2120
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

22 Inlägg
12 augusti 2012
Albin_V8 skrev:
Konstigt när det var traktorträff på mässan igår.
Åkte ett varv på mässan efter Open, såg förjävligt ut o bara massa drägg så drog hemåt..

Du är ju en av dom du kallar dräggen!

Das Auto
455 Inlägg
12 augusti 2012
Roobs skrev:
Albin_V8 skrev:
Konstigt när det var traktorträff på mässan igår.
Åkte ett varv på mässan efter Open, såg förjävligt ut o bara massa drägg så drog hemåt..

Du är ju en av dom du kallar dräggen!

+1 Tänkte skriva det förut.

64 Inlägg
12 augusti 2012
Tycker det är fel att bara säga att det är epa killar/tjejer som grisar ner!

Das Auto
455 Inlägg
12 augusti 2012
unquattro skrev:
Tycker det är fel att bara säga att det är epa killar/tjejer som grisar ner!

Det kan låta fel, men ACK så sant det är! Usch

829 Inlägg
12 augusti 2012
Ser dock inte att det står att det var epagänget som skräpade ner. Kan nästan garantera dock att det är sanningen i detta fallet. Stöööört mycket traktorer överallt och minderåriga som är/spelar fulla.

64 Inlägg
12 augusti 2012
Vist kan det vara så men var där och såg även att det var ganska många öl burkar som ramlade ur vanliga bilar också å då talar jag inte enbart om volvo 240 eller 740.... men men kan ha fel på synen också

135 Inlägg
12 augusti 2012
tycker även vissa ska tänka sig för hur man kör i närheten av folk och bilar.. bara för de kanske är race behöver inte "bertil" i mammas\pappas lånade bil eller "gustav" med sin "ferrari" köra fullt bland folk och bilar!!!

(Evo61Scandinavia, HOODERS, StaticVikings)
164 Inlägg
12 augusti 2012
ellerhur, vem fan är idioten i evon som körde olovligt nära min kompis i sinnesrubbad hastighet??!???!?!?! Skulle seriöst vilja veta vem den är.. !

EDIT: det var vid gamla E18 (efter sista racet på Örebro Open).. den som vet vem han/hon är, eller den som känner sig träffad får gärna ta kontakt!
Senast redigerat av Jimi (12 augusti 2012)

ceo för evo61 scandinavia, StaticVikings & Hooders

983 Inlägg
12 augusti 2012
Det finns idioter till allt.
Vart ju slagsmål över småsaker och det mesta ballade ur. åkte hem vid typ 23 tiden för folk började kladda på bilen och ville att ja skulle lira musik... vet inte hur mkt mer det vart efter men va en ganska misslyckad träff ur min synvinkel !

-->*Persson*<--
287 Inlägg
12 augusti 2012
Personligen tyckte jag de va skit kul att snuten va där. För alla såg skit rädda ut :p

"Drive It Like You Hate It"

155 Inlägg
12 augusti 2012
Jimi skrev:
ellerhur, vem fan är idioten i evon som körde olovligt nära min kompis i sinnesrubbad hastighet??!???!?!?! Skulle seriöst vilja veta vem den är.. !

EDIT: det var vid gamla E18.. den som vet vem han/hon är, eller den som känner sig träffad får gärna ta kontakt!

Vet inte vem det var, trodde det skulle gå åt helvete efter första snurren..

Snyggast Behöver inte Vara Bäst!
Syns du inte, finns du inte!

164 Inlägg
12 augusti 2012
Albin_V8 skrev:
Jimi skrev:

EDIT: det var vid gamla E18.. den som vet vem han/hon är, eller den som känner sig träffad får gärna ta kontakt!

snurr? talar vi om samma snubbe ?

155 Inlägg
12 augusti 2012
Jimi skrev:
Albin_V8 skrev:
Jimi skrev:

snurr? talar vi om samma snubbe ?

Hmm vet ej. Stog ju en Evo ivägen när ett race skulle köras? Nån sprang o hämta nycklarna, hoppa in i bilen, snurra två varv o drog förbi alla i ganska hög hastighet?

Snyggast Behöver inte Vara Bäst!
Syns du inte, finns du inte!

-->*Persson*<--
287 Inlägg
12 augusti 2012
Färg på evon?

12 augusti 2012
PerssonTheKung skrev:
Färg på evon?

Den som snurra vid starten! Var grå/silverfärgad!

Love the life you live, live the life you love

-->*Persson*<--
287 Inlägg
12 augusti 2012
Då äre ju inte så svårt å få fram vem killen är... smile

164 Inlägg
12 augusti 2012
ok, såg den inte när han snurra vid starten,. vart bara jääävligt förbannad när han svischa förbi i typ 100blås 20cm från min polare och sedan höll på att köra på nån tjej längre bort.. Det sjukaste är att han vände vid rondellen och kom tillbaka precis lika fort..

164 Inlägg
12 augusti 2012
det var en evo 2 eller 3, kan inte dom så bra, men silverfärgad eller liknande färg vill jag också minnas

829 Inlägg
12 augusti 2012
Stämmer. Evo 2 eller 3. silver/grå.. "du står i vägen,flytta på dig" = lägger en jävel till spinnloss och utan kontroll alls såg det ut som..sen en jävla sula förbi all publik och parkerade bilar.. Skäms!

219 Inlägg
13 augusti 2012
kan ju tillägga att killen var alkoliserad.

Sök