Det är inte ofta jag skriver här och inte häller finner jag det roande med "street race" men ni som nu klagar på hur folk kör vad f*n gör ni där.? Olagliga nattliga "race" kommer alltid dra med slöder eftersom dom just är olagliga. Jag anser såklart att berusade absolut inte ska köra bil det är inget försvarstal alls till någon men de som är med på olagliga aktiviteter bör förstå att sånt här kan hända. Vill ni undvika sånt så bör ni åka på de lagliga "race" som faktiskt anordnas ibland och bojkotta de olagliga för att på det sättet öka acceptansen hos "svenssons" genom att slödret försvinner ifrån gatan och hålls på lagliga platser ist.
Ang svineriet på mässan så har det väl klagats i närmare 500 inlägg på det nu och det händer ju inget. Ingen som funderar på att även där starta en förening för de som vill vara på "träffar" på mässan. Som helt enkelt städar på morgonen efter med ett klassiskt rullande schema?
Jag själv kanske vågar visa mig där 4-5 gånger/år och finner personligen inte alls stort nöje i att se folk grisfulla bland både väldigt fina bilar och även "Skrothögar" som knapt kan stå upp. Men samtidigt så håller jag mig borta ifrån mässan då och träffar de likasinnade på gårdsplanen hemma ist eller garage eller hemma hos vänner.
Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.