4194
Sök

Meck Spel?

3 Inlägg
27 november 2007
Trådstartare
Tjena, många av er tycker säkert det jag frågar är skit blablabla.

Men undrar om det finns något "meck" spel? T.ex ett spel där man lär sig typ allt som finns i en bil osv.. Som bonniers trafikskola fast bara bilens innehåll....

takc...

en till fråga, om det finns något annat bra spel som Bonniers trafikskola ? linkande,, tack
Senast redigerat av bmw__m5 (27 november 2007)

Green Street Elite
676 Inlägg
27 november 2007
mulle meck bygger bilar wink hehe ne men jag har ingen aning hmm

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
27 november 2007
paradyne skrev:

lol

1 217 Inlägg
27 november 2007
paradyne skrev:

Precis vad jag tänkte lol

3 Inlägg
27 november 2007
Trådstartare
någon som är över 10 år som kan skriva seriösa svar?

Smålänning
7 887 Inlägg
27 november 2007
Tror faktiskt det finns. Har dock helt förträngt vad det heter.
Men om syftet är att lära dig meka så är du fel ute. Köp en riktigt billig bil och riv ner och sätt ihop igen.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
27 november 2007
twin_cam skrev:
Men om syftet är att lära dig meka så är du fel ute. Köp en riktigt billig bil och riv ner och sätt ihop igen.

precis... 
fan va har datorerna gjort me vissa barn??  haha.. lyssna på hur de låter:
jag vill lära mig mecka me bilar.. nån som vet nått bra data-spel?

lol

3 Inlägg
27 november 2007
Trådstartare
Är snart färdigutbildad personbils meck. så jag vet rätt mycket. Skadar dock inte att renya minnet.

Meister
6 763 Inlägg
27 november 2007
richardoo290 skrev:
twin_cam skrev:

precis... 
fan va har datorerna gjort me vissa barn??  haha.. lyssna på hur de låter:
jag vill lära mig mecka me bilar.. nån som vet nått bra data-spel?

lol

Hehe sant. Nee men köp en volvo 2/740 och riv del för del. Och ha någon som du kan prata med om det kör ihop sig

SKÅNING
1 215 Inlägg
27 november 2007
det finns ett iaf gear head garage vet ej var man hittar det hade det ett tag inte så jävla seriöst spel men men och det är på engelska och det är ju inte fel lära sig vad saker heter på utrikiska ibland har man nytta av det när man renoverar/jobbar på verkstad
Senast redigerat av volvo_raggaren (27 november 2007)

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

557 Inlägg
27 november 2007
Jag pluggar också till Personbilsmeck och vi kör ett program i skolan "kmr inte ihåg vad det heter" men i det "Spelet" kmr det in en kund med fel på sin bil och då ska man försöka lösa problemet på en massa olika sätt. Felsökning osv, det kan vara allt från ABS problem till motorras. Riktigt bra och samtidigt kul program för den som vill lära sig.

//Jerry

1 353 Inlägg
27 november 2007
Monster garage finns ju som spel också wink
inte världens seriösaste spel det heller, men faktiskt rätt kul smile

There's no replacement for displacement

586 Inlägg
28 november 2007
Red line racing?

Har för mig att det hette så... där får man pyssla ihop det mesta i en bil, sedan ut å köra... eller vad man nu vill göra...

307 Inlägg
28 november 2007
volvo_raggaren skrev:
det finns ett iaf gear head garage vet ej var man hittar det hade det ett tag inte så jävla seriöst spel men men och det är på engelska och det är ju inte fel lära sig vad saker heter på utrikiska ibland har man nytta av det när man renoverar/jobbar på verkstad

Har du någon aning hur man lyckas installera det?
Har försökt nu ett par gånger men det står bara att den zipar upp filer sen försvinner processen..

Körv
3 535 Inlägg
28 november 2007
SpotniX skrev:
Red line racing?

Har för mig att det hette så... där får man pyssla ihop det mesta i en bil, sedan ut å köra... eller vad man nu vill göra...

Redline: Street legal Racing tror jag de heter wink

Truckdriving Man

1 142 Inlägg
28 november 2007
då är ju street legal 2 bättre

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
28 november 2007
hup__ skrev:
volvo_raggaren skrev:

Har försökt nu ett par gånger men det står bara att den zipar upp filer sen försvinner processen..

Det är inte en iso-fil du sitter och packar upp ??  lol

Eller e det kanske en hel massa små rar-filer ??

Låter iaf som om det är något sånt du gör tongue
Senast redigerat av TBOC_Razor (28 november 2007)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Mollllgan
28 november 2007
Jag har aldrig kunnat ett smack om bilar.. Men jag gjorde som twin_cam nämde.
Köpte en 5000:- bil och drog till biltema o skaffade mig en gör det själv bok från Haynes
eller hur det nu stavas... Jag fick ihop det mesta iaf..  Nått spel vet jag inte alls.. Men seriöst hade vatt kul o gå lös med vinkelslipen på bilen.. Hahhahaahahah KOmmer det ett sådant spel så säg till mig..smile

Tom kanske kan bli ett stort lan på Dreamhack.. *lol*

Ha det gött....yikes

307 Inlägg
28 november 2007
TBOC_Razor skrev:
hup__ skrev:
volvo_raggaren skrev:

Nej tongue
Det är en förinstallationsuppackning som det brukar vara ibland, och efter att den då har packat upp dom temporära filerna så ska installationsprogrammet starta direkt. ^^

113 Inlägg
28 november 2007
hup__ skrev:
TBOC_Razor skrev:
hup__ skrev:

Nej tongue
Det är en förinstallationsuppackning som det brukar vara ibland, och efter att den då har packat upp dom temporära filerna så ska installationsprogrammet starta direkt. ^^

Annars har jag det spelet ngnstans har jag för mig, e nog inte så stort heller går nog att skicka över msn.

Sök