2066
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

31 Inlägg
10 december 2010
japp , det är plogat. ska köra imorn

Okontrollerat jävla dyng häng

Sierrafreaket
56 Inlägg
10 december 2010
synd att man inte har isdäck... hade vart kul som fan...;/

driving my sierra sideways like its supposed to!

Meister
6 763 Inlägg
11 december 2010
Någon mer än jag som har tänkt att åka in till www.ddesign.nu och deras butiksöppning på lövstagatan 24? Jag har varit där förut och de är riktigt nice. Be there!

107 Inlägg
11 december 2010
var där nyss smile

829 Inlägg
11 december 2010
Perkele.. Glömde bort det totalt sad

Abiit, excessit, evasit, erupit
145 Inlägg
11 december 2010
Skogs tur snart.. någon som vill med.? ska åka om typ 15 min.. kan möta upp i örebro om någon e sugen..

Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.

829 Inlägg
11 december 2010
Var kommer folket hållas ikväll då ?

German Engineering
9 083 Inlägg
11 december 2010
Vart i Örebro brukar ni träffas? Jag kommer gärna förbi när man har tid över smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

145 Inlägg
11 december 2010
Hemma efter en skogs tur.. big_smile  Som vanligt bjöd den på mycket nöje och massor av härlig vinter väg med fina farter.. big_smile  Tycker det är lite synd att det inte är fler som hänger med.. sad

Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.

Sierrafreaket
56 Inlägg
11 december 2010
elof_power skrev:
Hemma efter en skogs tur.. big_smile  Som vanligt bjöd den på mycket nöje och massor av härlig vinter väg med fina farter.. big_smile  Tycker det är lite synd att det inte är fler som hänger med.. sad

hur många var ni ikväll? måste hänga med nån dag!

driving my sierra sideways like its supposed to!

145 Inlägg
12 december 2010
Brorsan: vi var bara 2.. sad  men det gick ju fint.. smile

Meister
6 763 Inlägg
German Engineering
9 083 Inlägg
12 december 2010
camaro67 skrev:
På café järnvägsgatan 22.

CarpeDiem skrev:
Vart i Örebro brukar ni träffas? Jag kommer gärna förbi när man har tid över smile

Tack så mkt smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

145 Inlägg
16 december 2010
Någon som vill bli med på skogs tur i helgen.? lördag kväll/natt är väl det som jag tycker låter lämpligast.? om det finns några som är sugna så kan vi ju mellan landa hemma hos mig dricka lite glögg (alko fri) kaffe och mumsa pepparkakor (kanske korv med bröd oxå?). Pma gärna eller skriv här i tråden, finns det folk med fina vägar att besöka så är jag sugen på att följa.

615 Inlägg
16 december 2010
elof_power skrev:
Någon som vill bli med på skogs tur i helgen.? lördag kväll/natt är väl det som jag tycker låter lämpligast.? om det finns några som är sugna så kan vi ju mellan landa hemma hos mig dricka lite glögg (alko fri) kaffe och mumsa pepparkakor (kanske korv med bröd oxå?). Pma gärna eller skriv här i tråden, finns det folk med fina vägar att besöka så är jag sugen på att följa.

mycket möjligt om jag hinner bygga nytt avgassystem på sierran eftersom det flög av sist jag var ute, sen får vi se om jag hinner sätta på nån kofångare fram eftersom den också flög av tongue

Let's stance!

145 Inlägg
16 december 2010
SNL skrev:
mycket möjligt om jag hinner bygga nytt avgassystem på sierran eftersom det flög av sist jag var ute, sen får vi se om jag hinner sätta på nån kofångare fram eftersom den också flög av tongue

Kospoiler e väl dumt att ha..? Då laddar man ju inte som man bör.. tongue hahaha
Näää men vore jätte kul att få med dig ut i skogen oxå.. smile Pmar Mötes plats och tid under morgondagen.

597 Inlägg
16 december 2010
SNL skrev:
elof_power skrev:

haha den var rolig den:P

#silence i kill you#

615 Inlägg
16 december 2010
Tirkedal skrev:
SNL skrev:
elof_power skrev:

haha, kofångarförstörare tongue

Let's stance!

597 Inlägg
16 december 2010
SNL skrev:
Tirkedal skrev:
SNL skrev:

haha, kofångarförstörare tongue

haha inte mitt fel att han blev rädd ^^

#silence i kill you#

Sök