Audi A4 har skaffat sig ett grundmurat rykte i den mindre mellan klassen. nu är det dags för åttonde generationen och nu tas klivet definitivt in i premiumklassen. Poäng på en skala 1-10 allmänt ----9 prestanda--9 konfort-----8 säkerhet --9 ekonomi---8 Mycket bra betyg tycker jag, sammalagt 43 poäng Tre av de vassaste konkurenterna: BMW 330 xi ---------------------42 poäng Jaguard X-type 3,0 AWD ------39 poäng Mercedes C 280 Avantgarde --43 poäng vad tycker ni och vilken skulle ni vilja?
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
Jag hade valt en 330 efter mina erfarenheter med min A4.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Nya A4an lär skilja en hel del. Provkör när ni får tillfälle! FireTraxx, tråden handlar om 4wd-bilar. Om jag minns rätt är din en framkrafs. Äpple och päron....
Nya A4an lär skilja en hel del. Provkör när ni får tillfälle! FireTraxx, tråden handlar om 4wd-bilar. Om jag minns rätt är din en framkrafs. Äpple och päron....
Äsch, det är ju inte drivningen jag har haft problem med.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Däremot en krock
haha, jo till viss del. Men andra saker också.
Russel Crowe, Gladiator.
Det är ju att jämföra svenssonbilar med överklassbilar.. Klart man tar Jaggan!
idag ser jag inte jaguar som en överklassbil, det var det för 20 år sen men idag finns bilar som klassar sig i samma nivå som jaguar. Jaguar har sjunkit ner med sin prestanda tycker jag.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org