1683
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Inofficiell Alkoholkontrollant.
451 Inlägg
17 augusti 2012
Påtal om dåliga träffar och sånt.
Finns ju vissa som uppskattar att det faktiskt händer något överhuvutaget. Oavsett om det är litet eller misslyckat.

Och givetvis kan även jag som inte är härifrån säga att det är skitkul att det händer något.
Tycker faktiskt att dom träffar/utställningar/andra tillställningar jag varit på sen jag flyttade hit har varit kanon. Och tycker att ni som anordnar allt ska fortsätta med det!

Det handlar inte om hur fort man kör, utan attityden när man glider.

829 Inlägg
17 augusti 2012
Jag är Eskilstunabo,och har inga problem med örebros träffar. tar inte i med skitmycket FOLK. bilar däremot är en annan femma,men det är inte alls dåligt med bilar heller för den delen.

Som sagt. Dra ihop en tysk/jdm så är jag nog på.

-->*Persson*<--
287 Inlägg
17 augusti 2012
tänk på när ni diskuterar träffar, det är inte ÖREBROARNA som dräggar, det är odensbacken å dom runt örebro som svinar, och i örebro finns det inte så mkt bilfolk pga alla jävla politiker å skit som sätter käppar i hjulen för oss. plus att det är så mkt drägg som kommer till örebro så att polisen tröttnat, å gör som rassisterna: drar alla över en kant!

"Drive It Like You Hate It"

Meister
6 763 Inlägg
18 augusti 2012
PerssonTheKung skrev:
tänk på när ni diskuterar träffar, det är inte ÖREBROARNA som dräggar, det är odensbacken å dom runt örebro som svinar, och i örebro finns det inte så mkt bilfolk pga alla jävla politiker å skit som sätter käppar i hjulen för oss. plus att det är så mkt drägg som kommer till örebro så att polisen tröttnat, å gör som rassisterna: drar alla över en kant!

Är du dum på riktigt? Garanterat folk från Örebro stad som svinar lika mycket som folk från landet. Och när blev du så jävla fin i kanten? När jag tänker på dig så tänker jag på den värsta raggargrisen någonsin...

(Evo61Scandinavia, HOODERS, StaticVikings)
164 Inlägg
18 augusti 2012
det här är fan pinsamt.. ni beter er ju som en bunt barnrumpor allihop.

ceo för evo61 scandinavia, StaticVikings & Hooders

135 Inlägg
18 augusti 2012
kanske dags att döpa om den här tråden till skitsnack i örebro ist.. eller ta bort och börja om!!

-->*Persson*<--
287 Inlägg
18 augusti 2012
någon av er data kunniga kan ju starta en ny tråd smile personligen är jag värdelös på datorer...

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
18 augusti 2012
Att gå in och läsa här känns ibland bara tragiskt. hmm

Att kasta skit på andra för nedskräpningen är ingen lösning - ta hand om ert eget och säg till de ni ser skräpar ner på plats. Ingen vill ha glas i sina egna däck, och när folk förstår det så tänker de lite längre.

Att ha träffar för unika bilmärken i en stad med totalt 200(?) intresserade om man tar med alla - vad är vitsen?
Är det viktiga att säga att Ferrari, Lamborghini, Lotus och liknande inte är tillåtna? De bilar som OM de skulle dyka upp har allt folk runt sig...

Jag säger inte att det är fel med märkesträffar, långt ifrån. MEN om man har märkesträffar på lokal nivå blir de begränsade och det kommer mindre folk - och om jag förstått det rätt av tråden vill folk se mycket folk ute.

Om någon har orken att anordna träffar skulle jag rekommendera att snegla på västeråsträffarna. Bara ut med reklam en månad innan och 3gånger per år. Ett enkelt koncept där grupper som kör samma bilmärke ofta samlar sig innan och parkerar bredvid varandra.

Jag säger inte att det är det enda sättet, eller ens rätt sätt - men det är ett fungerande sätt om man vill ha ut mycket folk.
Och får man ut mycket folk som sköter sig så kommer de som svinar lära sig.
Se bara på powermeet med alla de raggarna (som alla gnäller över) - för 5-10år sedan kastades allt överallt, nu är det tydligare att det felbeteendet inte accepteras och senaste 2åren har jag inte sett en enda glasflaska som medvetet kastats på vägen (såg ca 1 per km för 5år sedan). Så visar man bara hur man vill att det ska vara så kommer lösningen förr eller senare.

Lycka till ni som har ork. smile
Och lägg ner stridsyxorna, ingen mår bra av att vara sur. smile

829 Inlägg
18 augusti 2012
wow..tror jag tar bort prenumerationen på tråden nu

198 Inlägg
18 augusti 2012
jag med orka med

Scoore skrev:
wow..tror jag tar bort prenumerationen på tråden nu

219 Inlägg
18 augusti 2012
tydligen så är det inte värt att hålla träffar i örebro, eller liknande då alla skyller ifrån sig, när vi försöker samordna ett gäng som städar upp osv är det ingen som bryr sig, men här inne klagar ni som fan, nä tack o gonatt... /unsubscribed

JFU104
18 augusti 2012
sirmiro skrev:
Att gå in och läsa här känns ibland bara tragiskt. hmm

Att kasta skit på andra för nedskräpningen är ingen lösning - ta hand om ert eget och säg till de ni ser skräpar ner på plats. Ingen vill ha glas i sina egna däck, och när folk förstår det så tänker de lite längre.

Att ha träffar för unika bilmärken i en stad med totalt 200(?) intresserade om man tar med alla - vad är vitsen?
Är det viktiga att säga att Ferrari, Lamborghini, Lotus och liknande inte är tillåtna? De bilar som OM de skulle dyka upp har allt folk runt sig...

Jag säger inte att det är fel med märkesträffar, långt ifrån. MEN om man har märkesträffar på lokal nivå blir de begränsade och det kommer mindre folk - och om jag förstått det rätt av tråden vill folk se mycket folk ute.

Om någon har orken att anordna träffar skulle jag rekommendera att snegla på västeråsträffarna. Bara ut med reklam en månad innan och 3gånger per år. Ett enkelt koncept där grupper som kör samma bilmärke ofta samlar sig innan och parkerar bredvid varandra.

Jag säger inte att det är det enda sättet, eller ens rätt sätt - men det är ett fungerande sätt om man vill ha ut mycket folk.
Och får man ut mycket folk som sköter sig så kommer de som svinar lära sig.
Se bara på powermeet med alla de raggarna (som alla gnäller över) - för 5-10år sedan kastades allt överallt, nu är det tydligare att det felbeteendet inte accepteras och senaste 2åren har jag inte sett en enda glasflaska som medvetet kastats på vägen (såg ca 1 per km för 5år sedan). Så visar man bara hur man vill att det ska vara så kommer lösningen förr eller senare.

Lycka till ni som har ork. smile
Och lägg ner stridsyxorna, ingen mår bra av att vara sur. smile

Kunde inte sagt det bättre själv! smile

Livsnjutare
1 707 Inlägg
18 augusti 2012
sirmiro skrev:

Du tänkte aldrig på det är nog precis därför dom vill dela upp det?
Annars är dom väl rädda att inte få någon uppmärksamhet själva tongue

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
19 augusti 2012
HereComesTrouble skrev:
sirmiro skrev:

Du tänkte aldrig på det är nog precis därför dom vill dela upp det?
Annars är dom väl rädda att inte få någon uppmärksamhet själva tongue

Det är nog grundtanken, problemet är bara att stan är för liten för att det ska kunna fungera. En bilträff med 20bilar blir det lätt på McDonalds parkering kl 0130 en fredagskväll. wink

228 Inlägg
20 augusti 2012
Är det några spontanträffar i veckorna? Jobbar i Pålsboda i veckorna o har inte så mycket att göra på kvällarna.

(Evo61Scandinavia, HOODERS, StaticVikings)
164 Inlägg
20 augusti 2012
inte så jätte mycket aktiviteter på just vardagar kanske... men det finns "Café Järnvägsgatan 22" som har eller hade en inriktning på bilintresserade människor på onsdagar.. men jag vet inte hur det är nu längre med det där.. men det kanske någon annan kan svara på

ceo för evo61 scandinavia, StaticVikings & Hooders

829 Inlägg
20 augusti 2012
Det cafét är inte aktivt längre på det sätt som var förr,utan är andra ägare där nu.

-->*Persson*<--
287 Inlägg
24 augusti 2012
Händer det någe ikväll?

64 Inlägg
24 augusti 2012
Kanske skulle rulla en sväng igenom stan

-->*Persson*<--
287 Inlägg
26 augusti 2012
Efter västerås träffen igår fick jag lite ideer, om man lyckas fixa så man får ha en träff på "ikea" parkeringen, med lek ruta osv. Finns de någe intresse av de?

Sök