4399
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

597 Inlägg
9 maj 2012
Jimi skrev:
vart? i örebro lr?

Japppp i örebro

#silence i kill you#

597 Inlägg
9 maj 2012
williamk skrev:
Fint!
På CV igen eller? smile

Bänken kommer stå på cv , sen om hela träffen är där har vi inte bestämmt än

#silence i kill you#

(Evo61Scandinavia, HOODERS, StaticVikings)
164 Inlägg
9 maj 2012
JFU104 skrev:
Knas-n skrev:
Det var en del bilar på mässan ikväll....
http://www1.garaget.org/gallery/images/ … _large.jpg

Det här skulle kunna vara en bra bild att skicka till kommunen som bevis för hur stort motorintresset faktiskt är och att det skulle vara bra att ha någonstans att hänga.

om du tittar på skräpet så är det ju därför kommunen inte vill ha oss där... men jag förstår dom för det ser faktiskt helt förjävligt ut där dagen efter en kväll som den där..

ceo för evo61 scandinavia, StaticVikings & Hooders

Den med lägst bil vinner
617 Inlägg
9 maj 2012
alltså får alla bilar komma i år? smile

man blir aldrig klar med en bil, man får alltid nya ideér ;)

692 Inlägg
9 maj 2012
igentligen har ja aldrig fattat vad problemet är för folk ? man åker dit pratar  dricker till visst del  o har kul inga problem . men så kommer folk o kaster sin skit runt om kring sig och beter sig som idioter  dricker o ska sloss med allt o alla vad äre för fel på er : O? plocka upp efter er o drick inte mer en ni klarar av o bråka inte med folk .

kör så de ryker:D om det inte ryker gasa lite till då:D:P

692 Inlägg
9 maj 2012
håller på att tittar på ny träff platts åt folk så man slipper dessa personer som håller på såhär . kanske har hittat ett ställe men ska undersöka lite smile

kör så de ryker:D om det inte ryker gasa lite till då:D:P

164 Inlägg
9 maj 2012
ang. skräpet på mässan.. det är ju "bara" de förbannade bonnjävlarna som åker runt i den mest söndersupna, sparkade, hoppade träskpaddeliknande till bil och 15åriga målbrottstalande a-traktor-raggare med fulla fjortisar som skitar ner och lever jävel på fyllan.. Förslagsvis kan man väl hitta ett nytt ställe för oss som vill slippa skiten? Slänger någon skräp på backen där kommer det både synas väl och han/hon få veta det av alla oss andra som vill slippa få skit för det.. för jag är så trött på mässan, vidriga människor och dess nerskräpande så jag motvilligt åker dit och möter mina vänner längre.. det var fan annat förr.. får ju fan skämmas

Das Auto
455 Inlägg
9 maj 2012
Jimi skrev:
ang. skräpet på mässan.. det är ju "bara" de förbannade bonnjävlarna som åker runt i den mest söndersupna, sparkade, hoppade träskpaddeliknande till bil och 15åriga målbrottstalande a-traktor-raggare med fulla fjortisar som skitar ner och lever jävel på fyllan.. Förslagsvis kan man väl hitta ett nytt ställe för oss som vill slippa skiten? Slänger någon skräp på backen där kommer det både synas väl och han/hon få veta det av alla oss andra som vill slippa få skit för det.. för jag är så trött på mässan, vidriga människor och dess nerskräpande så jag motvilligt åker dit och möter mina vänner längre.. det var fan annat förr.. får ju fan skämmas

+100

Volvoskadad
6 017 Inlägg
164 Inlägg
9 maj 2012
Volvo_Mannen skrev:
Vem vill ens hänga på mässan?

precis... vad har det skapat för rykte egentligen.. var du med för 7-8 år sen? Mässan är fortfarande kvar, men bra intresserade bilfolk har ju blivit undanskuffade av svineriet. Tro fan att folk skäms för att "åka till mässan"

Volvoskadad
6 017 Inlägg
9 maj 2012
jo de var väl bättre förr, men man har växt ifrån de där också. Finns annat kul att göra på helgkvällar

Jonas

395 Inlägg
9 maj 2012
olivernilsson skrev:

Alla bilar med det där "lilla extra" wink

SWEDISH MOTOR gänget har tagit ett bättre beslut iår.... Förra året hade vi ett sammarbete med Tysk/JDM vilket fungerade riktigt bra.... nu vill vi utvecklas och ha fler träffar och kanske dela ut ett pris ! big_smile

Klicka här SWEDISH MOTOR Träffen 2012-05-26, OBS!! bänka din bil på träffen
SWEDISH MOTOR Facebook

597 Inlägg
9 maj 2012
olivernilsson skrev:

som viiic skrev:)
Senast redigerat av Tirkedal (9 maj 2012)

#silence i kill you#

Medläääääm!
160 Inlägg
SÄNK MER!
389 Inlägg
9 maj 2012
även jag håller med om nedskräpningen på mässan. och jag åker i en bil som anses vara en i dessa bonndrägg.. men det är ju inte så svårt att lägga det skräpet som blir i bilen tills det finns en soptunna i närheten..

17 Inlägg
9 maj 2012
johanisraelsson skrev:
Vårmönstringen i Linde på lördag, någon som ska dit? smile

Om vädret är bra så åker jag nog dit en sväng:) iallafall på cruisingen.

Den med lägst bil vinner
617 Inlägg
9 maj 2012
Tirkedal skrev:
olivernilsson skrev:

som viiic skrev:)

Där ser man wink min klassas kanske inte då smile hehe

man blir aldrig klar med en bil, man får alltid nya ideér ;)

Unknown Örebro
291 Inlägg
9 maj 2012
Jimi skrev:
JFU104 skrev:
Knas-n skrev:
Det var en del bilar på mässan ikväll....
http://www1.garaget.org/gallery/images/ … _large.jpg

Det här skulle kunna vara en bra bild att skicka till kommunen som bevis för hur stort motorintresset faktiskt är och att det skulle vara bra att ha någonstans att hänga.

om du tittar på skräpet så är det ju därför kommunen inte vill ha oss där... men jag förstår dom för det ser faktiskt helt förjävligt ut där dagen efter en kväll som den där..

Tänkte bara tillägga att det är privatägt så kommunen har inget med det att göra. Ägaren är själv intresserad av bilar och tycker att det skulle vara kul om det kunde bli en samlingsplats utan nedskräpning!

236 Inlägg
10 maj 2012
Varför inte säga till dom att ta upp skiten igen?
Spelar ingen roll vart bilfolk börjar hänga för det kommer ser likadant ut.. (tyvärr)

Sök