3507
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

102 Inlägg
18 oktober 2008
ja vi åker ut, hon ä ju nytvättad o allt idag big_smile.

3 390 Inlägg
19 oktober 2008
Några som gör något uppesittar -dagen ?   Vet att det är ett tag kvar tongue  men kanske kunde göra något utöver det vanliga.. en lite större träff ?

Hjulafton wink

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

563 Inlägg
19 oktober 2008
En liten intressekoll bara:
Jag har gått runt och tänkt på en sak idag och tänkte dra en liten intressekoll för detta.
Tanken var att ha "öppet hus" i vårat garage nångång i vinter typ jan/feb och visa bl.a projekten och sedan för att få en liten aktivitet i Örebro, kunna stå och utbyta idéer och projektprat. Ta en kopp kaffe och lalla runt lite i garaget..  Någon som skulle vilja det? Mvh Fredrik
Senast redigerat av DDESIGN (19 oktober 2008)

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet

296 Inlägg
19 oktober 2008
DDESIGN och WEDO, prata med varandra nu! big_smile

563 Inlägg
19 oktober 2008
taway skrev:
DDESIGN och WEDO, prata med varandra nu! big_smile

hahah jag pratar med alla Örebroare smile

3 390 Inlägg
19 oktober 2008
DDESIGN skrev:
Jag har gått runt och tänkt på en sak idag och tänkte dra en liten intressekoll för detta.
Tanken var att ha "öppet hus" i vårat garage nångång i vinter typ jan/feb och visa bl.a projekten och sedan för att få en liten aktivitet i Örebro, kunna stå och utbyta idéer och projektprat. Ta en kopp kaffe och lalla runt lite i garaget..  Någon som skulle vilja det? Mvh Fredrik

Jag skulle komma... Om man tog en uppsamling i stan ( typ mässan som vanligt) och sen begav oss till dig. Kollade projekt, kaffe, snack och sen kanske åka ut igen eller nått....

Förslag ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

563 Inlägg
19 oktober 2008
WeDo skrev:
DDESIGN skrev:

Jag skulle komma... Om man tog en uppsamling i stan ( typ mässan som vanligt) och sen begav oss till dig. Kollade projekt, kaffe, snack och sen kanske åka ut igen eller nått....

Förslag ?

AA precis det var väl nått sånt jag tänkte..
Har inte satt något datum eller nått men vi tar det när det börjar bli dags! Men kul att någon/några kanske är intresserade iaf! smile

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
19 oktober 2008
Intresse finns, men kan inte lova till 100% att jag kommer pga jobb och andra saker...

563 Inlägg
20 oktober 2008
sirmiro skrev:
Intresse finns, men kan inte lova till 100% att jag kommer pga jobb och andra saker...

Nej precis det kommer väl inte passa alla. Men jag har väl tänkt en helg på kvällen i typ jan/feb.
Och då kan man ju göra som WeDo sa: Samåka! big_smile och fortsätta ut på gatorna i Örebro senare!

neckwomen_88
20 oktober 2008
låter ju kalastrevligt!

kanske man t.o.m vågar visa nyllet och säga hej till folket!

Unknown_Orebro
20 oktober 2008
DD jag dyker upp om jag inte jobbar men det är ju så nära mitt hem så det är klart jag kommer!!! skicka ett sms eller ett PM om tiden bara!!

Mvh Woody

296 Inlägg
20 oktober 2008
Jag kommer väldigt gärna och kikar även om jag röjer min identitet smile Blir dock med buss eller cykel smile

Montör
34 Inlägg
20 oktober 2008
DDESIGN skrev:

Jaha, ska vi ha öppet hus i garaget nu också!
kanske dags att hitta rätt bil att skruva med i vinter då smile

563 Inlägg
20 oktober 2008
k1mpah skrev:
DDESIGN skrev:

Ja precis Kim, nu får du hitta nått!
Lennie kände sig stressad när jag frågade han om idéen! =P hahah

Montör
34 Inlägg
20 oktober 2008
DDESIGN skrev:
k1mpah skrev:
DDESIGN skrev:

Ja precis Kim, nu får du hitta nått!
Lennie kände sig stressad när jag frågade han om idéen! =P hahah

Jag har något på gång, men än så länge är det hemligt smile
Äsch, jag har ju lovat att hjälpa han, så vi ska nog få den där forden att se bra ut wink

295 Inlägg
20 oktober 2008
Nån  som har någe nummer till han i den gamla CRX en som åker runt ibland o gasar.. me nån röd grå lackad bil eller va den är me jätte små fälgar.. skulle vilja få tag på karn smile

563 Inlägg
20 oktober 2008
vw-mannen skrev:
Nån  som har någe nummer till han i den gamla CRX en som åker runt ibland o gasar.. me nån röd grå lackad bil eller va den är me jätte små fälgar.. skulle vilja få tag på karn smile

Jimmy heter han och jobbar på KeBe cykel o motor big_smile Leta där! '
(Jag har ingen aning om vem det är var lillbrorsan som visste.)

569 Inlägg
21 oktober 2008
Vet inte om det redan har skrivits om det, men, är det någon mer än jag som tänkte dyka upp på Örebro Motorshow i helgen?

http://www.orebromotorshow.se/

Björn J - Projekttråd V40

BioPower by MapTun
238 Inlägg
21 oktober 2008
gentoo skrev:
Vet inte om det redan har skrivits om det, men, är det någon mer än jag som tänkte dyka upp på Örebro Motorshow i helgen?

http://www.orebromotorshow.se/

Självklart...

Kommer stå och jobba där hela helgen tongue

Maptun #3 BioPower Inviduell

296 Inlägg
22 oktober 2008
Det där hade jag ingen aning om men det måste man ju kolla in även om jag tycker det var skitdyrt. Jag går nog dit på lördag.

EDIT: Verkar bara handla om någon Peter Sundfeldt och miljöbilar som det ser ut på hemsidan. Min bil äter ju priusar till frukost så jag vet inte om jag passar in smile
Senast redigerat av taway (22 oktober 2008)

Sök