inte för att jag vill vara elak. men vårat garage är ingen samlingsplats då vi har en del regler från våran hyresvärd med mera som reglerar vad lokalen får användas till. Bland annat så är inte parkeringsplatserna utanför något vi får använda i garaget utan dom tillhör andra personer som betalar för sina platser.

Är inte detta garage låst med kodkort för in och utfart? Då måste man väl bli "inbjuden" av någon för att ta sig dit?
Borde du då inte ta det i lugn och ro med de som är i ert garage istället för på garaget.org då ingen annan kan komma in?

Inget illa menat, men detta hör inte till örebrotråden, ta det via msn, sms eller dylikt.

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
31 juli 2010
sirmiro skrev:
myran skrev:

Är inte detta garage låst med kodkort för in och utfart? Då måste man väl bli "inbjuden" av någon för att ta sig dit?
Borde du då inte ta det i lugn och ro med de som är i ert garage istället för på garaget.org då ingen annan kan komma in?

Inget illa menat, men detta hör inte till örebrotråden, ta det via msn, sms eller dylikt.

Problemet är att folk bara åker efter. som det vore en samlingsplats. vilket det inte är. vilket inte är okay. därav tar jag upp den i tråden.

Åter igen. folk är välkomna om dom frågar först. inte bara hänga på.

slut på OT.

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

115 Inlägg
31 juli 2010
Woodpecker skrev:
Sen kommer det vara en Bilutställning 14/8-10 kl 16.00 vid Biltema Örebro som kallas "Augusti-Träffen 2010" det kommer upp information om den inom kort.

Trevligt! Få se om jag kommer o kikar! wink

829 Inlägg
31 juli 2010
myran skrev:
sirmiro skrev:
myran skrev:

Problemet är att folk bara åker efter. som det vore en samlingsplats. vilket det inte är. vilket inte är okay. därav tar jag upp den i tråden.

slut på OT.

Lät inte som det igår när du sa att lokalen sägs upp om det ska vara så där mycket folk där nere hela tiden.

Jag undrar hur många av dom som var där som Inte blev inbjudna? Förutom dom som redan har passerkort och var där nere från början.

Var väl bättre att säga det på plats istället som Sirmiro säger,då de "icke inbjudna" redan stod där nere o lokalen.
Nåväl.. vi ska hålla oss borta så ingen panik.

OnT:kunde varit lite mer drag på mässan igår..men de flesta var väl ute på krogrunda som jag förstått det hela,plus vädret var faktiskt Inte okey.. För lek var det perfekt,men annars vettetusan.
Kul med snack dock och mycket skratt.
Senast redigerat av Scoore (31 juli 2010)

136 Inlägg
31 juli 2010
Scoore skrev:
myran skrev:
sirmiro skrev:

slut på OT.

Lät inte som det igår när du sa att lokalen sägs upp om det ska vara så där mycket folk där nere hela tiden.

Jag undrar hur många av dom som var där som Inte blev inbjudna? Förutom dom som redan har passerkort och var där nere från början.

Var väl bättre att säga det på plats istället som Sirmiro säger,då de "icke inbjudna" redan stod där nere o lokalen.
Nåväl.. vi ska hålla oss borta så ingen panik.

OnT:kunde varit lite mer drag på mässan igår..men de flesta var väl ute på krogrunda som jag förstått det hela,plus vädret var faktiskt Inte okey.. För lek var det perfekt,men annars vettetusan.
Kul med snack dock och mycket skratt.

Det var drag ute vid marieberg mycket folk osv=) PErfekt väder med. Jag och några polare stack dit o sen helt plötsligt sa de bara pang sen va de bilar överallt o för de mästa bra folk. Dock fick vi dit några idioter.... Så om det är dött på mässan någon regnig kväll så kan du glia förbi mberg=)
Senast redigerat av Flawo0 (31 juli 2010)

829 Inlägg
31 juli 2010
Flawo0 skrev:
Det var drag ute vid marieberg mycket folk osv=) PErfekt väder med. Jag och några polare stack dit o sen helt plötsligt sa de bara pang sen va de bilar överallt o för de mästa bra folk. Dock fick vi dit några idioter.... Så om det är dött på mässan någon regnig kväll så kan du glia förbi mberg=)

Jaså yikes där ser man! Var på G ut dit,men vi höll oss kvar vid mässan då vi inte hade några konor för att köra det vi Tänkt köra wink

då vet man det tills nästa gång big_smile

Abiit, excessit, evasit, erupit
145 Inlägg
31 juli 2010
Nu är man hemma efter en trevlig stund i svamp skogen. Det gick bra idag alla följde stigen och undvek några skador. "kossan" blev dok lite högljud i skogen sad men det fixar vi tills nästa svamp letar tur.. smile Tack för en trevlig tur alla..

Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.

563 Inlägg
1 augusti 2010
Tummen upp för Örebro ikväll big_smile En del vet vad jag menar wink

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet

172 Inlägg
1 augusti 2010
Jag håller med "DDESIGN" Mycket lyckat var det! Och Grattis till Vinnaren!
Senast redigerat av stroma (1 augusti 2010)

Utför flockning kontakt: stromae@gmail.com lr 070-5333936

829 Inlägg
1 augusti 2010
Mycket rolig kväll.. Ska se till att kolla igenom bilen NOGA nästa gång efter papper och penna så man får ner tiderna lite smidigare än på telefonen.. De låg nämligen nerkastade i bakluckan på miatan *doh*

Diggar denna kväll mycket faktiskt! Fler gånger blir det GARANTERAT,och det är sjukt kul att det visas sånt stort intresse för det hela.

Som sagt.. kanske dumt att prata högt om allt,för då kommer väl all världens nissar och ska störa oss,så vi kör vidare på facebook eller PM istället big_smile

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
1 augusti 2010
Mycket trevlig kväll. smile Tack till alla som var med i skogen. smile

107 Inlägg
1 augusti 2010
Mycket rolig kväll igår smile

Med.lem
3 759 Inlägg
1 augusti 2010
Vad hände i skogen?

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

744 Inlägg
1 augusti 2010
Mr_EmCom skrev:
Vad hände i skogen?

vi körde "grusvägs " race i skogen   big_smile

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

172 Inlägg
2 augusti 2010
Senast redigerat av stroma (2 augusti 2010)

Utför flockning kontakt: stromae@gmail.com lr 070-5333936

744 Inlägg
4 augusti 2010
händer de nått kul i kväll ?

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
5 augusti 2010
Wiiiiii, det finns ett nytt cafe med vettiga öppettider i stan för oss bilnördar. big_smile
Spenderat senaste 2kvällarna där och snackat bilar, kaffe och allmänt strunt med likasinnade. smile Jvggatan 22, säg till om ni ska dit. Jag börjar bli gammal och mina knän föredrar att sitta och snacka skit mot att stå på mässan och frysa. tongue

829 Inlägg
6 augusti 2010
Såg någon som skrivit något om detta på facebook.. Låter faktiskt grymt bra detta. Skönt att ha någonstans att ta sig om man nu tröttnar på mässan,eller bara känner för lite chill.

Sök