Jag FATTAR inte varför jag får 2or i betyg på bilen !?

klimpan
7 december 2007 · 2 600 Inlägg

håller me lite av orka bry sig huvudsaken är att man gillar bilen sj .

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
steifan DR!FTT3KN!K3R
7 december 2007 · 10 427 Inlägg

Bara kulörvalet ger ju en femma, så lite omotiverat med 2or.

Fel_xi
7 december 2007 · 211 Inlägg

Finns alltid avundsjuka typer som röstar lågt, bara o vänja sej wink

Mortalis VW-nörd?
7 december 2007 · 4 332 Inlägg

Orka bry sig om poäng...man köper väl en bil för att man själv vill vara nöjd med den, inte för att göra alla andra nöjda

Supratok Toker
7 december 2007 · 491 Inlägg

Fet bil du har, men finns ju folk som inte gillar amerikanare, då kan man inte rösta högt om man inte gillar dom. likaså dom som inte gillar japananre kan ju rösta högt på min..
Gå med i KAtegori elr. nominera din bil så slipper du 1or och 2or..
för mig att dom inte räknas då..

Men finns många avundsjuka..  Bara gilla läget tyvärr!

Men som sagt, I ladmire your car !  :]

Toker Jr 081102
bmx
7 december 2007 · 7 100 Inlägg

cherylee skrev:
jag tycker att det e helt fjantigt me röster.. varför ens ha det?
helnördigt..

tex, folk röstar 2or på din bil men en del röstar 5or på min bil... :S hur kommer d sig.. min bil e garanterat inte ens värd en femma liak mkt som din bil itne e värd en 2:a..

sluta bara bry dig om några ynka poäng

precis som ja skrev,det är bara kack med betygs grejen!!!

alla blir ju tokig när dom får en 1:a ju!!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
moose46019 study
7 december 2007 · 772 Inlägg

strunta i poängen det har jag gjort helt.

Holiace
7 december 2007 · 1 754 Inlägg

Jag förstår att man blir sur, men du har ju 4.9/5 så vad är problemet?!

Jag kan inget om allt.
evilaudio
7 december 2007 · 16 195 Inlägg

va spelr de för roll om man får 1or elle 5or?? de e inte direkt att man vinner nobelpris i styling bara för du har mest röster..tongue


folk får rösta bara 1or på mig om dom vill de.. känns som de kvittar så länge mina sponsorer e nöjda.. smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Finnmerchant Oseriös Aktör
7 december 2007 · 592 Inlägg

jag är glad om jag ens får en röst

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab
Volvo C303 "TGB111A MT" (1977)
Nissan King Cab 4x4 DIESEL "Carnival of Rust" (1992)
Tyskenracing BE*CE
7 december 2007 · 419 Inlägg

håller med kille ovan man ska ju va glad om man får en röst

Volvo R racing
d.fagersten
7 december 2007 · 150 Inlägg

Måste handla om avundssjuka, hade den varit stylad med massa billiga paket som de flesta jappsare är så hade jag förstått det fullständigt, men inte ett sånt här åk!

Bry dig inte om andras kommentarer, de som åker runt i en S60R nu och känner sig astuffa och bara skrattar åt din "raggarbil" har en bil utan större värde om tio år sköter du din så har du en bra pensionsförsäkring hehe. Nu kanske du inte är 55år men du förstår säkert hur jag menar se på alla gamla jänkare på mellan 30-50 år gamla. Stora pengar i dem.. big_smile

Kör lite av varje ;)
Waho Allmänt Jobbig
7 december 2007 · 1 200 Inlägg

Finns inget bra skäl att rösta 1-2 på din bil, även om man är emot Ford,jänkare och sånt så är det en grymt påkostad och fin bil.
Men som alla andra redan skrivit, avundsjukan hmm

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
henkebenke
7 december 2007 · 1 703 Inlägg

Ta väck bilen från garaget.org då om du nu inte pallar att vem som helst kan "betygsätta" din bil.
Personligen fattar inte jag varför inte mina bilar inte har 5 i medelbetyg.... jag fattar det bara inte.

Hur som helst är ju din bil inte värd varken en 1:a eller 2:a, den kvalar in på en stadig 3a; måste bero på den stela bakaxeln wink

Sen anser väl jag lite att köpa en grym bil kan väl vem som helst göra. Men ska man lägga ett högt betyg ska man veta att ägaren har lagt ner 100tals timmar av blod och svett i garaget för att förädla bilen till den pärla den är.
Skaffa lösbröst och ropa titta på mig kan alla göra wink

Senast redigerat av henkebenke (7 december 2007)

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
Volvoz84 "Ijenkligen"
7 december 2007 · 786 Inlägg

Bobban_ skrev:
Asså varje gång jag närmar mig 4.9 poäng här med röstningen kommer det minst 10 pers och röstar 2or på bilen!

För det första så förtjänar den inte 1 2 3 från någon oavsett smak på bilar sen all den kärlek och framför allt cash som e nerlagda för att utöka kvaliten på sveriges vägar under sommarhalvåret smile


Varför måste ni rösta med eran svartsjuka? rösta på de bilar ni gillar o skit i resten eller lämna iaf text till varför ni ska rösta en 2a!!!

Inte för att poängen spelar sån stor roll, men principen!!

Det finns ju faktiskt folk som inte alls tycker din bil är snygg, och då brukar man ju inte rösta högt..

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
Supratok Toker
7 december 2007 · 491 Inlägg

henkebenke skrev:
Ta väck bilen från garaget.org då om du nu inte pallar att vem som helst kan "betygsätta" din bil.
Personligen fattar inte jag varför inte mina bilar inte har 5 i medelbetyg.... jag fattar det bara inte.

Hur som helst är ju din bil inte värd varken en 1:a eller 2:a, den kvalar in på en stadig 3a; måste bero på den stela bakaxeln wink

Sen anser väl jag lite att köpa en grym bil kan väl vem som helst göra. Men ska man lägga ett högt betyg ska man veta att ägaren har lagt ner 100tals timmar av blod och svett i garaget för att förädla bilen till den pärla den är.
Skaffa lösbröst och ropa titta på mig kan alla göra wink

Word !    big_smile

Toker Jr 081102
E30Tompa Rörpulare
7 december 2007 · 1 453 Inlägg

Ja nu har du fått mera av dom iaf... dock ingen av mej

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
alain www.bimmerpower.org
7 december 2007 · 3 995 Inlägg

Var kan jag se hur folk röstar på min bil? jag vet inte äns det.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
speedtrap
7 december 2007 · 58 Inlägg

Det är en ford.

Den som har mest prylar när han dör, VINNER!
villon
7 december 2007 · 684 Inlägg

kanske en bil som inte uppfyller alla folks krav? liksom stel bakaxel och lowteck motor (om man gemför med europerer) enligt många, väghålning - och bromsar som ser ut o komma från en vanlig ford. Dock har jänkare sin charm och vrål som fångar mig, dock ser ju folk olika på saker och ting.

Dock tycker jag den ser bra ut.

Senast redigerat av villon (7 december 2007)

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang