3063
Sök

Beröm till Motornord!

348 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
Till skillnad från alla klago trådar vill jag berömma.

På jakt efter en kamremsats till min BMW (för att få ner prisetpå bytet), så hittade jag deras kamremsats i deras webshop på 825:-, ringde upp imorses, 2 signaler sen svar, pratar med en trevlig norrlänning, som varken var sur, vresig eller dryg (vilket brukar vara ett utbrett mönster bland BMW mekaniker har jag märkt), svarade på mina frågor och ett lycka till.

Beställde på internet, nån timme senare, ringer upp och säger att det kan ta tid för dom behöver beställa från december, bra att man får reda på! Denna gång en annan trevlig person med norrländsk dialekt, eftersom jag behöver remmen snart fick jag tyvärr avboka den.

Vill bara ge tummen upp och tacka för ett trevligt bemötande! Hade jag bott närmare hade jag kört dit bilen direkt! smile

//

BMW ägare, fortfarande på jakt efter kamremssats

9 108 Inlägg
28 november 2007
Ja det var nice att dom ringde upp och sa att det skulle ta tid.. Man hör alltför ofta bara negativ kritik smile

Själv har jag väntat flera månader på ett par backspeglar en gång (och ringde XX antal gånger) för att sedan få reda på att dom inte gick att få tag på.
Surfade in själv på en tysk sida och beställde, fick dom på en vecka. Tro fan företaget gick i konkurs (G2styling)

8 156 Inlägg
28 november 2007
Sånt där är kul! Det är ju inte alltför vanligt att man får ett så utmärkt bemötande.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Tomten
1 065 Inlägg
28 november 2007
var det Motornord sundsvall du prata med.
dom är mycket populära.
har inte handla så mycket av dom men dom är mycket hjälpsamma.

Thorssa
28 november 2007
Fast när det gäller Motor Nord så gäller det att man får prata med rätt person. De har en filur där som inte kan mycket, råkar man ut för honom får man be att få prata med någon annan så löser det sig! smile

Allmänt efterbliven
542 Inlägg
28 november 2007
Har beställt ett par gånger från motornord och har alltid varit extremt snabb leverans. Har kunnat hämta ut det på posten 2 dagar efter beställningen. smile

Hellre liten och rapp än stor och slapp
Min projekttråd (bmw 327 som ska kompressormatas)

348 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
Tomten skrev:
var det Motornord sundsvall du prata med.
dom är mycket populära.
har inte handla så mycket av dom men dom är mycket hjälpsamma.

Det är korrekt, Sundsvall var det.

Verkar ju inte som jag är ensam om att fått bra bemötande smile

RS
886 Inlägg
29 november 2007
Nä Motornord är trevliga, men tyvärr har dom inte så bra koll på hemsidan! Kanske har ändrats nu smile

Focus RS

2 594 Inlägg
29 november 2007
dom brukar inte ha så mycke å göra på dagarna så dom har kanske tid å ringa till sina kunder smile jämt när jag åker för bi eller är in så är det nästan alldrig nån där så dom har tid att ta hand om en som kund, och  dom är alltid hjälpsamma och trevliga

Sök