1532
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Unknown_Orebro
15 september 2011
SNL skrev:
JFU104 skrev:
Synd att jag inte heller kunde medverka trots att det var jag som kontaktade na från första början hmm

Lugnt, Mr. Okänd Hackspett tog nog åt sig äran i vanlig ordning ska du se wink

Ok och vad menar du med detta??

Jag var tydlig med att det inte var vi som startade städningen, NA var där för att dem fått in ett anonymt tips till redaktionen.

Alla namn på de som startade detta är skickat till NA för att ytterligare förtydliga att det inte var Unknown som anordnat detta.

Unknown_Orebro
15 september 2011
JFU104 skrev:
Synd att jag inte heller kunde medverka trots att det var jag som kontaktade na från första början hmm

Det är bara du dyker upp nu på Söndag även om inte NA är där då, jag ska försöka prata med fastighetsägaren och se om dem har möjlighet att komma förbi.

JFU104
15 september 2011
Woodpecker skrev:
SNL skrev:
JFU104 skrev:

Lugnt, Mr. Okänd Hackspett tog nog åt sig äran i vanlig ordning ska du se wink

Ok och vad menar du med detta??

Jag var tydlig med att det inte var vi som startade städningen, NA var där för att dem fått in ett anonymt tips till redaktionen.

Alla namn på de som startade detta är skickat till NA för att ytterligare förtydliga att det inte var Unknown som anordnat detta.

Väldigt tråkigt att dom bara tog ett anonymt tips på allvar, jag lämnade nämligen både för-, efternamn och telefonr. Satt och ringde runt i flera dagar och försökte få tag i nån.

JFU104
15 september 2011
Woodpecker skrev:
JFU104 skrev:

Det är bara du dyker upp nu på Söndag även om inte NA är där då, jag ska försöka prata med fastighetsägaren och se om dem har möjlighet att komma förbi.

Det handlar inte om att jag vill roffa åt mig äran för allting, för en sån person är jag verkligen inte. Det var ju inte bara jag som städade.
Tycker bara att det är tråkigt när man anstränger sig och blir bortglömd.
Jag bor liksom inte ens i Örebro överhuvudtaget, utan är på väg att flytta dit.
Jag åker 10mil för att vara med och städa på mässan, som jag bara varit på vid ett fåtal tillfällen.
Min tanke var inte riktigt att det skulle bli såhär som det blev, men jag hänger med och städar endå.

Unknown Örebro
291 Inlägg
16 september 2011
Låter som att målet med denna grej var att komma med i tidningen, verkar som att man inte ska kunna ställa upp iaf! Men men dom som bryr sig åker dit och städar som vanligt. Jag bryr mig inte om tidningen eller tv 4 kommer dit, viktigaste är väl att man ska kunna Åka ut med bilen och ha någon samlingsplats eller har jag fel? Men men man kanske ska ge fan i allt!!

JFU104
16 september 2011
_Dalle_ skrev:
Låter som att målet med denna grej var att komma med i tidningen, verkar som att man inte ska kunna ställa upp iaf! Men men dom som bryr sig åker dit och städar som vanligt. Jag bryr mig inte om tidningen eller tv 4 kommer dit, viktigaste är väl att man ska kunna Åka ut med bilen och ha någon samlingsplats eller har jag fel? Men men man kanske ska ge fan i allt!!

läs vad folk skriver nästa gång innan du skriver så töntigt.

Unknown_Orebro
16 september 2011
Ny tråd skapad för "Städträffarna"

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=226290

Unknown Örebro
291 Inlägg
16 september 2011
JFU104 skrev:
_Dalle_ skrev:

läs vad folk skriver nästa gång innan du skriver så töntigt.

Vad är det då det bråkas om? Det låter som det skrev jag!!  Men men skit samma vem bryr sig. jag åker dit för att jag tyckte det var en mycket bra ide som ni hade! 

" Tycker bara att det är tråkigt när man anstränger sig och blir bortglömd. "

Menade du med detta då? Vi vet alla vad som startade detta!

GREASEMONKEY
822 Inlägg
16 september 2011
Det är väl bra att tidningen kommer dit och skriver om det, så folket i staden ser att bilentusiasterna bryr sig om staden dom vill ha sina bilträffar i.

Mvh S.Österdahl

36 Inlägg
18 september 2011
770_EVOLVE skrev:
Det är väl bra att tidningen kommer dit och skriver om det, så folket i staden ser att bilentusiasterna bryr sig om staden dom vill ha sina bilträffar i.

+1wink

Inget är omöjligt, det tar bara lite längre tid...

135 Inlägg
21 september 2011
nu har det skrivits mkt skit här sista tiden.. va sägs om en sista liten träff innan man ställer in bilen.. lörd vid bauhaus kanske. 18-19 nån gång när de fortf är lite ljust ute.. snacka lite skit och dra vidare efter en sväng och ta en kaffe vid eurostop lr så.. nån??

zputnic
22 september 2011
Tjo, kommer nog förbi en snabbis smile

295 Inlägg
22 september 2011
Rally tävlingar i Askersund nu i helgen.. bra priser på diverse grejjer som olja extraljus m.m på rejmes.. för den som är intresserad!

GREASEMONKEY
822 Inlägg
22 september 2011
Mumma, kanske man skulle köpa lite olja då =P hur mycket rabatt kommer dom ha ?

Mvh S.Österdahl

1 231 Inlägg
22 september 2011
770_EVOLVE skrev:
Mumma, kanske man skulle köpa lite olja då =P hur mycket rabatt kommer dom ha ?

brukar vara rätt bra priser smile

295 Inlägg
22 september 2011
vet inte exakt men det är väldigt bra rabatter!! fösta start lördag tongue ska bli skoj!!

829 Inlägg
2 oktober 2011
Blir det ingen sista träff? Hade varit kul med en absolut sista lite större träff innan snön fallit till marken,och banar väg för alla sladdare.

251 Inlägg
2 oktober 2011
Scoore skrev:
Blir det ingen sista träff? Hade varit kul med en absolut sista lite större träff innan snön fallit till marken,och banar väg för alla sladdare.

Det var väll träff i mitten på oktober förra året vid Media Markt, varför inte köra en sånn i år också?

829 Inlägg
2 oktober 2011
Sers skrev:
Scoore skrev:

Det var väll träff i mitten på oktober förra året vid Media Markt, varför inte köra en sånn i år också?

Ja det stämmer. Den träffen var rätt lyckad med vill jag påstå med tanke på Hur många bilar som kom dit smile

Jag är väldigt på med en sån träff igen,så kanske man kan få visa sin bil till intresserade av den "klassen" även,och sen ställa den för vintern,då den Icke vill köras då.

1 926 Inlägg
4 oktober 2011
Scoore skrev:
Sers skrev:
Scoore skrev:

Ja det stämmer. Den träffen var rätt lyckad med vill jag påstå med tanke på Hur många bilar som kom dit smile

Jag är väldigt på med en sån träff igen,så kanske man kan få visa sin bil till intresserade av den "klassen" även,och sen ställa den för vintern,då den Icke vill köras då.

Jag är också väldigt sugen på en sista träff av modell större.

Med mycket gummirök oavsett bil.. En lattjo avslutning på året mao. smile

Sök