Att gå in och läsa här känns ibland bara tragiskt.

Att kasta skit på andra för nedskräpningen är ingen lösning - ta hand om ert eget och säg till de ni ser skräpar ner på plats. Ingen vill ha glas i sina egna däck, och när folk förstår det så tänker de lite längre.
Att ha träffar för unika bilmärken i en stad med totalt 200(?) intresserade om man tar med alla - vad är vitsen?
Är det viktiga att säga att Ferrari, Lamborghini, Lotus och liknande inte är tillåtna? De bilar som OM de skulle dyka upp har allt folk runt sig...
Jag säger inte att det är fel med märkesträffar, långt ifrån. MEN om man har märkesträffar på lokal nivå blir de begränsade och det kommer mindre folk - och om jag förstått det rätt av tråden vill folk se mycket folk ute.
Om någon har orken att anordna träffar skulle jag rekommendera att snegla på västeråsträffarna. Bara ut med reklam en månad innan och 3gånger per år. Ett enkelt koncept där grupper som kör samma bilmärke ofta samlar sig innan och parkerar bredvid varandra.
Jag säger inte att det är det enda sättet, eller ens rätt sätt - men det är ett fungerande sätt om man vill ha ut mycket folk.
Och får man ut mycket folk som sköter sig så kommer de som svinar lära sig.
Se bara på powermeet med alla de raggarna (som alla gnäller över) - för 5-10år sedan kastades allt överallt, nu är det tydligare att det felbeteendet inte accepteras och senaste 2åren har jag inte sett en enda glasflaska som medvetet kastats på vägen (såg ca 1 per km för 5år sedan). Så visar man bara hur man vill att det ska vara så kommer lösningen förr eller senare.
Lycka till ni som har ork.

Och lägg ner stridsyxorna, ingen mår bra av att vara sur.